Leuk begin toch alquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Indonesië (Java, Sumatra en Bali gehad) en een week in een stuk Maleisië geweest dat een tijd onder VOC bewind heeft gestaan.
En België, maar ergens vind ik dat niet tellen. Al heeft dat tot 1830 op papier bij Nederland gehoord net zoals Suriname en Indonesië dat ook gedaan hebben tot hun afscheiding van NL.
België is een hele discussie of het nu wel of niet een kolonie was in mijn optiek. Cultureel gezien geef ik je gelijk en is (voornamelijk vlaanderen) Nederlandser dan de rest.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk begin toch al
België was 1 met nederland, geen kolonie.
Ik ben wel in Thailand bij een oude VOC opgraving geweest.
Interessantquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk begin toch al
België was 1 met nederland, geen kolonie.
Ik ben wel in Thailand bij een oude VOC opgraving geweest.
[ afbeelding ]
Dan zou je ook nog naar 1 eiland in Japan kunnen gaanquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben in Taiwan geweest, ook ooit een kolonie.
Bij ons is het niet zo bekend maar de Nederlandse periode is bepalend geweest voor hun geschiedenis.
Dat is er ook nog ja.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou je ook nog naar 1 eiland in Japan kunnen gaan
Positief neem ik aan ....quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben in Taiwan geweest, ook ooit een kolonie.
Bij ons is het niet zo bekend maar de Nederlandse periode is bepalend geweest voor hun geschiedenis.
Pas hem even aan danquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
De OP is tegenwoordig ook niet meer belangrijk ....en dan ben je mod hier ...
Awwwquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
De OP is tegenwoordig ook niet meer belangrijk ....en dan ben je mod hier ...
Gewoon even vragen aan @Deisyyquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas hem even aan dan
Of zoek een andere mod die het aandurft?
Ik durf het wel aan maar kan het niet....quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas hem even aan dan
Of zoek een andere mod die het aandurft?
Ze deed het zelfquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon even vragen aan @:Deisyy
Ze bijt niet hoor.
Ze bijt niet? Weer een minpuntjequote:Op donderdag 30 juni 2022 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ze bijt niet hoor.
Alleen zachtjesquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ze bijt niet hoor.
Dat ligt eraan wie de geschiedenisboeken schrijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |