Bij dezequote:Op donderdag 6 januari 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
(waarom is er eigenlijk geen DRT SC?)
Tot diep in de nacht.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Flodder avond op rtl7 genot
@:poepz0r @:wertha
Ome Willem had lekker staan snoepenquote:
Gyazogodentotherescuequote:Op woensdag 29 juni 2022 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme Instagramlink nog steeds kapot. Stukje kale kano van Irene Schouten niet deelbaar.
Heel geil dit, pooooh. Stukje kale kanoquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ome Willem had lekker staan snoepen
wtf… die gast is helemaal gedopete met z’n nog niet ingedaalde balletjesquote:
Tetteren genot.quote:
Lekker gewiept worden door @jebroerquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een nieuw deel van de Dart SC! Waar alles kan wat toch niet gemodereerd wordt
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bestel nu Viaplay bij je thuisabonnement
*opent bericht*
Beste Gurney,
Leuk nieuws: vanaf nu kun je Viaplay bestellen bij thuis van T‑Mobile! Met deze premium streamingdienst kijk je het complete Formule 1 seizoen, voetbal uit de Bundesliga en de Premier League (vanaf augustus 2022), darts en internationale films en series. En dan zijn er ook nog de Viaplay Originals. Bestel nu en krijg de eerste maand 50% korting: van 13,99 voor maar 6,99.
Hier heb ik toch geen ene kut aan godverdomme
Toch wel de eerste vrouw die tot de knappere mannen zou horen bij het dartenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:18 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is vermist allen. Helpt u meer haar te zoeken?
Ik dacht dit ook gelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:18 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Tim Hofman is vermist allen. Helpt u meer haar te zoeken?
Op naar janlul.com!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bestel nu Viaplay bij je thuisabonnement
*opent bericht*
Beste Gurney,
Leuk nieuws: vanaf nu kun je Viaplay bestellen bij thuis van T‑Mobile! Met deze premium streamingdienst kijk je het complete Formule 1 seizoen, voetbal uit de Bundesliga en de Premier League (vanaf augustus 2022), darts en internationale films en series. En dan zijn er ook nog de Viaplay Originals. Bestel nu en krijg de eerste maand 50% korting: van 13,99 voor maar 6,99.
Hier heb ik toch geen ene kut aan godverdomme
Leuke rubriek.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Goh een gehandicapte bij die tokkie. @:maxi-mus @:Caland
Wow geijulquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:20 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
IJslolly op de kale kano @:de_boswachter
klaargekomenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Net wat literatuur gekocht.
Speciaal voor blauwe ballenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Net wat literatuur gekocht.
Had mij kunnen overkomen, maar ik werk niet in de zorg.quote:
quote:Webcamgirl Elise Siswet is zwanger: ’Ik maak minder heftige video’s’
Webcamgirl Elise Siswet (28) bekend van OnlyFans is zwanger. „Ik had dit niet verwacht, maar het kindje is mega welkom.” Ook heeft Elise net een discotheek gekocht waar ze video’s gaat maken voor OnlyFans. „Zo kan ik meer mensen lokken.”
„Het gaat goed met me. Ik ben druk met toekomstplannen maken. Vorig jaar riep ik al dat ik aan het kijken was om te investeren in panden en dat ik aan het nadenken was over een eigen bedrijf. Ik heb een discotheek gekocht, net over de grens in Duitsland. Ik heb inmiddels het contract getekend en een gedeelte ervan al betaald.
Video’s in discotheek
In januari is het allemaal officieel en ga ik ermee van start. Ik ben van plan om de eigenaar te zijn, maar daarnaast ook zeker in de club zelf te staan als bijvoorbeeld barvrouw. Ook ben ik van plan video’s te maken voor OnlyFans in de discotheek, om op deze manier meer mensen te kunnen lokken.
Op OnlyFans ben ik nog steeds actief en sta ik vooral bekend om mijn anale kunsten. Een paar weken geleden maakte ik een best heftige video met een groot voorwerp in de hoofdrol, en de dag erna kreeg ik verschrikkelijk veel pijn in mijn buik. Dit vond ik vreemd, omdat ik hier normaal nooit last van heb. Ik heb toen een test gedaan en kwam erachter dat ik een paar weken zwanger was. Ik had dit niet verwacht, maar het kindje is mega welkom.
Relatie
Wat ik nooit naar buiten heb gebracht is dat ik ook al een tijdje een relatie heb, dus we zijn superblij met dit nieuws. Ik ben best nerveus voor de bevalling, zoiets is totaal nieuw voor me. Maar ik moet zeggen dat ik er ook wel heel veel zin in heb. Ik ben altijd al gek op kinderen geweest dus ik kan eigenlijk niet wachten!
Ik ben inmiddels acht weken zwanger, dus het is echt nog heel pril. Nu ik zwanger ben, heb ik besloten om niet meer zulke heftige video’s te maken als voorheen.
Trots
Ik vind het geen probleem dat mijn kindje de content die ik maak in de toekomst kan vinden op internet. Wat ik hem/haar dan alleen maar mee wil geven als het oud genoeg is, is dat ik alleen maar trots ben op wat ik allemaal heb bereikt en dat ik door mijn online werk juist een mooie toekomst op kon bouwen door het kopen van de discotheek. Ik zou hem/haar ook meegeven dat het niet nodig is om je te schamen voor zoiets, maar dat je juist trots mag zijn op jezelf.
Voor nu vind ik de combinatie van OnlyFans en een discotheek superleuk. En als ik straks met een dikke buik rondloop, weet ik niet of ik nog zo actief zal zijn op mijn OnlyFans-account als nu, maar dat kan ik nu nog niet zo goed inschatten. Ik heb in ieder geval nog superveel plezier in mijn OnlyFans werk. Maar voor nu richt ik me vooral op de discotheek. ”
https://www.telegraaf.nl/(...)nder-heftige-video-s
Dat ze maar eens wat ruige sex videos maakt met wat bruine vrinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo mooi nieuws dit. Hopelijk wel een livestream van de bevalling.
@:de_boswachter @:poepz0r @:wereldgozer @:sfancta
Past mooi bij het Lukeman gifje.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Kan gifjes topic niet vinden dus even hier
[ afbeelding ]
Met een hele sloppenwijk schijten op n toilet. Of hurken in de zee genot. Vieslappen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Moeke.
Jammer van die straatpoeper ernaast. @:Gehrman
Beschuit met groene muisjes allen.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Stukje menskracht @:Zipportal
Dan kan je een mooie species reveal party organiserenquote:Op zondag 31 juli 2022 11:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Stukje menskracht @:Zipportal
Ordinair koppel, walgelijk.quote:
Nu snap ik niet dat als je Jutta Leerdam in huis hebt een scheve schaats zou rijden en al helemaal niet met Gerda van op Urk.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)tekenaar-petra-urbanquote:Verdachten die een pruik dragen of zich verstoppen achter een deken in de rechtszaal. De Telegraaf-rechtbanktekenaar Petra Urban heeft mensen in het beklaagdenbankje van alles zien doen om niet herkenbaar geportretteerd te worden. In deze speciale aflevering van de podcast De Zaak Ontleed gaat het uitgebreid over haar rol in de rechtbank, die steeds vaker ter discussie staat. Met partner in crime Saskia Belleman en presentator Wilson Boldewijn bespreekt ze het belang van rechtbanktekeningen voor de journalistiek en welke criminelen stiekem fan zijn van haar werk.
Past mooi bij het spuuglelijke huis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:51 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Wat vinden jullie van mn nieuwe tuin?
Is dit het nieuwe alternatief voor die hoerenreviews?quote:
Het herhalingsgevaar is flink afgenomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe alternatief voor die hoerenreviews?
De tuin is vanalles…. behalve speels. Nee ook de schutting niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:51 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Wat vinden jullie van mn nieuwe tuin?
Hopelijk worden ze richting pomp gezogen. Gadverdamme.quote:
OH MEIDEN OHquote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-foto-s-op-instagram
Dit is geil!!!!!!
@:wereldgozer @:zipportal @:poepz0r
Nu nog een OnlyFans account.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zal waarschijnlijk spuit 40/45 zijn, maar ik zie dat The Bradge tegenwoordig ook livestreamt op twitch.![]()
https://www.twitch.tv/thebradgevand
Zo beginnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:41 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen even een lekker blauw schepijsje halen. Hmmmmmm.
Ik las het vanmiddag. Goede vakantie gehad, tering.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:55 schreef De_Kraam het volgende:
Man komt terug van vakantie met corona, hiv n apenpokken
Koekoek.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Die kun je melken @:poepz0r @:de_boswachter
Goeiste reacties eronder.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Die kun je melken @:poepz0r @:de_boswachter
Pooooooooohquote:
Ik krijg kromme tenen van feministen, maar in dezen ben ik #kampcaroline.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 12:57 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)r-tot-seks~a36db1de/
Dit is geil.
Penis doorheen stekenquote:Op donderdag 1 september 2022 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
OtterGod @:zipportal @:coco
En op die leuter pooohquote:Op maandag 29 augustus 2022 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Caroline zal wel jaloers zijn op die jopen
Gewoon regenboogjes.quote:Op maandag 5 september 2022 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif is verboden in VBL @:zipportal
Ze weet het dondersgoedquote:Op zaterdag 10 september 2022 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100040818_16e3b0d3
@:Wereldgozer @:Gehrman @:Coco
Booohhh erg stout.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
....om een boobjob bijeen te sparen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze weet het dondersgoedOnlyfans staat al ronkend klaar...
Lellebel @Poepz0r @de_boswachterquote:Op zaterdag 10 september 2022 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 15 september 2022 21:37 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Dit is geil @:de_boswachter @:wereldgozer
Niet verlengen totdat men met plannen komt!!!!!!!!! WE zijn niet gek. TRIBUNALEN totdat de laatste stuiver boven water is!!!!1!1!1!1!11quote:Op donderdag 22 september 2022 09:37 schreef Coco het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 23-09-2022 08:18. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:zipportal
Ik haat Shelly.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:50 schreef Gehrman het volgende:
https://www.instagram.com/p/CjGURaRDD-X/
Bohhh stukje Shelly @:de_boswachter.
Shelly is niks. @Wereldgozerquote:Op donderdag 29 september 2022 21:50 schreef Gehrman het volgende:
https://www.instagram.com/p/CjGURaRDD-X/
Bohhh stukje Shelly @:de_boswachter.
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:37 schreef Coco het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 23-09-2022 08:18. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:zipportal
quote:’Mijn vriend is zo groot geschapen, dat ik er last van heb’
In de rubriek ’Tussen de lakens’ vertellen vrouwen over hun seksleven. Dit verhaal komt van Bonny (34). Ze heeft een vriend met een nogal groot geslachtsdeel. ’Randy is er zelf hartstikke trots op, maar van mij had het wel een slagje kleiner gemogen. Seks doet soms echt pijn.’
https://www.telegraaf.nl/(...)t-ik-er-last-van-heb
Was fijn geweest als ze het gewoon direct tegen mij had gezegd maar soitquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Poooooooooooooh
Volgens mij gooit ze 69.
quote:
Water, erg gezond @RamboDirkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Poooooooooooooh
Volgens mij gooit ze 69.
Ik wordt niet heel vrolijk van het adres van deze afbeelding https://peefans.com/uploa(...)099a59c7c63d18af.gifquote:
Wat is er mis met peefans?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wordt niet heel vrolijk van het adres van deze afbeelding https://peefans.com/uploa(...)099a59c7c63d18af.gif
Peefans? really? @:de_boswachter
[ afbeelding ]
@Nielsch en z’n maten kunnen deze man helpen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Goedkoop zuipen heeft zo zijn nadelen. @:neef_wuppie @:de_boswachter
Ik mag Erl wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Goedkoop zuipen heeft zo zijn nadelen. @:neef_wuppie @:de_boswachter
Piet WortelGod.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Piet Wortel allen. @:neef_wuppie @:de_boswachter @:maxi-mus
DSIGoden.
eerst hebben we hem geholpen, toen hebben we je moeder geholpen! het was een leuke zondag! bedankt voor de tips.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:nielsch en z’n maten kunnen deze man helpen.
De broer van Willie zeker. Pietgod. PietCostagenot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Piet Wortel allen. @:neef_wuppie @:de_boswachter @:maxi-mus
DSIGoden.
Geen probleem maatquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
eerst hebben we hem geholpen, toen hebben we je moeder geholpen! het was een leuke zondag! bedankt voor de tips.
1+1 gratis godverquote:
Waarom gaan die lui niet zwemmenquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Straatpoepers. @:Gehrman
Stukje bevuiling.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Geen herhalingsgevaar. @:zipportal
[ twitter ]
Ziet er vrouwelijker uit dan de meeste dartsters (lol)quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)-wel-mee-mocht-doen/
TRANSED
Dit is geil @:zipportal @:wereldgozer @:coco @:scrummie
Maar kan hij/zij ook een 8-darter gooien?quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ziet er vrouwelijker uit dan de meeste dartsters (lol)
Transformers krrr krrr. Natuurlijk heb je wel een voordeel ten opzichte van de vrouwenquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
TRANSED
Lekker het urinoir in de pauzes nooit bezet genotquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Transformers krrr krrr. Natuurlijk heb je wel een voordeel ten opzichte van de vrouwenIn mentaal opzicht wel te verstaan. Wat een act
Best of both worlds genot.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
TRANSED
quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:00 schreef Zipportal het volgende:
MED / Het Keldertje gaat dicht
[ afbeelding ]
Al die naakte piemels daar zaten nooit op een ander subforum.quote:
Kwestie van tijd dat Danny heel FOK! zwart zet. Komt geen hond.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:00 schreef Zipportal het volgende:
MED / Het Keldertje gaat dicht
[ afbeelding ]
Warm bad sc komt weer tot levenquote:Op donderdag 24 november 2022 22:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd voor het wk topic? De loting is over een paar dagen al.
quote:Op donderdag 24 november 2022 22:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd voor het wk topic? De loting is over een paar dagen al.
Benito, oh ja die was er ook nog. Blij dat we van die minkukel af zijn.quote:
Zo'n meisje gun je de wereld. Zou meenemen naar het kerstdiner, je hoeft haar alleen maar even op te pompen.quote:
Dit is geilllllllquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:09 schreef Gehrman het volgende:
Nieuwe gadget gezien op de CES @:de_boswachter
Pohhhquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:09 schreef Gehrman het volgende:
Nieuwe gadget gezien op de CES @:de_boswachter
Winmau Blade 6. Gaat voor altijd mee. Niet echt de moeite waard om dan 20 euro te besparen op een goedkoper bord wat snel een gatenkaas wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Wat is een beetje goed dartbord tegenwoordig? Het liefst iets waar de nummers er niet los op zitten, want ik ben geen prof en gooi de darts op de dubbels dus nog wel eens naast het bord of in de cijfertjes ofzo, waardoor mijn huidige bord - zo uit mijn hoofd - misschien nog tien intacte cijfers heeft
Maar buiten dat is de kwaliteit van het bord zelf het belangrijkst natuurlijk, met als kanttekening dat het wel fijn zou zijn om de prijs een beetje beperkt te houden.
Die had ik ook het meest op het oog ja. Ik zag dat er ook nog Dual Core en Triple Core is, maar of dat nou echt de moeite waard is werd me niet duidelijk. Voor een recreatieve af-en-toe-een-half-uur-darter valt dat wel mee gok ik?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Winmau Blade 6. Gaat voor altijd mee. Niet echt de moeite waard om dan 20 euro te besparen op een goedkoper bord wat snel een gatenkaas wordt.
Nee ik denk niet dat jij daar echt het verschil in gaat merken. Je kan sowieso niet fout gaan met een Blade 6 bord.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ik ook het meest op het oog ja. Ik zag dat er ook nog Dual Core en Triple Core is, maar of dat nou echt de moeite waard is werd me niet duidelijk. Voor een recreatieve af-en-toe-een-half-uur-darter valt dat wel mee gok ik?
Ik heb een keer tegen een gehandicapte de dubbele bull gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kan de 170-finish van mijn lijstje afvinken.
Ik heb binnen een paar weken 135 (bull, t15, top), 2x 100 en nu 170 gepakt. Nu nog de 125 en 132!1!!1quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een keer tegen een gehandicapte de dubbele bull gemist.
Die had 't waarschijnlijk niet eens doorgehad
Ik dacht even dat ze voor een pisbak stond. Dat was geil geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:15 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Abbi is uit @:de_boswachter
Anale problematiekenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:de_boswachter details graag
Gescheurde blinde darm tijdens de scne. En daarna beet ze nog in zijn bal.quote:
Geilllllquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gescheurde blinde darm tijdens de scne. En daarna beet ze nog in zijn bal.
Waarom doet hij die hand zo? Dat is toch een normaal formaat pizza?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |