abonnement Unibet Coolblue
pi_205196423
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:40 schreef Molo het volgende:

En bij de GGD kan gewoon iedereen langskomen, no questions asked
Van de website van de GGD:

Coronatest bij GGD Amsterdam
Behoort u tot een van onderstaande groepen? Dan is het advies om wel een coronatest bij de GGD te doen:

-U bent zorgmedewerker.
-U woont in een verzorgings- of verpleeghuis.
-U woont thuis en gaat naar een dagbesteding (u bent boven de 70 jaar of u heeft een ernstige afweerstoornis). Of u gaat naar een dagbesteding waar de cliënten vallen onder de categorie kwetsbare personen (boven de 70 of met een ernstige afweerstoornis).
-U kunt geen zelftest doen, ook niet met hulp.
-U heeft een herstelbewijs nodig

https://www.ggd.amsterdam.nl/coronavirus/testen-op-corona/
pi_205196432
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:33 schreef Za het volgende:

[..]
Het is niet onwaar Lenny.
Men stelde dat een covid opname voor ouderen zeer traumatisch was, weg uit de vertrouwde omgeving, onbekenden in beschermende pakken, sowieso weinig kans op herstel dus onnodig traumatisch, ik heb de artikelen nog indien gewenst.

Heden liggen er weer 80 en zelfs 90 plussers met covid op de IC, ik neem aan dat het niet minder traumatisch is geworden, dus dat ze daar liggen vanwege een andere aandoening, en bij testen bleek dat ze Omicron bij hebben, maar dus niet als primaire reden van opname.
Nee, ik hoef je artikelen niet. Je hebt me overtuigt. Wat een kennis van de ziekenhuiswereld heb jij. _O_

Er liggen 90+ers met COVID op de IC. Dat is echt wat er gaande is bij ons in de ziekenhuizen. En dat doen we omdat we capaciteit overhebben.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:48:07 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196440
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:43 schreef Za het volgende:

[..]
Mijn quote komt van de website van het RIVM.

Doe mij een quote met link van het RIVM of de GGD dat gewoon iedereen kan langskomen.
Praktijk en papieren theorie komen weer eens niet overeen

Maar testbeleid op papier wil niet zeggen dat die groep níet getest wordt. Ook daar zitten doelgroepen tussen, plus riool etc

Lang verhaal kort: boeit allemaal geen zak meer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Er liggen 90+ers met COVID op de IC. Dat is echt wat er gaande is bij ons in de ziekenhuizen. En dat doen we omdat we capaciteit overhebben.
Jezus wat kinderachtig.
pi_205196443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:45 schreef Za het volgende:

[..]
Van de website van de GGD:

Coronatest bij GGD Amsterdam
Behoort u tot een van onderstaande groepen? Dan is het advies om wel een coronatest bij de GGD te doen:

-U bent zorgmedewerker.
-U woont in een verzorgings- of verpleeghuis.
-U woont thuis en gaat naar een dagbesteding (u bent boven de 70 jaar of u heeft een ernstige afweerstoornis). Of u gaat naar een dagbesteding waar de cliënten vallen onder de categorie kwetsbare personen (boven de 70 of met een ernstige afweerstoornis).
-U kunt geen zelftest doen, ook niet met hulp.
-U heeft een herstelbewijs nodig

https://www.ggd.amsterdam.nl/coronavirus/testen-op-corona/
GGD: advies om alleen zelftest te doen.

Za: mensen mogen zich niet zomaar meer laten testen
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:48:55 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196445
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Nee, ik hoef je artikelen niet. Je hebt me overtuigt. Wat een kennis van de ziekenhuiswereld heb jij. _O_

Er liggen 90+ers met COVID op de IC. Dat is echt wat er gaande is bij ons in de ziekenhuizen. En dat doen we omdat we capaciteit overhebben.
Zakken vullen :9~ :9~ :9~

Níemand mag dood!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:48 schreef Za het volgende:

[..]
Jezus wat kinderachtig.
Jouw woorden toch?
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:50:58 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196463
Kun je nagaan als Poetin straks aan de poort staat te rammelen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196469
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:48 schreef Molo het volgende:

Praktijk en papieren theorie komen weer eens niet overeen

Maar testbeleid op papier wil niet zeggen dat die groep níet getest wordt. Ook daar zitten doelgroepen tussen, plus riool etc

Lang verhaal kort: boeit allemaal geen zak meer
Riool?
Doelgroepen idd.
pi_205196487
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

GGD: advies om alleen zelftest te doen.

Za: mensen mogen zich niet zomaar meer laten testen
RIVM:

Testen op corona
Bij coronaklachten doet u altijd een zelftest. Dit geldt ook voor kinderen. Bij een positieve zelftest hoeft u geen bevestigingstest te doen bij de GGD. Alleen specifieke doelgroepen kunnen zich laten testen bij de GGD. Bijvoorbeeld zorgmedewerkers of als u een herstelbewijs voor uw reis nodig heeft.

https://www.rijksoverheid(...)irus-covid-19/testen
pi_205196494
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:50 schreef Molo het volgende:

Kun je nagaan als Poetin straks aan de poort staat te rammelen _O_
Het lijkt wel een persoonlijke vete. Zielig hoor.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:03:14 #112
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205196533
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:54 schreef Za het volgende:

[..]
RIVM:

Testen op corona
Bij coronaklachten doet u altijd een zelftest. Dit geldt ook voor kinderen. Bij een positieve zelftest hoeft u geen bevestigingstest te doen bij de GGD. Alleen specifieke doelgroepen kunnen zich laten testen bij de GGD. Bijvoorbeeld zorgmedewerkers of als u een herstelbewijs voor uw reis nodig heeft.

https://www.rijksoverheid(...)irus-covid-19/testen
Praktijk is gewoon dat er veel mensen die thuis positief testen naar de GGD gaan voor het herstelbewijs. Maar die zijn blijkbaar niet zo ziek dat ze zich zorgen maken over hun vakantieplanning.

En de doelgroep "handig voor een herstelbewijs" is nu niet echt een beperking die de cijfers naar beneden verstoord, ik denk eerder dat het de cijfers oppompt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205196616
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:03 schreef zalkc het volgende:

Praktijk is gewoon dat er veel mensen die thuis positief testen naar de GGD gaan voor het herstelbewijs. Maar die zijn blijkbaar niet zo ziek dat ze zich zorgen maken over hun vakantieplanning.
Waar het om gaat is, dat mijn post als onwaar wordt bestempeld, terwijl het rechtstreeks van de RIVM komt.

quote:
En de doelgroep "handig voor een herstelbewijs" is nu niet echt een beperking die de cijfers naar beneden verstoord, ik denk eerder dat het de cijfers oppompt.
Maar wie heeft een herstelbewijs nodig voor zijn reis, men is hier toch allemaal vaccinated.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:16:36 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196618
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:15 schreef Za het volgende:

[..]
Waar het om gaat is, dat mijn post als onwaar wordt bestempeld, terwijl het rechtstreeks van de RIVM komt.
[..]
Maar wie heeft een herstelbewijs nodig voor zijn reis, men is hier toch allemaal vaccinated.
Dat heb ik letterlijk zelf vorige week gedaan in Rotterdam
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:18:19 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196634
Oh je had het snel uit je post gehaald waar je het over mij had. Ok, ook best

Ik vind het prima als je gelijk hebt hoor, en je zegt soms hele zinnige dingen, en soms ook niet. Maar je denkpatronen zijn echt vrij bijzonder, vaak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 1 juli 2022 @ 09:19:02 #116
408813 crew  trein2000
pi_205196639
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Jeroen Dijsselbloem van de OVV haalt nog maar weer eens flink uit naar Mark en Hugo…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:21:17 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:19 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free

Jeroen Dijsselbloem van de OVV haalt nog maar weer eens flink uit naar Mark en Hugo…
Paywall ;(

Maar terecht wel denk ik dat hij uithaalt. Er is welgeteld vrijwel niets gedaan met het rapport en de conclusies en aanbevelingen namelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196660
Een vervolgvraag.

In hoeverre bouwen gevaccineerden natuurlijke immuniteit op na besmetting om überhaupt in aanmerking te komen voor een herstelbewijs?
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:22:21 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196666
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:21 schreef Za het volgende:
Een vervolgvraag.

In hoeverre bouwen gevaccineerden natuurlijke immuniteit op na besmetting om überhaupt in aanmerking te komen voor een herstelbewijs?
Herstelbewijs gaat over positieve testresultaten, niet over ziektelast of immuniteit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:22:59 #120
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205196672
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:15 schreef Za het volgende:

Maar wie heeft een herstelbewijs nodig voor zijn reis, men is hier toch allemaal vaccinated.
Het is in de briljantheid van allerlei ambtenaren opgekomen dat een vaccinatie een beperkte houdbaarheid heeft. En ik ga er vanuit dat er weer een boosterronde komt in het najaar en er doodleuk wordt gezegd dat je vorige serie niet meer geldig is vanaf datum X.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205196683
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:18 schreef Molo het volgende:

Oh je had het snel uit je post gehaald waar je het over mij had. Ok, ook best
Klop ik schreef dat omdat jij dat aangaf over wat ik zei over het RIVM, maar het is tegen mijn principe om in mijn posts over andere users te spreken tegen andere users, dus ook in dit geval.
pi_205196688
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:22 schreef zalkc het volgende:

[..]
Het is in de briljantheid van allerlei ambtenaren opgekomen dat een vaccinatie een beperkte houdbaarheid heeft. En ik ga er vanuit dat er weer een boosterronde komt in het najaar en er doodleuk wordt gezegd dat je vorige serie niet meer geldig is vanaf datum X.
En iedereen die nu zegt geen prik meer te willen zal dan weer braaf in de rij gaan staan, omdat ze anders geen QR-code kunnen laten zien. Ben benieuwd hoeveel mensen hun prik echt gaan halen.
pi_205196690
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:22 schreef Molo het volgende:

Herstelbewijs gaat over positieve testresultaten, niet over ziektelast of immuniteit
Ik weet het, maar het is een interessante vervolgvraag.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:26:04 #124
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205196693
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Herstelbewijs gaat over positieve testresultaten, niet over ziektelast of immuniteit
Het herstelbewijs is gewoon een papieren tijger die wordt vertroeteld als de oplossing om corona buiten de grenzen te houden. Niks doen is politiek te kostbaar ten opzichte van het belasten van buitenlanders met administratieve regeldruk.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:26:54 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:25 schreef Za het volgende:

[..]
Ik weet het, maar het is een interessante vervolgvraag.
Hoe dat zo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:31:14 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:26 schreef zalkc het volgende:

[..]
Het herstelbewijs is gewoon een papieren tijger die wordt vertroeteld als de oplossing om corona buiten de grenzen te houden. Niks doen is politiek te kostbaar ten opzichte van het belasten van buitenlanders met administratieve regeldruk.
Politiek en publieke gezondheidszorg wise was het fantastisch geweest als het had gewerkt.
Was alleen vrij snel wel duidelijk dat dit geen grond had op basis van infectieziektenbestrijding en logica.
Niet alles is te controleren, dat is eng voor politici en dus dan maar micromanagement toepassen in alles *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196758
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:26 schreef Molo het volgende:

Hoe dat zo?
Omdat een gevaccineerde, als het goed is, de door het vaccin gegenereerde antilichamen heeft (gericht op louter S protein) om het virus af te vechten.
Een ongevaccineerde heeft dat niet, zijn eigen immuunsysteem zal dat moeten doen, tegen alle delen van het virus, niet alleen het S protein.

In het tweede geval zou je, hopelijk kunnen spreken van natuurlijke immuniteit, maar kan een gevaccineerde dus na vaccinatie nog natuurlijke immuniteit opbouwen?

Het antwoord daarop zal aangeven wat het herstelbewijs waard is in beide gevallen.

Er is nauwelijks documentatie over, alleen uit de complot hoek.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:42:47 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196852
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:34 schreef Za het volgende:

[..]
Omdat een gevaccineerde, als het goed is, de door het vaccin gegenereerde antilichamen heeft (gericht op louter S protein) om het virus af te vechten.
Een ongevaccineerde heeft dat niet, zijn eigen immuunsysteem zal dat moeten doen, tegen alle delen van het virus, niet alleen het S protein.

In het tweede geval zou je, hopelijk kunnen spreken van natuurlijke immuniteit, maar kan een gevaccineerde dus na vaccinatie nog natuurlijke immuniteit opbouwen?

Het antwoord daarop zal aangeven wat het herstelbewijs waard is in beide gevallen.

Er is nauwelijks documentatie over, alleen uit de complot hoek.
Het herstelbewijs ja een politiek instrument, heeft geen medische waarde zoals ik al aangaf

Onderzoek ernaar is interessant maar dat moet je niet willen langs de weg van herstelbewijzen en PCR tests, maar echt de natuurlijke immunisatie onderzoeken bij dit virus en allerlei varianten ervan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:52:27 #129
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205196940
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Het herstelbewijs ja een politiek instrument, heeft geen medische waarde zoals ik al aangaf

Onderzoek ernaar is interessant maar dat moet je niet willen langs de weg van herstelbewijzen en PCR tests, maar echt de natuurlijke immunisatie onderzoeken bij dit virus en allerlei varianten ervan
Ik hoorde ook al van herbesmettingen binnen 6 maanden. Dan kun je ook niet meer zeggen dat zo'n bewijs ook maar iets kan garanderen.

Mijn oude riedeltje was altijd, "iedereen moet weerstand opbouwen, natuurlijk of kunstmatig, en als je eenmaal weerstand hebt zal een verder verloop lichtere klachten opleveren bij besmetting" En aangezien nagenoeg de hele wereld het nu al wel een keer gehad heeft, op China na, vinden de besmettingen nu plaats in een populatie met weerstand en is er gewoon een ander ziektebeeld als daarvoor.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205197052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:52 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik hoorde ook al van herbesmettingen binnen 6 maanden. Dan kun je ook niet meer zeggen dat zo'n bewijs ook maar iets kan garanderen.
Voor herstel geldt hetzelfde als voor vaccinatie; het voorkomt geen, of in onvoldoende mate, herbesmetting.


quote:
Mijn oude riedeltje was altijd, "iedereen moet weerstand opbouwen, natuurlijk of kunstmatig, en als je eenmaal weerstand hebt zal een verder verloop lichtere klachten opleveren bij besmetting" En aangezien nagenoeg de hele wereld het nu al wel een keer gehad heeft, op China na, vinden de besmettingen nu plaats in een populatie met weerstand en is er gewoon een ander ziektebeeld als daarvoor.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205197063
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:42 schreef Molo het volgende:

Onderzoek ernaar is interessant maar dat moet je niet willen langs de weg van herstelbewijzen en PCR tests, maar echt de natuurlijke immunisatie onderzoeken bij dit virus en allerlei varianten ervan
Ik zoek het niet bij PCR tests en herstelbewijzen, het betrof een vervolgvraag.

Je kunt het niet echt onderzoeken omdat je mensen niet bewust kunt blootstellen aan varianten. Wel nertsen bv.

Tevens kun je kijken naar de reactie op nieuwe Omicron varianten na de grote besmettingspiek van dec/jan, in landen waar bv heden wel veel besmettingen zijn maar weinig gevaccineerden.
Maar dan moet je weer allerlei anderen zaken meewegen, dus concreet is het lastig.
Al zou de logica gebieden dat natuurlijke immuniteit na vaccinatie niet meer van toepassing is.
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 10:05:10 #132
236264 crew  capricia
pi_205197066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:52 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik hoorde ook al van herbesmettingen binnen 6 maanden. Dan kun je ook niet meer zeggen dat zo'n bewijs ook maar iets kan garanderen.

Mijn oude riedeltje was altijd, "iedereen moet weerstand opbouwen, natuurlijk of kunstmatig, en als je eenmaal weerstand hebt zal een verder verloop lichtere klachten opleveren bij besmetting" En aangezien nagenoeg de hele wereld het nu al wel een keer gehad heeft, op China na, vinden de besmettingen nu plaats in een populatie met weerstand en is er gewoon een ander ziektebeeld als daarvoor.
Ik weet alleen niet in hoeverre verschillende varianten roet in het eten kunnen gooien.
Definitely not CIA
pi_205197100
Welk virus had de wereld 15 - 18 jr geleden nou last van? Ook iets in Azie toch? Dat viel gelukkig voor de rest van de wereld mee ondanks dat je er flink ziek van kon worden. Waarom hebben we nu meer problemen dan toen? Was het minder besmettelijk dan Corona?
pi_205197154
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Paywall ;(

Maar terecht wel denk ik dat hij uithaalt. Er is welgeteld vrijwel niets gedaan met het rapport en de conclusies en aanbevelingen namelijk
Op escape drukken tijdens het laden van de paywall, werkt bij zoveel kranten (NRC/ Volkskrant)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205197179
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor herstel geldt hetzelfde als voor vaccinatie; het voorkomt geen, of in onvoldoende mate, herbesmetting.
[..]

Dat hoeft ook niet, over het algemeen kan je er steeds beter tegen, en vaak wordt het ook nog eens sneller opgeruimd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:19:40 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205197202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:52 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik hoorde ook al van herbesmettingen binnen 6 maanden. Dan kun je ook niet meer zeggen dat zo'n bewijs ook maar iets kan garanderen.

Mijn oude riedeltje was altijd, "iedereen moet weerstand opbouwen, natuurlijk of kunstmatig, en als je eenmaal weerstand hebt zal een verder verloop lichtere klachten opleveren bij besmetting" En aangezien nagenoeg de hele wereld het nu al wel een keer gehad heeft, op China na, vinden de besmettingen nu plaats in een populatie met weerstand en is er gewoon een ander ziektebeeld als daarvoor.
Dit is de kern.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:28:31 #137
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205197273
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:37:59 #138
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205197365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
Terecht.

Nu nog de andere sectoren die je ook niet weer wekenlang wil gaan sluiten voor een griepje.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:42:06 #139
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_205197419
Gewoon niets meer op slot bij de volgende golf. De schade van een lockdown is groter dan de schade van corona zelf.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:42:08 #140
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205197420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
'Helemaal op slot' is nogal voor interpretatie vatbaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:56:07 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197587
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:04 schreef Za het volgende:

[..]
Ik zoek het niet bij PCR tests en herstelbewijzen, het betrof een vervolgvraag.

Je kunt het niet echt onderzoeken omdat je mensen niet bewust kunt blootstellen aan varianten. Wel nertsen bv.

Tevens kun je kijken naar de reactie op nieuwe Omicron varianten na de grote besmettingspiek van dec/jan, in landen waar bv heden wel veel besmettingen zijn maar weinig gevaccineerden.
Maar dan moet je weer allerlei anderen zaken meewegen, dus concreet is het lastig.
Al zou de logica gebieden dat natuurlijke immuniteit na vaccinatie niet meer van toepassing is.
Immuniteit is niet binair wel of niet aanwezig.
Het is dan ook zuiverder om over immunisatie en mate van (veronderstelde) bescherming te spreken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:58:34 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197619
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:14 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Op escape drukken tijdens het laden van de paywall, werkt bij zoveel kranten (NRC/ Volkskrant)
Deze luie flikker doet vrijwel alles mobiel, daar werkt dat trucje niet :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:59:37 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197637
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
Heb ik eerder gehoord. Geloof er geen flikker van maar hoop het van harte.
Idioterie

Al moet ik zeggen dat ik daarbij meer vertrouwen heb in Kuipers dan in De Jong uiteraard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205198052
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Deze luie flikker doet vrijwel alles mobiel, daar werkt dat trucje niet :@
Zie je DM :)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:38:35 #145
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_205198082
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
je moet het ook niet op slot doen maar ventileren.
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 11:41:12 #146
236264 crew  capricia
pi_205198112
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
Zal ik vast een weekje CP aansluitend op de kerstvakantie boeken? Lekker goedkoop nog. ;)
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 1 juli 2022 @ 11:42:07 #147
408813 crew  trein2000
pi_205198122
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
Dit heb ik al eerder gehoord…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205198880
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:56 schreef Molo het volgende:

Immuniteit is niet binair wel of niet aanwezig.
Het is dan ook zuiverder om over immunisatie en mate van (veronderstelde) bescherming te spreken
Dan doe je dat, geen problemen mee.

De discussie is wat mij betreft, kan er nog sprake zijn van natuurlijke immuniteit na vaccinatie?
Met welke woordkeuze je dit al dan niet beantwoord is me om het even, maar inhoudelijk zou prettig zijn.
pi_205198931
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef tesssssssss het volgende:

https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

"Onderwijs gaat ook bij slechtste coronascenario niet meer helemaal op slot"
In dat opzicht zijn er veel loze beloftes gedaan de afgelopen jaren.
pi_205198943
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:08 schreef Alpha0 het volgende:
Welk virus had de wereld 15 - 18 jr geleden nou last van? Ook iets in Azie toch? Dat viel gelukkig voor de rest van de wereld mee ondanks dat je er flink ziek van kon worden. Waarom hebben we nu meer problemen dan toen? Was het minder besmettelijk dan Corona?
We hebben nu meer "problemen" omdat iedereen 24/7 toegang heeft tot het nieuws en social media.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')