Man, ik zit nu live het debat te volgen. Pauze, maar wat een zootje weer.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is een volstrekt legitieme vraag dat als je in de Kamer het over zelfmoorden hebt, dat wel geverifieerd moet kunnen worden.
Tuig zijn mensen die vrouwen op straat verkrachten. Vrouwen aanranden in treinen en meiden platspuiten op festivals.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:49 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Boeren die zich als tuig gedragen zijn tuig. Water aan de lippen, er is nog niet eens een uitwerkt plan om conclusies uit te trekken, stelletje opgefokte jankstralen.
Makkelijk hé, iedereen over 1 kam scheren. Er zijn 40.000 boeren in Nederland. Als die allemaal met hun trekkers de snelweg op waren gegaan, lag het land inderdaad helemaal plat. Feit is dat het gros van de boeren op hun boerderij bleven en hun trekker hebben laten staan. Die hoeven niet te lijden vanwege een stel raddraaiers. Met die mensen valt nog prima te praten.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:49 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Boeren die zich als tuig gedragen zijn tuig. Water aan de lippen, er is nog niet eens een uitwerkt plan om conclusies uit te trekken, stelletje opgefokte jankstralen.
https://www.tubantia.nl/h(...)met-carbid~a6b60283/quote:Boeren hebben donderdagavond carbid geschoten op het viaduct bij de Bloksteegweg in Borne. Het viaduct is inmiddels een bekende plek voor het boerenprotest in Twente.
De NCTV is geen inlichtingendienst en ook geen politie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:35 schreef Faraday01 het volgende:
De nctv mag geen analyses maken van openbare bronnen. WTF
Jij maakt wat mee meid. Hoe is het met Hugo?quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn vriendin had bij de laatste lockdown binnen twee weken twee zelfmoorden voor haar deur liggen. Een buurjongen van 16 en een man van 70.
Ik zal haar vragen om bij de volgende lockdown foto’s te maken van de volgende springers. En hierbij een oproep doen aan alle nabestaanden van de zelfmoorden door de keuzes die dit kabinet maken. Maak foto’s van je vader en broer. Zodat we ze naar je kunnen doorsturen.
het moet minder, niemand heeft het denkbeeld dat het naar 0 gaat hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 01:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We werken al heel ons leven met stikstof. En nu moet het weg :’)
Hier staken de bussenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:51 schreef Rode_Wijn het volgende:
En zijn er voor vandaag nog wat protestacties rellen voorspeld?
en bij ons staken de huisartsen.quote:
Ja weer eens wat andersquote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:55 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Een estafettestaking lees ik. Wel een leuke variatie.
Neemt niet weg dat het vreemd is dat de NCTV dat niet mag doen volgens de wet terwijl commerciële bedrijven dat wel grootschalig mogen doen en daar zelfs complete verdienmodellen van bedrijven aan hangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 00:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De NCTV is geen inlichtingendienst en ook geen politie.
Lol! Daar zit je dan met je ingegroeide teennagelquote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en bij ons staken de huisartsen.
Het is een virus!
Ja, huisartsenpraktijken schijnen vandaag massaal met z'n allen naar het Malieveld te gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Daar zit je dan met je ingegroeide teennagel
Nemen ze ook trekkers mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, huisartsenpraktijken schijnen vandaag massaal met z'n allen naar het Malieveld te gaan.
Alleen bij spoed kun je bij Huisartsenposten terecht in de regio, of het ziekenhuis natuurlijk.
Ah dat is irritant, moet de huisarts nog bellen om een hechtingenverwijderenafspraak te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, huisartsenpraktijken schijnen vandaag massaal met z'n allen naar het Malieveld te gaan.
Alleen bij spoed kun je bij Huisartsenposten terecht in de regio, of het ziekenhuis natuurlijk.
Zelfde liedje als met kwik en asbest enkele jaren geleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 01:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We werken al heel ons leven met stikstof. En nu moet het weg :’)
Ik denk niet dat jij wilt leven in een wereld zonder stikstof.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zelfde liedje als met kwik en asbest enkele jaren geleden.
Het is inmiddels een bekende wappietactiek: een fictieve zelfmoord van een vriendin, dochter of buurvrouw als middel om de prietpraat kracht bij te zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn vriendin had bij de laatste lockdown binnen twee weken twee zelfmoorden voor haar deur liggen. Een buurjongen van 16 en een man van 70.
Ik zal haar vragen om bij de volgende lockdown foto’s te maken van de volgende springers. En hierbij een oproep doen aan alle nabestaanden van de zelfmoorden door de keuzes die dit kabinet maken. Maak foto’s van je vader en broer. Zodat we ze naar je kunnen doorsturen.
Laten we het daarom ook gewoon ammoniak noemen. En tuurlijk zal dat nooit verdwijnen. Maar een stuk minder kan prima!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:34 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij wilt leven in een wereld zonder stikstof.
Een wereld zonder kwik en asbest is prima te doen.
En dankzij die achterlijke tuigboeren heeft de politie nu veeeel minder tijd om dit soort zaken te onderzoeken. Het verkrachterstuig is het boerentuig heel dankbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tuig zijn mensen die vrouwen op straat verkrachten. Vrouwen aanranden in treinen en meiden platspuiten op festivals.
Moet ik het adres delen? Kun je zelf de 112 meldingen erbij pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is inmiddels een bekende wappietactiek: een fictieve zelfmoord van een vriendin, dochter of buurvrouw als middel om de prietpraat kracht bij te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |