Als ik jouw 4 jaar geleden had verteld dat er een wereldwijd dodelijk virus zou zijn had je me net zo goed uitgelachen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:44 schreef BlackLining het volgende:
Niet om de wappiekaart te spelen, maar als ik jou vier jaar geleden had verteld dat er een avondklok zou komen had je me uitgelachen.
Niet bepaald. Men waarschuwd al decennia voor gevaarlijke zoönose. Met name in de megastallen waar we net toevallig hier net over hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:45 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Als ik jouw 4 jaar geleden had verteld dat er een wereldwijd dodelijk virus zou zijn had je me net zo goed uitgelachen.
Lol, laat eerst maar eens camera's toe in de mega bioindustrie bedrijven, en dan geloof ik of het diervriendelijk is of niet. Wat je undercover altijd gefilmd ziet worden is, in Nederland ook, niet mals.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De megastallen zijn hypermodern en diervriendelijk. Ik weet niet in welke tijd jij leeft, maar Nederland is geen Oekraïne waar ze koeien nog doormaken met een stok of speer
Ik verneem steeds dat het grotendeels allemaal natuurgebieden worden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom? Windmolens of zonnepanelen hebben we nodig voor de energietransitie. Woningen voor de woningcrisis.
Als een boer moet stoppen vanwege een te grote druk op de natuur, dan kan die ten eerste ook andere vormen van landbouw gaan bedrijven op zijn land, en als je zich volledig laat uitkopen, wat maakt dat dan nog uit wat er verder mee gebeurd? Waarom niet twee vliegen in één klap?
Kan me zo voorstellen dat het in de meeste gemeenten wel te doen moet zijn om als boer zelf een wijziging bestemmingsplan aan te vragen en een ontwikkelaar in te schakelen voor het bouwen van woningen.
Prachtig dan kan de politie gelijk al die trekkertjes in beslag nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:47 schreef Vis1980 het volgende:
Mooi he, in plaats van een discussie te starten en zelf ideeën aan te dragen verwachten de boeren dat de plannen in de prullenbak worden gegooid.,
Een vaag plan van verbindingen tussen steden in Nederland en daar buiten ok....quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heel interessant draadje:
https://twitter.com/crazybytez/status/1534603824018640896
Nederland Tristate
Dat zal bij een aantal gebieden zeker gaan gebeuren ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik verneem steeds dat het grotendeels allemaal natuurgebieden worden.
lol.
Vanavond A15 Ochten, carpoolplaats..quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:50 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
lol, ik zit nu in die groep te lezen, wtf zijn dat voor mensen
Andere hebben geen zware trekkers als wapen om in te zetten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:49 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Noem mij 1 andere protestclub die dit voor elkaar krijgt, eentje maar…
Oud ijzer levert niet meer zo enorm veel op per kilo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat worden een boel trekkers voor de staatskas
Ochtenquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:52 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Vanavond A15 Ochten, carpoolplaats..
Ze gaan blijkbaar carpoolen, dat is dan wel weer een goede aktie tegen de stikstof
Christaller. Zo achterhaaldquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Heel interessant draadje:
https://twitter.com/crazybytez/status/1534603824018640896
Nederland Tristate
Ja, als we daar geld mee kunnen verdienen is dat nodigquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:45 schreef TjjWester het volgende:
Nederland produceert 5 keer meer dan onze behoefte en is de tweede exporteur van landbouw producten.
Is dat echt nodig??
Ik snap niet waarom dit soort mensen niet gewoon opgepakt wordt voor opruiing.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:47 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mensen die dit soort berichten typen zijn toch dezelfde die met dit soort plaatjes strooien?
kut ik ben die groep uitgetraptquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:52 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Vanavond A15 Ochten, carpoolplaats..
Ze gaan blijkbaar carpoolen, dat is dan wel weer een goede aktie tegen de stikstof
Ja, zijn inwoners hier in Brabant ook zo blij mee...quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zal bij een aantal gebieden zeker gaan gebeuren ja.
Het is niet zo zwart wit hè. Landbouwgrond grenzend aan de bebouwde kom kun je prima inzetten voor woningbouw. Landbouwgrond grenzend aan een natuurgebied kun je prima daarbij trekken.
Ik hoop het. Neerknuppelen, opsluiten en afpakken van die trekkers.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat worden een boel trekkers voor de staatskas
Blijkbaar wel want daar stemmen ze allemaal voor als er lokale verkiezingen zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zijn inwoners hier in Brabant ook zo blij mee...
Allemaal? Misschien de opkomstpercentages er eens bij pakken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want daar stemmen ze allemaal voor als er lokale verkiezingen zijn.
Als je het niet belangrijk genoeg vind om 10 minuten van je dag aan te besteden verlies je ook wel een beetje het recht om erover te bitchen als de uitslag je niet bevaltquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal? Misschien de opkomstpercentages er eens bij pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |