Ik vind haar ook wel scherp moet ik zeggen. Hoewel ik dus niks heb met de-escaleren. Van de-escaleren wordt alleen misbruik gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
De minister doet het verrassend goed vanavond
Ze ontwijkt de angels en voetklemmen vanuit de kamer voorlopig behendigquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel scherp moet ik zeggen. Hoewel ik dus niks heb met de-escaleren. Van de-escaleren wordt alleen misbruik gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de eigenaar dat wil, doe vooral.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan er mooi een bos naast geplant worden!
Is die claim van d'r dat ze deze week mails heeft gekregen van 3 boeren die zelfmoord hebben gepleegd al geverifieerd? Of vallen die in dezelfde categorie als Wilders die altijd loopt te dwepen met signalen van Henk en Ingrid?quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:19 schreef Harvest89 het volgende:
Caroline lijkt me echt zo'n vrouw die zich in een afgelegen boerderij door een herdershond laat dekken.
Wil je de namen hebben of moet je foto’s zien? Idiootquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die claim van d'r dat ze deze week mails heeft gekregen van 3 boeren die zelfmoord hebben gepleegd al geverifieerd? Of vallen die in dezelfde categorie als Wilders die altijd loopt te dwepen met signalen van Henk en Ingrid?
Lol.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Internetgroepen van relboeren op zwart gooien is inderdaad een topidee
Nee natuurlijk niet, ik wil er alleen maar mee zeggen dat het makkelijk is om zoiets voor de buhne en het sentiment te roepen, zonder dat het ook maar geverifieerd kan wordenquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wil je de namen hebben of moet je foto’s zien? Idioot
Boeren die zelfmoord hebben gepleegd kunnen geen mail meer sturen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die claim van d'r dat ze deze week mails heeft gekregen van 3 boeren die zelfmoord hebben gepleegd al geverifieerd?
Hahahahahahaha.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel mooi de oplossingen voor de boeren en hun erven. Zeker voor de vrouwen en hun nevenactiviteiten op de boerderij.
Zeker de verwijzing naar Denemarken. Inhoudelijk gaat BBB en sgp, cu en Ja21 Nederland mooier en beter maken.
Mijn vriendin had bij de laatste lockdown binnen twee weken twee zelfmoorden voor haar deur liggen. Een buurjongen van 16 en een man van 70.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, ik wil er alleen maar mee zeggen dat het makkelijk is om zoiets voor de buhne en het sentiment te roepen, zonder dat het ook maar geverifieerd kan worden
quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn vriendin had bij de laatste lockdown binnen twee weken twee zelfmoorden voor haar deur liggen. Een buurjongen van 16 en een man van 70.
Ik zal haar vragen om bij de volgende lockdown foto’s te maken van de volgende springers. En hierbij een oproep doen aan alle nabestaanden van de zelfmoorden door de keuzes die dit kabinet maken. Maak foto’s van je vader en broer. Zodat we ze naar je kunnen doorsturen.
Leuk, de dood van mensen gebruiken voor zelfverzonnen oorzaak-gevolgrelaties. Lekker toch, lijken misbruiken voor flauwekulstellingnames. Triest gedragquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn vriendin had bij de laatste lockdown binnen twee weken twee zelfmoorden voor haar deur liggen. Een buurjongen van 16 en een man van 70.
Ik zal haar vragen om bij de volgende lockdown foto’s te maken van de volgende springers. En hierbij een oproep doen aan alle nabestaanden van de zelfmoorden door de keuzes die dit kabinet maken. Maak foto’s van je vader en broer. Zodat we ze naar je kunnen doorsturen.
Het is een volstrekt legitieme vraag dat als je in de Kamer het over zelfmoorden hebt, dat wel geverifieerd moet kunnen worden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Boeren die zich als tuig gedragen zijn tuig. Water aan de lippen, er is nog niet eens een uitwerkt plan om conclusies uit te trekken, stelletje opgefokte jankstralen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Mensen weten gewoon niet dat heel veel mensen deze keuzes niet aankunnen.
Het water staat veel mensen aan de lippen en dan doen ze rare dingen. Boeren tuig noemen is echt een no go imo.
Nee hoor, alleen duurt het vaak wat langer als het bij de pleps doordringt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Leuk, de dood van mensen gebruiken voor zelfverzonnen oorzaak-gevolgrelaties. Lekker toch, lijken misbruiken voor flauwekulstellingnames. Triest gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |