Waarom zou je die manier van slachten supporten?quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:34 schreef Caland het volgende:
Halen jullie ook wel eens halalzooi bij de appie van wahidgod
Over het algemeen best lekker
Doe ik niet, vind het gewoon lekkerder van smaak dan gelijksoortige AH meuk. En vaak goedkoper, ook omdat er hier veel voor 65% van de prijs weggaat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom zou je die manier van slachten supporten?
Door het te kopen support je het toch...quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik niet, vind het gewoon lekkerder van smaak dan gelijksoortige AH meuk. En vaak goedkoper, ook omdat er hier veel voor 65% van de prijs weggaat.
Het interesseert me vooral niet zo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door het te kopen support je het toch...
Ik ben niet tegen dieren eten, we zijn nu eenmaal omnivoor. Het slachten is in de huidige tijd een ver van m'n bed show en we kopen alleen een stukje vlees in een pakje zonder te zien of voelen hoe een beest daarvoor is doodgemaakt. Maar vind dat we wel de beschaving kunnen hebben om dat niet op een middeleeuwse manier te doen zoals het van wat boekjes (moslims en joden) moet want anders is er blijkbaar iets mis.quote:
Volledig met je eens. Open er een topic over ergens, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen dieren eten, we zijn nu eenmaal omnivoor. Het slachten is in de huidige tijd een ver van m'n bed show en we kopen alleen een stukje vlees in een pakje zonder te zien of voelen hoe een beest daarvoor is doodgemaakt. Maar vind dat we wel de beschaving kunnen hebben om dat niet op een middeleeuwse manier te doen zoals het van wat boekjes (moslims en joden) moet want anders is er blijkbaar iets mis.
Ik vind megastallen of legbatterijen nou ook niet bepaald het toppunt van beschaving eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen dieren eten, we zijn nu eenmaal omnivoor. Het slachten is in de huidige tijd een ver van m'n bed show en we kopen alleen een stukje vlees in een pakje zonder te zien of voelen hoe een beest daarvoor is doodgemaakt. Maar vind dat we wel de beschaving kunnen hebben om dat niet op een middeleeuwse manier te doen zoals het van wat boekjes (moslims en joden) moet want anders is er blijkbaar iets mis.
Daarin kan je dan ook keuzes maken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind megastallen of legbatterijen nou ook niet bepaald het toppunt van beschaving eigenlijk.
Bij mij om de hoek zit een halal slagerijtje. Dat vlees is echt 10x beter en ook nog goedkoper dan AH.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe ik niet, vind het gewoon lekkerder van smaak dan gelijksoortige AH meuk. En vaak goedkoper, ook omdat er hier veel voor 65% van de prijs weggaat.
In de middeleeuwen lieten ze die beesten geen onnodige lijdensweg ondergaan vanaf het moment dat ze geboren zijn, totdat ze doodgaan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:
Ja daar moet ik eigenlijk ook weer vaker heen, lamsspiesgod.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek zit een halal slagerijtje. Dat vlees is echt 10x beter en ook nog goedkoper dan AH.
[..]
In de middeleeuwen lieten ze die beesten geen onnodige lijdensweg ondergaan vanaf het moment dat ze geboren zijn, totdat ze doodgaan.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een dierenliefhebber. Op m'n bord.
En ik haat honden.
Hij had zelf een hond die Cruijffie heette. Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken, zelf vond ik Cruijff wel een prima voetballer.quote:
Ha ha ha. Dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij had zelf een hond die Cruijffie heette. Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken, zelf vond ik Cruijff wel een prima voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |