Laten we het binnen NL houden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tattas zoals jij en ik minder dan arme sloebers in Bangladesh.
Die wappie kliek voldoet juist meer dan wie ook aan een standaard. Ze praten elkaar allemaal precies na.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nonsens. Het druist wederom in tegen de sociaal-maatschappelijke utopie dat dit een vrij land is.
Bullshit. Voldoe je niet meer aan de standaard? Doek dan maar op. Ik vind het waanzin dat niet meer mensen er zo in staan.
WAPWAPWAP!quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nonsens. Het druist wederom in tegen de sociaal-maatschappelijke utopie dat dit een vrij land is.
Bullshit. Voldoe je niet meer aan de standaard? Doek dan maar op. Ik vind het waanzin dat niet meer mensen er zo in staan.
Sterker nog, alles wat ze hier posten staat al kant-en-klaar op Twitter aangeleverd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die wappie kliek voldoet juist meer dan wie ook aan een standaard. Ze praten elkaar allemaal precies na.
Hoe dat zo? Onze CO2-voetafdruk is vele malen groter.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
In Bangladesh mogen ze omvallen, dat zou pas goed zijn voor het klimaat
Onze CO2 uitstoot in megaton is ontzettend veel lagerquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Onze CO2-voetafdruk is vele malen groter.
Kritische en zelfstandige denkersquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sterker nog, alles wat ze hier posten staat al kant-en-klaar op Twitter aangeleverd.
Hipster-effect.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die wappie kliek voldoet juist meer dan wie ook aan een standaard. Ze praten elkaar allemaal precies na.
CO2 voetafdruk :’) Schei toch uit man. Marketingprietpraat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Onze CO2-voetafdruk is vele malen groter.
Nee hoor, en al helemaal niet wanneer de productie tbv westerse consumptie wegvalt?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze CO2 uitstoot in megaton is ontzettend veel lager
Gelukkig kom jij met ijzersterke argumenten aanzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
CO2 voetafdruk :’) Schei toch uit man. Marketingprietpraat.
Het is meer hipster om achter de blauwe brigade te staan.quote:
Ik kom op andere getallen uit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze CO2 uitstoot in megaton is ontzettend veel lager
Zoek het anders even op als je niet weet wat het is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is meer hipster om achter de blauwe brigade te staan.
Laat dat even inzinken
Het zijn net de echte boerenprotestenquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Oké het wappiegehalte hier wordt me wat te gortig. Ajuus.
Laat die man thuis met rust. Z'n werkkamer op het departement vol stront, mag wel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eens dat zou beter zijn.
Maar ze staan ook veel bij de beleidsuitzetter aan de deur. Is dat niet goed dan?
Ja ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kom op andere getallen uit.
De pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij met ijzersterke argumenten aanzetten.
Dag! Wel weg blijven hé! En niet stiekem toch lurken en over paar uurtjes weer reageren héquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
Oké het wappiegehalte hier wordt me wat te gortig. Ajuus.
Nee, dat doe ik niet. En ook niet onder een kloon.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dag! Wel weg blijven hé! En niet stiekem toch lurken en over paar uurtjes weer reageren hé
Zolang Ria dat kan posten valt het wel meequote:Op donderdag 30 juni 2022 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dementie kan op alle leeftijden intreden.
Sneu voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |