ja maar hij heeft toch 1 motor opgeblazen in Baku?quote:Op maandag 11 juli 2022 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij moest toen dat elektrische ding vervangen, dat leverde een gridstraf op, toen werd er maar gelijk een nieuwe motor bij gekomen. Hoewel er wel al twijfel was over de turbo, heeft hij iets meer ruimte voorlopig.
Je hebt gelijk. Had het iets anders in mijn hoofd.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar hij heeft toch 1 motor opgeblazen in Baku?
Al besproken. Zie post #241.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:02 schreef Red_85 het volgende:
Bernie onder de loep bij de Britse fiscale opsporingsdienst :
https://www.nu.nl/formule(...)miljoenenfraude.html
Zal wel ergens een boekhoudkundig truckje geweest zijn met de UK-BD zeg maar..
https://www.motorsport-to(...)enverachter-22071101quote:Jemand hat mir gestern schockierende Geschichten erzählt, über "Dickpics" von Rennfahrern auf den Handys von Frauen, über Teamchefs, die gern mal an den Hintern fassen, über Medienmacher, die sich in der Führungsetage lieber mit Männern als mit Frauen umgeben, Qualifikation sekundär.
Oh gehoord van iemand die het gehoord heeft. Dat moet wel waar zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.motorsport-to(...)enverachter-22071101
Oh oh, binnenkort spelen een boel F1-coureurs bij Antwerp in de spits.
Leuk zo'n werkgever die een andere baan voor je zou zoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:42 schreef Tijn het volgende:
Heeft nog lang geduurd voordat-ie z'n biezen pakte.
ze hebben hem wel in de steek gelaten, dat Todt is vertrokken heeft natuurlijk ook niet geholpen want van die Sulayem begrijp ik wel dat hij met een schone lei wil beginnen en niet meteen met een probleemquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leuk zo'n werkgever die een andere baan voor je zou zoeken.
het grootste probleem van de F1 zit er nogquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben hem wel in de steek gelaten, dat Todt is vertrokken heeft natuurlijk ook niet geholpen want van die Sulayem begrijp ik wel dat hij met een schone lei wil beginnen en niet meteen met een probleem
Zouden er zatte Nederlandse fans zijn geweest die naar deze biggetjes “daar moet een piemel in” hebben geroepen? Ik kan me dat maar moeilijk voorstellen.quote:
Als je nu nog niet begrepen hebt dat ze een zielig verhaal verzonnen hebben om de pits in te mogen dan heb je wel wat gemist de laatste dagenquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zouden er zatte Nederlandse fans zijn geweest die naar deze biggetjes “daar moet een piemel in” hebben geroepen? Ik kan me dat maar moeilijk voorstellen.
Ah, de 'beroepsslachtoffers'.quote:
Ik heb er inderdaad weinig van meegekregen (van het hele raceweekend.)quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je nu nog niet begrepen hebt dat ze een zielig verhaal verzonnen hebben om de pits in te mogen dan heb je wel wat gemist de laatste dagen
Samenvatting:quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad weinig van meegekregen (van het hele raceweekend.)
Maar er is natuurlijk wel aangifte gedaan bij de politie?quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ondanks de aanwezigheid van ca 300.000 mobieltjes met cameras zijn er veel vrouwen mishandeld, aangerand of zelfs verkracht, toevallig allemaal net buiten beeld.
Wel is duidelijk uit het ontbrekende bewijsmateriaal dat dit allemaal de schuld is van Nederlandse Verstappen fans die zich niet kunnen gedragen.
Nee. De Oostenrijkse politie heeft nog niets gehoord of ontvangen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar er is natuurlijk wel aangifte gedaan bij de politie?
Absoluut. Of gaat aangifte niet via Twitter tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben T wel met je eens dat bewijzen ontbreken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ondanks de aanwezigheid van ca 300.000 mobieltjes met cameras zijn er veel vrouwen mishandeld, aangerand of zelfs verkracht, toevallig allemaal net buiten beeld.
Wel is duidelijk uit het ontbrekende bewijsmateriaal dat dit allemaal de schuld is van Nederlandse Verstappen fans die zich niet kunnen gedragen.
Nee, er is aangifte gedaan op Twitter.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als er hele tribunes veelvuldig "Daar moet een piemel in" scanderen dan is daar een filmpje van. Al dan niet van de lolbroeken die dat zelf roepen. Het is overigens nog steeds geen aanranding, al proberen professioneel gekwetsten je daar wel van te overtuigen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ben T wel met je eens dat bewijzen ontbreken.
Maar jah dat gebeurt vaak zo snel, zeker een betasting dat de vraag is of daar wel bewijs voor is.
Dat verhaal geeft ook alleen maar meer vragen idd.quote:We hebben natuurlijk Robyn die naar voren stapt maar of ze helemaal zuiver is durf ik niet te zeggen.
Zeker als haar ouders erbij zijn en die niks gezegd zouden hebben.
Mee eens, er zal ongetwijfeld wat voorgevallen zijn. Aan de andere kant is ook al aangetoond dat er ook wat leugens en verzinsels bijzitten. Zelfs de media die er ook melding van heeft gemaakt, heeft geen enkel interview of bewijs anders dan hear-say.quote:Maar goed met de glijdende schaal die ik zie op de tribunes en de commentaren op social media en de beelden op dumpert dan zou het me verbazen als er niks is gebeurt.
Het is laag niveau, ik zou het niet zingen. Plaatsvervangende schaamte ook. Heel triest en ik kan me voorstellen dat het als vrouw alles behalve prettig is wanneer dat aan jou gericht is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als er hele tribunes veelvuldig "Daar moet een piemel in" scanderen dan is daar een filmpje van. Al dan niet van de lolbroeken die dat zelf roepen. Het is overigens nog steeds geen aanranding, al proberen professioneel gekwetsten je daar wel van te overtuigen.
Een blonde gemiddeld uitziende vrouw die carnaval viert en daar nog nooit is lastig gevallen. Alleen die opmerking al zorgt er voor dat ik haar hele verhaal niet geloof. En als ik dan ook nog lees dat ze voor Linda werkt en als freelancer journalist haar brood probeert te verdienen terwijl ze nog geen 2 zinnen foutloos kan schrijven.... Nah, dan is bij mij alle geloofwaardigheid wel weg. Als je haar naam Googled dan is direct duidelijk dat ze iets te veel haar best doet voor een paar seconde fame.quote:Dat verhaal geeft ook alleen maar meer vragen idd.
Ongetwijfeld. Zoals op elke tribune met 100.000+ man en veel drank. Dat maakt niet dat het geen probleem is, maar wel dat je het niet op moet blazen tot de proporties waartoe het nu wordt opgeblazen.quote:Mee eens, er zal ongetwijfeld wat voorgevallen zijn. Aan de andere kant is ook al aangetoond dat er ook wat leugens en verzinsels bijzitten. Zelfs de media die er ook melding van heeft gemaakt, heeft geen enkel interview of bewijs anders dan hear-say.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |