SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:quote:Je moet de term "man" inderdaad wel heel erg ruim nemen om Antony zo te bestempelen, maar volgens mij staat dat wel in zijn paspoortquote:![]()
Stop hier maar meequote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je moet de term "man" inderdaad wel heel erg ruim nemen om Antony zo te bestempelen, maar volgens mij staat dat wel in zijn paspoort![]()
er zal in jouw paspoort vast een kruisje staanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je moet de term "man" inderdaad wel heel erg ruim nemen om Antony zo te bestempelen, maar volgens mij staat dat wel in zijn paspoort![]()
Ik moet opeens aan mijn middelbare schooltijd denken, en dan wel de vroegere jaren.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, alleen moderatorsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:06 schreef TornadoDK het volgende:
Kut tt, kan een normaal iemand dit wijzigenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het enige dat ik zou kunnen doen is alle gifjes/afbeeldingen die niet meer bestaan er uit halen.quote:![]()
Stekelenburg heeft alweer een blessa. Je verwacht het niet.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Maar nog steeds goed genoeg voor de CLgenotquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Opa Steek alweer weg hoor, man man manRED ONS HENNIEGOD![]()
Denk dat ze de bekendmaking van de eerste aankopen over het weekend heen tillen zoals het er nu voor staat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Schuurs zou ik puur qua talent inderdaad ook hoger inschalen dan Botman. Is ook altijd best veel belangstelling voor geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
en binnen, die is toch niet beter dan SchuursIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Denk dat ze het over het weekend heen tillen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:39 schreef Heeinz het volgende:
Ik meende te hebben gelezen dat er vandaag transfers aangekondigd werdenAllemaal cabaretteketet!![]()
Wat een wanbeleid. Miljoenen neerleggen voor een enorme egoist die de club een oor aan heeft genaaid.quote:![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Wat een wanbeleid. Miljoenen neerleggen voor een enorme egoist die de club een oor aan heeft genaaid.
Ik heb gemengde gevoelens bij Brobbey. Of hij is oerdom, of hij gemanipuleerd door zijn omgeving om aan zijn transfervrije status dik te verdienen.
Ik snap Leipzig wel. Ze houden alle kaarten in handen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wiequote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:10 schreef PicoMMP het volgende:
Ekkelenkamp iets te hard gereden in Berlijn, rijbewijs kwijt![]()
Domme aankoop, te veel geld voor een beperkte speler.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb gemengde gevoelens bij Brobbey. Of hij is oerdom, of hij gemanipuleerd door zijn omgeving om aan zijn transfervrije status dik te verdienen.
Ik snap Leipzig wel. Ze houden alle kaarten in handen.
PSV doet het wat beter met Luuk.![]()
Eens. Zoals het er nu uitziet is PSV kampioenskandidaat nummer 1. Zeker als Gakpo blijft.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Domme aankoop, te veel geld voor een beperkte speler.
PSV doet het wat beter met Luuk.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach hou toch op. Die jankzak die elke keer weer op handen en knieën terug moet naar psv omdat die gewoon niet goed is. Die luuk?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Domme aankoop, te veel geld voor een beperkte speler.
PSV doet het wat beter met Luuk.
Wat een ambitieloze zak hooi is dat zeg.![]()
Is wel de spits die er komend seizoen weer 25/30 in legtquote:Op zaterdag 2 juli 2022 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Die jankzak die elke keer weer op handen en knieën terug moet naar psv omdat die gewoon niet goed is. Die luuk?
Wat een ambitieloze zak hooi is dat zeg.![]()
Ik ook niet, maar ik zie ook weinig alternatieven als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:11 schreef wimderon het volgende:
Voor 25 miljoen (of 20, of 18) plus een dik salaris hoef ik Brobbey niet hoor.![]()
Stelletje laaielichters daar bij Leipzig.quote:Een akkoord tussen Ajax en RB Leipzig over Brobbey is volgens De Telegraaf niet dichterbij gekomen. Leipzig zal water bij de wijn moeten doen, aangezien de Duitsers een transfersom van 25 miljoen euro verlangen voor de spits. Ajax is bereid maximaal vijftien miljoen euro te betalen voor de aanvaller, die zelf akkoord is met een contract tot 2027.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Misschien kan Brobbey die 10 miljoen zelf bijleggen? Hij heeft immers zelf de keuze gemaakt en heeft er nu spijt van. Wie dom is..quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
We gaan toch geen 15 miljoen betalen voor hem
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Leuk voor het laatste kwartiertje.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat die Brobbey toch lekker gaan joh.
Zo'n bijzondere spits is het ook weer niet.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Dan gaat hij maar in Den Haag voetballen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk voor het laatste kwartiertje.Oh.![]()
hij is toch ook nog niet binnen, we gaan het zienquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laat die Brobbey toch lekker gaan joh.
Zo'n bijzondere spits is het ook weer niet.![]()
15 is inderdaad al veel te veel. 5 miljoen is genoeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:43 schreef franklop het volgende:
We gaan toch geen 15 miljoen betalen voor hem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: