abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 23:20:16 #76
236264 crew  capricia
pi_205195407
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 23:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik sidder van dit virus.
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
NIet doen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 juni 2022 @ 23:25:47 #77
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_205195452
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2022 19:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vraag mij ook af of sommige zorgmedewerkers liever niet als proefmateriaal voor dit vaccin willen zijn.
Ik ben ongevaccineerd en met mij meer collega's. En er zijn er nu ook een flink aantal die niet meer gaan en dat is ons goed recht. Uiteindelijk heb ik in februari corona gehad zonder klachten aangestoken door mijn man die zijn booster 3 weken voor hij ziek werd kreeg. Verder 3 golven gezond doorgekomen, deed wel voor elke dienst een zelftest.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 23:27:05 #78
236264 crew  capricia
pi_205195459
Gebruik geen FFP2 als je het al benauwd hebt. Einde bericht.

twitter

Waarschuwing voor de scheepvaart: Pas op!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 juni 2022 @ 23:29:05 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_205195468
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 23:25 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]
Ik ben ongevaccineerd en met mij meer collega's. En er zijn er nu ook een flink aantal die niet meer gaan en dat is ons goed recht. Uiteindelijk heb ik in februari corona gehad zonder klachten aangestoken door mijn man die zijn booster 3 weken voor hij ziek werd kreeg. Verder 3 golven gezond doorgekomen, deed wel voor elke dienst een zelftest.
Gelijk heb je hoor. Ik vind/vond het nogal wat hoe de opinie op enig moment er op voorhand al vanuit ging dat zorgmedewerkers zich direct zouden laten vaccineren en boosteren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_205195626
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 23:27 schreef capricia het volgende:
Gebruik geen FFP2 als je het al benauwd hebt. Einde bericht.

[ twitter ]

Waarschuwing voor de scheepvaart: Pas op!
Als je de reacties er onder leest is het niet verkeerd om het zeggen, mijn hemel wat een zeikers.

Doet me denken aan toen de mondkapjes net verplicht waren en ik bij de Hema was. Oude man voor mij mondkapje onder zijn neus. De vrouw achter de kassa u heeft uw mondkapje niet goed wel goed doen want anders kunnen wij een boete krijgen. Die oude man ja maar dan krijg ik het benauwd van, die vrouw niks mee te maken goed doen. Daarna kwam ik met een fles wijn en moest hem af doen zodat ze kon inschatten of ik oud genoeg was...
pi_205195775
https://www.hartvannederl(...)mer-opnieuw-invoeren

Kijk eens wat de VVD en D66 willen.
pi_205195793
Was deze al ergens voorbijgeschoven?

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205195802
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_205195806
twitter
pi_205195807
twitter

Nog eventjes ^O^
  vrijdag 1 juli 2022 @ 02:09:58 #86
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_205195838
We leven weer net zoals in 2019. Ik merk niks van corona. Alles is open.. kroegen, nachtclubs, festivals. ALLES... zonder beperkingen. Ik ken niemand meer die afstand houdt.. ik zie zelden nog mensen met een mondkapje op..

Maar toch roept Voldemort op om ons weer aan de basisregels te houden. Ik zag Ab van de week weer bij Op1. Weer nieuwsitems, krantenkoppen over het allesverslindende OPLAAIENDE coronavirus.. de afgelopen weken zijn de besmettingen met 300% toegenomen!

Nou boys and girls.. hier komt het hoor.. tromgeroffel...

Het aantal besmettingen :')

Ziekenhuisopnames:

IC bezetting.

En we gaan ook al over het piekje heen zoals @_serial_ hierboven al aangaf.

Als ze nou alweer in de stuip schieten, houd ik m'n hart vast voor het najaar _O-
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 1 juli 2022 @ 02:17:53 #87
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_205195843
En mensen die nu nog dood gaan door of vanwege omicron lagen sowieso al met 1 been in het kistje.

Kappen nou. Stop met het benoemen van corona in de media en sluit dit hele subforum. Alt-F4, bewaren -> nee.

Het is mooi geweest.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_205195868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 02:17 schreef DonDruiper het volgende:
En mensen die nu nog dood gaan door of vanwege omicron lagen sowieso al met 1 been in het kistje.

Kappen nou. Stop met het benoemen van corona in de media en sluit dit hele subforum. Alt-F4, bewaren -> nee.

Het is mooi geweest.
Ja maar long covid! :'(
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205196024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 01:05 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Wat een vreemde tweet.
Sommige zaken zijn onwaar, plus er een poosje werden ouderen geweerd van de IC, omdat het nu niet druk is liggen er meer ouderen danwel er liggen meer ouderen met Omicron niet door.

Het heeft niets met Omicron te maken.
pi_205196061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 02:09 schreef DonDruiper het volgende:

Nou boys and girls.. hier komt het hoor.. tromgeroffel...

Het aantal besmettingen :')

[ afbeelding
Mensen mogen zich niet meer zomaar laten testen bij de GGD, alleen bepaalde doelgroepen; zorgmedewerkers, ouderen etc.

De groep welke ooit de piek veroorzaakte wordt niet getest, dus deze chart is nietszeggend.
pi_205196080
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 01:05 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Het was natuurlijk altijd al, oneerbiedig gezegd, een ouwe lullen virus. Sinds omicron is dat alleen maar erger geworden.

Gelukkig heeft inmiddels 100% van 60+ de herhaalbooster gehaald.
pi_205196082
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:30 schreef Za het volgende:

[..]
Wat een vreemde tweet.
Sommige zaken zijn onwaar, plus er een poosje werden ouderen geweerd van de IC, omdat het nu niet druk is liggen er meer ouderen danwel er liggen meer ouderen met Omicron niet door.

Het heeft niets met Omicron te maken.
Iemand betichten van onjuistheden en dan direct een zin later een onjuistheid.

ZaGOD.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:23:46 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196288
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

ZaGOD.
Dit

Overigens klopt de 'alleen doelgroepen mogen zich laten testen' post óók niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

ZaGOD.
Het is niet onwaar Lenny.
Men stelde dat een covid opname voor ouderen zeer traumatisch was, weg uit de vertrouwde omgeving, onbekenden in beschermende pakken, sowieso weinig kans op herstel dus onnodig traumatisch, ik heb de artikelen nog indien gewenst.

Heden liggen er weer 80 en zelfs 90 plussers met covid op de IC, ik neem aan dat het niet minder traumatisch is geworden, dus dat ze daar liggen vanwege een andere aandoening, en bij testen bleek dat ze Omicron bij hebben, maar dus niet als primaire reden van opname.
pi_205196372
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:45 schreef Wirelessmouse het volgende:

Het was natuurlijk altijd al, oneerbiedig gezegd, een ouwe lullen virus. Sinds omicron is dat alleen maar erger geworden.

Gelukkig heeft inmiddels 100% van 60+ de herhaalbooster gehaald.
Maar een zeker deel van de zwakkere ouderen maakt geen of nauwelijks antistoffen aan na vaccinatie, dus het probleem blijft.
pi_205196385
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:23 schreef Molo het volgende:

Overigens klopt de 'alleen doelgroepen mogen zich laten testen' post óók niet
RIVM:

Testen op corona
Bij coronaklachten doet u altijd een zelftest. Dit geldt ook voor kinderen. Bij een positieve zelftest hoeft u geen bevestigingstest te doen bij de GGD. Alleen specifieke doelgroepen kunnen zich laten testen bij de GGD. Bijvoorbeeld zorgmedewerkers of als u een herstelbewijs voor uw reis nodig heeft.

https://www.rijksoverheid(...)irus-covid-19/testen
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:40:08 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196387
IC's liggen normaal vol met 80/90+ers idd *O*
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:40:43 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196392
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:39 schreef Za het volgende:

[..]
RIVM:

Testen op corona
Bij coronaklachten doet u altijd een zelftest. Dit geldt ook voor kinderen. Bij een positieve zelftest hoeft u geen bevestigingstest te doen bij de GGD. Alleen specifieke doelgroepen kunnen zich laten testen bij de GGD. Bijvoorbeeld zorgmedewerkers of als u een herstelbewijs voor uw reis nodig heeft.

https://www.rijksoverheid(...)irus-covid-19/testen
En bij de GGD kan gewoon iedereen langskomen, no questions asked
pi_205196400
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:35 schreef Za het volgende:

[..]
Maar een zeker deel van de zwakkere ouderen maakt geen of nauwelijks antistoffen aan na vaccinatie, dus het probleem blijft.
Ik heb geen idee hoe groot dit probleem is, hoeveel % van ouderen dit betreft. Wat ik wel weet is dat 29% van de 60 tot 70 jarigen maar voor een herhaalbooster is gegaan, oftewel 71% niet.

Daar is wel wat aan te doen, aan het niet of nauwelijks antistoffen aanmaken na vaccinatie is niets te doen (behalve accepteren dat mensen nou eenmaal dood gaan).
pi_205196401
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:40 schreef Molo het volgende:

En bij de GGD kan gewoon iedereen langskomen, no questions asked
Mijn quote komt van de website van het RIVM.

Doe mij een quote met link van het RIVM of de GGD dat gewoon iedereen kan langskomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')