Klopt, maar ging om het nut van een herstelbewijs.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, over het algemeen kan je er steeds beter tegen, en vaak wordt het ook nog eens sneller opgeruimd.
Ja hoor dat kanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dan doe je dat, geen problemen mee.
De discussie is wat mij betreft, kan er nog sprake zijn van natuurlijke immuniteit na vaccinatie?
Met welke woordkeuze je dit al dan niet beantwoord is me om het even, maar inhoudelijk zou prettig zijn.
Oke Andreas.quote:Einde coronapandemie is in zicht, maar eerst nog een besmettingspiek, voorspelt hoogleraar
Het goede nieuws is dat we - zeer waarschijnlijk - naar het eind van de pandemie gaan, stelt Andreas Voss, het nieuwe hoofd van de afdeling Medische Microbiologie in het UMCG. Het slechte nieuws: de vele besmettingen voordat het zover is.
Dat snap ik nou niet, de ene zegt "jaaaaa, het einde van de pandemie is in zicht"en de andere zegt "nee, het einde van de pandemie is niet in zicht er kan altijd ineens een sterkere variant opduiken."quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220701_51808971
[..]
Oke Andreas.
Als je dat als voorwaarde stelt dan is een pandemie natuurlijk nooit voorbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:51 schreef tesssssssss het volgende:
"..er kan altijd ineens een sterkere variant opduiken."
Dit zegt het RIVM:quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als je dat als voorwaarde stelt dan is een pandemie natuurlijk nooit voorbij.
Omdat Omicron en misschien ook weer de BA.4 en 5 varianten afkomstig zijn uit natuurlijk reservoir kan het alle kanten op gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:51 schreef tesssssssss het volgende:
Dat snap ik nou niet, de ene zegt "jaaaaa, het einde van de pandemie is in zicht"en de andere zegt "nee, het einde van de pandemie is niet in zicht er kan altijd ineens een sterkere variant opduiken."
Nou. Geef mijn portie maar aan Fikkie.
Bel het RIVM of LCI zelf maar, WHO kan ookquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:40 schreef Za het volgende:
[..]
Kom eens met wat info dan (met zuivere woordkeuze), want dit is onjuist.
Ah, jij komt met onjuistheden, en dan moet ik met het RIVM bellen om dat te checken?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:12 schreef Molo het volgende:
Bel het RIVM of LCI zelf maar, WHO kan ook
Dat is gewoon hoe immunisatie werkt. Je kunt afweer opbouwen middels natuurlijke immunisatie, middels vaccinaties en middels afweerstoffen direct geven. En dat kan ook weer afbouwen, om redenen (natuurlijk, medicatie, situaties).
Plus mengvormen
< citation needed >quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:45 schreef Za het volgende:
[..]
De vraag was, kan iemand die gevaccineerd is daarna nog natuurlijke immuniteit opbouwen.
Het antwoord daarop is nee.
Het is niet eens (meer) vergelijkbaar met de griep, maar eerder met een (stevige) verkoudheid.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terecht.
Nu nog de andere sectoren die je ook niet weer wekenlang wil gaan sluiten voor een griepje.
Nou...mijn eerste besmetting deze week zegt toch wat anders. Had gehoopt dat het een flinke verkoudheid zou zijn, maar bij mij staat het meer gelijk aan een flinke griep met wat extra symptomen er bovenop.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het is niet eens (meer) vergelijkbaar met de griep, maar eerder met een (stevige) verkoudheid.
Idemquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:54 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Nou...mijn eerste besmetting deze week zegt toch wat anders. Had gehoopt dat het een flinke verkoudheid zou zijn, maar bij mij staat het meer gelijk aan een flinke griep met wat extra symptomen er bovenop.
Nou, niet helemaal waar, van wat ik via via hoor, doen ze bij het callcenter doen ze wel aan ontmoedigingsbeleid, eg, je hebt een sneltest gedaan? Blijf dan liever maar weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:40 schreef Molo het volgende:
[..]
En bij de GGD kan gewoon iedereen langskomen, no questions asked
wij gaan weer heel voorzichtig doen......quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal waar, van wat ik via via hoor, doen ze bij het callcenter doen ze wel aan ontmoedigingsbeleid, eg, je hebt een sneltest gedaan? Blijf dan liever maar weg.
Online kan je gewoon afspraak maken als je de vragen goed invult.
Beter stoppen we gewoon helemaal met de GGD teststraten, en steken we energie in de kwetsbare doelgroepen bereiken voor het herfst is.
paar weken geleden waren er tig klassen besmet.......quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
Tjah, als de wetenschap anders beslist dan moeten wij ons erbij neerleggen.quote:
Ja maar daar zijn heel veel mensen op tegen, dat de scholen dicht gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
paar weken geleden waren er tig klassen besmet.......
Jij bent echt een vervelende act geworden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, als de wetenschap anders beslist dan moeten wij ons erbij neerleggen.
Wil jij dat anders de verzorgingstehuizen weer dicht moeten?
Waar had jij dat gelezen? Wil ik ook wel lezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
paar weken geleden waren er tig klassen besmet.......
Hier droop het cynisme echt van af.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Jij bent echt een vervelende act geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |