Live één pot nat, dus allebei prima...quote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh waar ik Rez zei moest Cowgirl zijn
Stenders leek op de gehele zender invloed te hebben in de tijd dat 'ie er zat.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al waren het wel drie voorbeelden die volgens mij in die tijd door Corton zijn gedraaid.
Het was ook een liveset. Sindsdien is mijn mening over Underworld danig veranderd en is Rez/Cowgirl een fan mijn alltime favorieten. Maar ik was even in de war of ik Rez of Cowgirl daar hoorde.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live één pot nat, dus allebei prima...
Bij 2 zeker ja, bij 3 had ik dat gevoel niet echt om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Stenders leek op de gehele zender invloed te hebben in de tijd dat 'ie er zat.
Er is genoeg meuk gemaakt in de 90s helaas. Ik trap af: Wonderwall.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
Het zal allemaal wel meevallen joh. Sowieso staan Suus en Freek er niet in en had Bløf pas 1 plaat uit. Dus hoe fout kan het nou helemaal gaan? Lekker een beetje Plastic Dreams en Demagogue op maandagochtend om 9:30 en de rest van de week min of meer de 90’s platen uit de Top 2000 met wat vreemde eenden in de bijt (positief en negatief) ertussen.
Als daar de lat ligt wordt het lastig inderdaad. Dat zou ik anders zien. Tenzij het over Mike Flowers gaat.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is genoeg meuk gemaakt in de 90s helaas. Ik trap af: Wonderwall.
Nee, daarvoor hebben ze bij Q hele foute weken.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb ik het nog over relatief goede muziek. Ik heb geen zin in een week lang Vengaboys en DJ Paul. Of die andere Paul.
Als een radio op Q Music staat krijg ik de ongemakkelijke neiging hem direct uit het raam te smijten.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:44 schreef Eightyone het volgende:
Nee, daarvoor hebben ze bij Q hele foute weken.
Je moet ervan houden.
Ken je de 'Bootleg Babies', de alternatieve versie van 'Everything, Everything'?quote:Op donderdag 3 november 2022 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was ook een liveset. Sindsdien is mijn mening over Underworld danig veranderd en is Rez/Cowgirl een fan mijn alltime favorieten. Maar ik was even in de war of ik Rez of Cowgirl daar hoorde.
Ik zal eens luisteren. Ik ben inmiddels verknocht aan die versie van onze zuiderburen.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je de 'Bootleg Babies', de alternatieve versie van 'Everything, Everything'?
Als je m.i. de beste beschikbare versie van Rez/Cowgirl wil horen, dan raad ik je aan om die versie te pakken te krijgen...
Deze versie dus:
Dit is ook wel zo, maar dat is natuurlijk wel ook wat NPO 2 is. Het is al heel wat dat ze naar Black en Lithium zijn opgeschoven ooit. Wie had dat in de Frits Spits jaren kunnen denken? Niet dat dat zaligmakend is, maar ze hadden ook bij uitsluitend Toto kunnen blijven tot het jaar 2100.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn issue wordt vooral dat Black het meest alternatieve nummer is wat we gaan krijgen. Geen ruimte voor Spoonman, London Rain, Let Forever Be, Inside, Shook Ones of Beautiful Ones.
Maar goed, daarvoor heb ik gelukkig net de Kink 1500 gehad, daar komt het iets minder bekende geluid van de jaren 90 wat sterker naar voren.
Maar ik vraag me door de omschrijving nog steeds af of het een opvolgende lijst wordt..quote:Op donderdag 3 november 2022 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is ook wel zo, maar dat is natuurlijk wel ook wat NPO 2 is. Het is al heel wat dat ze naar Black en Lithium zijn opgeschoven ooit. Wie had dat in de Frits Spits jaren kunnen denken? Niet dat dat zaligmakend is, maar ze hadden ook bij uitsluitend Toto kunnen blijven tot het jaar 2100.
Overigens maken London Rain en Beautiful Ones wel kleine kansjes in de maandagochtendregionen als ik naar de openbare lijstjes kijk. Maar voor elke die je ziet zie je er 10 niet, dus het kan ook totale onzin zijn.
Dit is de laatste zin van dit artikel: https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-top-90squote:Op donderdag 3 november 2022 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier moet die lijst post van jou
Ik leid daaruit af dat er dus op maandagochtend om 9:00 al nummertjes getrokken worden. Anders zouden ze hem wel tot vrijdag bewaren lijkt me?quote:De lijst wordt op maandag 7 november bekendgemaakt op nporadio2.nl, maar de top 10 houden we nog even geheim...
De week van 7 t/m 11 november staat volledig in het teken van de jaren '90. Tussen 09.00 en 20.00 uur hoor je op NPO Radio 2 vijf dagen lang de mooiste nummers uit de 90's voorbijkomen. Op vrijdag 11 november sluiten Wouter en Frank de lijst af met de Top 10 mooiste nummers uit het decennium van de flippo's en Furby's. De lijst blijft tot het laatste moment geheim, dus luister vooral mee als jij er als eerste achter wil komen wat de NPO Radio 2-luisteraar beschouwt als de crème de la crème uit de jaren ’90.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is de laatste zijn van dit artikel: https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-top-90s
[..]
Ik leid daaruit af dat er dus op maandagochtend om 9:00 al nummertjes getrokken worden. Anders zouden ze hem wel tot vrijdag bewaren lijkt me?
Nu je er over begint: MUZ / [RADIO2] Top 90's - 7 t/m 11 november 2022quote:Op donderdag 3 november 2022 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
was er niet een ander topic geopend voor die 90s-lijst?
As It Was, Noodgeval, L'Enfer en Through The Looking Glass misschien als uitdagers van Multicolor?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:17 schreef PippenScottie het volgende:
Wordt Multicolor de hoogste binnenkomer? Of Bon Gepakt? Of Chaisse Lounge?
Of een mij totaal onbekend nummer omdat ik onder een steen leef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |