Dit is geilllllllquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:09 schreef Gehrman het volgende:
Nieuwe gadget gezien op de CES @:de_boswachter
Pohhhquote:Op dinsdag 10 januari 2023 00:09 schreef Gehrman het volgende:
Nieuwe gadget gezien op de CES @:de_boswachter
Winmau Blade 6. Gaat voor altijd mee. Niet echt de moeite waard om dan 20 euro te besparen op een goedkoper bord wat snel een gatenkaas wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Wat is een beetje goed dartbord tegenwoordig? Het liefst iets waar de nummers er niet los op zitten, want ik ben geen prof en gooi de darts op de dubbels dus nog wel eens naast het bord of in de cijfertjes ofzo, waardoor mijn huidige bord - zo uit mijn hoofd - misschien nog tien intacte cijfers heeft
Maar buiten dat is de kwaliteit van het bord zelf het belangrijkst natuurlijk, met als kanttekening dat het wel fijn zou zijn om de prijs een beetje beperkt te houden.
Die had ik ook het meest op het oog ja. Ik zag dat er ook nog Dual Core en Triple Core is, maar of dat nou echt de moeite waard is werd me niet duidelijk. Voor een recreatieve af-en-toe-een-half-uur-darter valt dat wel mee gok ik?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Winmau Blade 6. Gaat voor altijd mee. Niet echt de moeite waard om dan 20 euro te besparen op een goedkoper bord wat snel een gatenkaas wordt.
Nee ik denk niet dat jij daar echt het verschil in gaat merken. Je kan sowieso niet fout gaan met een Blade 6 bord.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had ik ook het meest op het oog ja. Ik zag dat er ook nog Dual Core en Triple Core is, maar of dat nou echt de moeite waard is werd me niet duidelijk. Voor een recreatieve af-en-toe-een-half-uur-darter valt dat wel mee gok ik?
Ik heb een keer tegen een gehandicapte de dubbele bull gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kan de 170-finish van mijn lijstje afvinken.
Ik heb binnen een paar weken 135 (bull, t15, top), 2x 100 en nu 170 gepakt. Nu nog de 125 en 132!1!!1quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een keer tegen een gehandicapte de dubbele bull gemist.
Die had 't waarschijnlijk niet eens doorgehad
Ik dacht even dat ze voor een pisbak stond. Dat was geil geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:15 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Abbi is uit @:de_boswachter
Anale problematiekenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:de_boswachter details graag
Gescheurde blinde darm tijdens de scène. En daarna beet ze nog in zijn bal.quote:
Geilllllquote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gescheurde blinde darm tijdens de scène. En daarna beet ze nog in zijn bal.
Waarom doet hij die hand zo? Dat is toch een normaal formaat pizza?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |