NWS / Alleen maar blanke mensen in friends, bedenker schaamt zichquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:44 schreef very het volgende:
Echt...de huidige schaamtecultuur is echt om te kotsen
Nu dit weer:
Bedenker Friends schaamt zich: ‘Serie was te weinig inclusief en divers’
Allereerst: waarom alleen maar weer Afrikaans? Al die latino's dan? Of die Aziaten die nu veel gediscrimineerd worden daar? Daarbij vraag ik me ook sterk af of de makers van bijvoorbeeld The Fresh Prince Of Bel Air zich ook zo ontzettend schamen voor hun weinig inclusieve en diverse cast
Dit is KLB, geen NWS.quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
NWS / Alleen maar blanke mensen in friends, bedenker schaamt zich
Woke zoals het ooit bedoeld was is ook niks mis mee, maar woke in zijn huidige vorm komt meer neer op het afzeiken van alles wat blank en hetero is. En vooral selectieve verontwaardiging, ze zijn helemaal niet tegen rascisme en seksisme, zolang het maar geen blanken zijn die zich er schuldig aan maken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:25 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die gaan huilen omdat andere mensen wél woke zijn
Het probleem hiervan niet zienquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:25 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die gaan huilen omdat andere mensen wél woke zijn
Dat doet er verder niet echt toe in relatie tot mijn klacht.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:41 schreef Solotovski het volgende:
Friends is echt een enorme boutserie
Ze kwamen redelijk in de buurt met de spray-tan scčne (1 Mississippi...) (waarom weet ik dit?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:19 schreef LordofLeaves het volgende:
Groot gelijk. Ze hadden van Ross best een ghetto neger kunnen maken.
Ik ken ook bijna alle afleveringen uit mn hoofd ondertussen, want mijn vriendin kijkt dit opnieuw en opnieuw tot in den treurequote:Op donderdag 30 juni 2022 10:02 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ze kwamen redelijk in de buurt met de spray-tan scčne (1 Mississippi...) (waarom weet ik dit?)
En volgens mij is dit niet nieuw. Maarja, komkommertijd bij AD/DPG
Wat kansloos zeg dat je zulke humor hebtquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:33 schreef very het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna alle afleveringen uit mn hoofd ondertussen, want mijn vriendin kijkt dit opnieuw en opnieuw tot in den treure
En wat bedoel je dat dit niet nieuw is? Dat ze zich ervoor schaamt en een donatie doet aan Afrikaanse studies?
Wat ik dan weer als kansloos bestempel is het als iemand lekker recalcitrant een ander de maat gaat nemen over diens voorkeuren, terwijl die voorkeuren ook nog eens breed gedragen zijn gezien de hoeveelheid mensen met dezelfde voorkeur. "KijK mIJ eEnS LeKkEr OnTzEtTeNd AnTi mAiNsTrEaM ZijN"quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat kansloos zeg dat je zulke humor hebt
Ross had ook een zwarte vriendin voor een tijdje.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef Hallojo het volgende:
Er zaten wel niet-blanken in. Alleen niet in de hoofdrollen.
Ga lekker friends kijken johquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:43 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik dan weer als kansloos bestempel is het als iemand lekker recalcitrant een ander de maat gaat nemen over diens voorkeuren, terwijl die voorkeuren ook nog eens breed gedragen zijn gezien de hoeveelheid mensen met dezelfde voorkeur. "KijK mIJ eEnS LeKkEr OnTzEtTeNd AnTi mAiNsTrEaM ZijN"
Kansloos
En een Chinees.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:44 schreef very het volgende:
[..]
Ross had ook een zwarte vriendin voor een tijdje.
https://www.buzzfeed.com/(...)ple-that-appeared-inquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef Hallojo het volgende:
Er zaten wel niet-blanken in. Alleen niet in de hoofdrollen.
Dit is niet nieuw: Ik heb al een tijdje geleden gelezen dat de maker/schrijfer van Friends het nu anders zou doen (logisch, dat zegt iedereen die niemand voor de schenen wil schoppen). Dat ze een donatie doet aan Afrikaanse Studies is wel nieuw voor mij. Tevens een gemiste kans voor de Aziatische gemeenschapquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:33 schreef very het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna alle afleveringen uit mn hoofd ondertussen, want mijn vriendin kijkt dit opnieuw en opnieuw tot in den treure
En wat bedoel je dat dit niet nieuw is? Dat ze zich ervoor schaamt en een donatie doet aan Afrikaanse studies?
Het is in ieder geval wel "in het nieuws" vandaagquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:05 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Dit is niet nieuw: Ik heb al een tijdje geleden gelezen dat de maker/schrijfer van Friends het nu anders zou doen (logisch, dat zegt iedereen die niemand voor de schenen wil schoppen). Dat ze een donatie doet aan Afrikaanse Studies is wel nieuw voor mij. Tevens een gemiste kans voor de Aziatische gemeenschap
Is dit er ook voor blanken in overwegend zwarte series?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
https://www.buzzfeed.com/(...)ple-that-appeared-in
Echt veel inderdaad
Jullie twee kijken wel echt kwaliteitstv hequote:
TV is sowieso simpel vermaak, dus ga niet elitair lopen doen nouquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie twee kijken wel echt kwaliteitstv he
Genoeg kwalitatieve artistieke shows dus dat is echt onzin. Lineaire tv is simpel vermaak.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:23 schreef very het volgende:
[..]
TV is sowieso simpel vermaak, dus ga niet elitair lopen doen nou
Jij draagt zeker ook een sjaaltjequote:Op donderdag 30 juni 2022 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg kwalitatieve artistieke shows dus dat is echt onzin. Lineaire tv is simpel vermaak.
Nee beetje warm voor he. Geen idee wat dat met tv-series te maken heeft overigens.quote:
Het was bij friends toch al onzin? Dus hoezo wil je het bij die paar zwarte series waar het altijd om vermogende donkere mensen ging het wel weten? Dat slaat ergens op en toont gewoon aan dat je bekrompen bentquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:15 schreef very het volgende:
[..]
Is dit er ook voor blanken in overwegend zwarte series?
Jezus deze edit van jouquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:15 schreef very het volgende:
[..]
Of voor midgets in series met overwegend mensen van gemiddelde lengte?
Of apen in natuurdocumentaires? Of hoeveel nonbinairen er in datingshows zitten etc etc...
IT"S FUCKING STUPID!
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het was bij friends toch al onzin? Dus hoezo wil je het bij die paar zwarte series waar het altijd om vermogende donkere mensen ging het wel weten? Dat slaat ergens op en toont gewoon aan dat je bekrompen bent
Midgets krijgen straks die Willow serie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:15 schreef very het volgende:
[..]
Of voor midgets in series met overwegend mensen van gemiddelde lengte?
Of apen in natuurdocumentaires? Of hoeveel nonbinairen er in datingshows zitten etc etc...
IT"S FUCKING STUPID!
Aldus degene die al gelijk begint met negatieve kwalificaties te strooienquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jezus deze edit van jou![]()
Lekker aan het schuimbekken
Laat maar dan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee beetje warm voor he. Geen idee wat dat met tv-series te maken heeft overigens.
De bedenker is een vrouw...obviouslyquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Die vent van Friends he, niet jij
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:34 schreef very het volgende:
[..]![]()
Vandaag in: "man snapt sarcasme niet"...
Maar ga gelijk maar weer kwalificeren, want waarom niet, niet waar? Goed bezig
Definieer "druk maken"quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:49 schreef Quotidien het volgende:
Bij dit soort berichten word ik vantevoren al moe van alle tokkies die zich hier druk over gaan maken.
"Je mag niet meer blank zijn!!!1 allemaal woke!!
Prima Guido, ga maar even zitten
Waar heb je het over, vent?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]![]()
Oh sorry je ben al die jaren al sarcastisch? Oeps dat had ik inderdaad niet door. Ik lees nu wat postings terug en zelfs nu ik het weet haal ik het er nog steeds niet uit. Misschien moeten die boze boeren hun gedrag van afgelpen dagen ook op sarcasme gooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |