abonnement Unibet Coolblue
pi_205177251


[ Bericht 54% gewijzigd door Clubsoda op 29-06-2022 08:39:47 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205177253
Kind kan weer naar school, dat vind ik eigenlijk wel een prima leuk programma voor vandaag :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 06:59:31 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205177254
Werk en in principe sportschool vanavond. Geen bijzonderheden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205177281
Beetje strijken, beetje opruimen, wat onkruid uitrekken in de tuin en af en toe langs de laptop lopen en de muis bewegen zijn de plannen :+

En de offerte van de aannemer doornemen, proberen geen hartverzakkingen te krijgen steeds als ik het eindbedrag zie oO<

Misschien een nier op Marktplaats zetten ofzo...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 29 juni 2022 @ 07:21:17 #5
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205177316
Ik word oud, volgens mij heb ik een kater van 1,5 glas champagne :D
pi_205177320
Ik sliep ruk en ik had een goede nacht enorm nodig ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205177326
Vandaag?
Werken :+
Op een ouwe fiets naar station :P
Hopen dat nieuwe fiets deze week klaarstaat *G*

Fijne dag allemaal!

En mijn dagelijkse positiviteitsboost zei:
quote:
Ik werd vanmorgen wakker. Kon kleren aantrekken. Er was stromend water. Ik kon eten en drinken. Het leven is goed. Ik ben dankbaar.
  woensdag 29 juni 2022 @ 07:39:09 #8
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205177384
Koffie!
pi_205177581
O ja, stromend water :D

Even een fles afvullen.
Want ik had een brief gekregen dat ze binnenkort met de waterleiding aan de slag gingen. Gisteren stonden twee mannen zaken op te meten in mijn straat die desgevraagd vertelden dat ze morgen aan de slag gingen.
Op mijn vraag of ik de auto al weg moest zetten zeiden ze dat ze zouden aanbellen zodra de oprit dichtgezet zou worden. Nog gezegd dat mijn auto binnen staat dus aanbellen is heel fijn.

Dus net kijk ik naar buiten… naar een opgegraven oprit :')

Gelukkig hoef ik vanmiddag pas weg (en when all else fails leen ik een elektrische fiets en doe die 20 km heen en terug op de fiets…) maar de heren hebben me beloofd dat ik er dan langs kan met de auto. Wel fijn, met mijn 8 flessen (fris(drank) voor feestje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205177609
Ik heb alleen maar lijstjes te vullen vandaag.
Lijst 1 is een enorme lijst met voor- en nadelen voor een groot project dat hier speelt maar waar ik jullie nog steeds niets over kan vertellen. Hier horen ook enkele uren telefoon bij.
Lijst 2 is een weekmenu waarin ik alle groenten uit voorraad en een groot uithevallen tgtg-pakket verwerk.
Lijst 3 betreft welke van de +/-100 planten die ik heb gekweekt ik waar neerzet. Rekening houdend met hoogte, kleur en bloeitijd.

Vanavond eten we risotto en heb ik hoofdpijn.
Spoilers!
pi_205177621
Vandaag zorg ik ervoor dat festivalready ben. Alle dingen voor anderen zijn geregeld. Oh en ik moet slapen want dat ging vet kut de laatste week, ben moe tot in m'n botten en mogelijk een beetje ziek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205177675
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat sneu :{
[..]
Dat klinkt als een verstandige keuze. Huismussen kan altijd nog. Nu vind ik het heerlijk maar vroeger ook echt niet.

Is je halve kamer nu vol door de bloemen?
Valt mee, het boeketje dat ik vorige week van oma had gehad was heel klein en ik heb de helft ervan al weggedaan omdat die verlept was. Het is een heel smalle vaas, dus lastig om vol met water te houden :{

Het boeket van m'n collega's is wel GIGANTISCH. :D
pi_205177677
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik sliep ruk en ik had een goede nacht enorm nodig ;(
Boks.

Ik dacht ha, vrije dag, kan ik mooi uitslapen. Ben ik alsnog half 7 wakker en daarna alleen maar gedommeld en raar gedroomd. :(
pi_205177686
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb alleen maar lijstjes te vullen vandaag.
Lijst 1 is een enorme lijst met voor- en nadelen voor een groot project dat hier speelt maar waar ik jullie nog steeds niets over kan vertellen. Hier horen ook enkele uren telefoon bij.
Lijst 2 is een weekmenu waarin ik alle groenten uit voorraad en een groot uithevallen tgtg-pakket verwerk.
Lijst 3 betreft welke van de +/-100 planten die ik heb gekweekt ik waar neerzet. Rekening houdend met hoogte, kleur en bloeitijd.

Vanavond eten we risotto en heb ik hoofdpijn.
Lijst 2 en 3 klinken eigenlijk wel leuk, maar ik kan me voorstelen dat je na dat alles hoofdpijn hebt idd :*

Ik moet een boodschappenlijst maken voor komende zondag als er 30 man een hele middag en avond hier komen, ik heb er ook geen zin in. Budget is ¤8 pp dus dat zou wel moeten lukkken.
pi_205177690
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Boks.

Ik dacht ha, vrije dag, kan ik mooi uitslapen. Ben ik alsnog half 7 wakker en daarna alleen maar gedommeld en raar gedroomd. :(
Ja, ik had ook geen wekker gezet want beter niet trainen. 6:55 wakker. Top joh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205177731
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja, stromend water :D

Even een fles afvullen.
Want ik had een brief gekregen dat ze binnenkort met de waterleiding aan de slag gingen. Gisteren stonden twee mannen zaken op te meten in mijn straat die desgevraagd vertelden dat ze morgen aan de slag gingen.
Op mijn vraag of ik de auto al weg moest zetten zeiden ze dat ze zouden aanbellen zodra de oprit dichtgezet zou worden. Nog gezegd dat mijn auto binnen staat dus aanbellen is heel fijn.

Dus net kijk ik naar buiten… naar een opgegraven oprit :')

Gelukkig hoef ik vanmiddag pas weg (en when all else fails leen ik een elektrische fiets en doe die 20 km heen en terug op de fiets…) maar de heren hebben me beloofd dat ik er dan langs kan met de auto. Wel fijn, met mijn 8 flessen (fris(drank) voor feestje.
Puike communicatie :') ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205177732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Lijst 2 en 3 klinken eigenlijk wel leuk, maar ik kan me voorstellen dat je na dat alles hoofdpijn hebt idd :*

Ik moet een boodschappenlijst maken voor komende zondag als er 30 man een hele middag en avond hier komen, ik heb er ook geen zin in. Budget is ¤8 pp dus dat zou wel moeten lukkken.
Ze zijn alle drie wel leuk gelukkig. Maar voor 1 dag is het veel. Ik denk dat ik de planten moet laten schieten. Daar zit nou ook weer niet heel veel haast achter. Maar omdat me ik er al een maand of 5 zo op verheug, wil ik er zodra het kan mee aan de slag. En zodra het kan is vandaag :)
Zaterdag was de pergola af, zondag de plantenbak, maandag is de kruidentuin ingedeeld, gisteren zijn alle planten geïnventariseerd dus vandaag wil ik verder. Maar ja. Er zijn toch eigenlijk wel belangrijker dingen in het leven dan planten. Werken ofzo.

8 Euro pp is zeker te doen. Vier je een afstudeerfeestje?
Spoilers!
pi_205177737
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb alleen maar lijstjes te vullen vandaag.
Lijst 1 is een enorme lijst met voor- en nadelen voor een groot project dat hier speelt maar waar ik jullie nog steeds niets over kan vertellen. Hier horen ook enkele uren telefoon bij.
Lijst 2 is een weekmenu waarin ik alle groenten uit voorraad en een groot uithevallen tgtg-pakket verwerk.
Lijst 3 betreft welke van de +/-100 planten die ik heb gekweekt ik waar neerzet. Rekening houdend met hoogte, kleur en bloeitijd.

Vanavond eten we risotto en heb ik hoofdpijn.
Jij en je lijstjes O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205177756
Ik ben alleen thuis O+ Ik ga zo het coronahol uitmesten, de badkamerkast herorganiseren, uurtje pilates, kind halen, huisdieren verschonen, dan komt de internetmonteur voor glasvezel, gesprek op school, eten voorbereiden, kapper en daarna zijn we toe aan Harry Potter 6 O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205177761
Mogge! Was om 5 uur klaar wakker. Toen maar even wat gelezen en daarna nog wat kunnen slapen. Maar ik had echt het gevoel dat het 9 uur was of zo..

Straks even m’n 2e booster halen en naar intratuin. De balkonplanten hebben overvloedig gebloeid en dat was opeens weg en werd het een treurige boel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205177764
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ze zijn alle drie wel leuk gelukkig. Maar voor 1 dag is het veel. Ik denk dat ik de planten moet laten schieten. Daar zit nou ook weer niet heel veel haast achter. Maar omdat me ik er al een maand of 5 zo op verheug, wil ik er zodra het kan mee aan de slag. En zodra het kan is vandaag :)
Zaterdag was de pergola af, zondag de plantenbak, maandag is de kruidentuin ingedeeld, gisteren zijn alle planten geïnventariseerd dus vandaag wil ik verder. Maar ja. Er zijn toch eigenlijk wel belangrijker dingen in het leven dan planten. Werken ofzo.

8 Euro pp is zeker te doen. Vier je een afstudeerfeestje?
Nee, het is het jaarlijkse midzomerfeest van m'n vriendengroep/vrijwilligerswerk. Dit keer niet exact midzomer, want toen wilde niemand het organiseren en de eerste datum waarop het mij uitkwam was dit weekend. Dus dit jaar doen we een zomerfeest zonder mid- ^O^
M'n vrijwilligerswerk was begin juni. Het idee met dit feest is dat alle mensen die er toen bij waren (incl de tieners voor wie we het doen) dan op het zomerfeest elkaar weer kunnen zien en beter kunnen leren kennen. En de mensen die er al tig jaar bij zijn, hebben ook weer een leuke dag. De oudsten van de groep waren deelnemer aan het evenement in 1999 _O_
Standaard opzet is
• begin van de middag verzamelen
• kennismakings-spel
• speurtocht
• uitgebreid avondeten
• evt prijsuitreiking van de speurtocht, evt nog een klein spel
Met tussendoor genoeg ruimte om bij te kletsen en gezellig te doen.

Het avondeten wordt soep, snackgroente, maaltijdsalades, turks brood met dips.
Het thema is dit jaar piraten, dus ik heb voor de speurtocht een uitgebreide schatkaart getekend 8-)
pi_205177786
Ik ben aan het werk. Vakantie is veel leuker.
pi_205177863
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op de vakantie van de kinderen, die morgen begint. Tot 1 september, joehoe....Ze zijn er wel aan toe.

Volgende week nog een weekje werken en dan gaan we ook op vakantie, daar zijn we ook aan toe...
pi_205177880
Huugghhh mag ik al naar bed.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205177893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op de vakantie van de kinderen, die morgen begint. Tot 1 september, joehoe....Ze zijn er wel aan toe.

Volgende week nog een weekje werken en dan gaan we ook op vakantie, daar zijn we ook aan toe...
Oef, en jullie hebben vast geen 2 maanden vrij? Waar gaan jullie naar toe?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205177897
Goedemorgen!

Eindelijk het gevoel dat ik weer beter ben *O* alleen mijn oren zitten nog dicht. Maar goed die zijn sinds december nooit meer normaal geweest.
  woensdag 29 juni 2022 @ 09:11:13 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205177898
Heb een logeerhond, baasje wordt geopereerd vanmorgen. Kwamen vanmorgen vroeg 3 honden de slaapkamer binnen om te vertellen dat ze honger hadden
Zucht.
pi_205177996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, het is het jaarlijkse midzomerfeest van m'n vriendengroep/vrijwilligerswerk. Dit keer niet exact midzomer, want toen wilde niemand het organiseren en de eerste datum waarop het mij uitkwam was dit weekend. Dus dit jaar doen we een zomerfeest zonder mid- ^O^
M'n vrijwilligerswerk was begin juni. Het idee met dit feest is dat alle mensen die er toen bij waren (incl de tieners voor wie we het doen) dan op het zomerfeest elkaar weer kunnen zien en beter kunnen leren kennen. En de mensen die er al tig jaar bij zijn, hebben ook weer een leuke dag. De oudsten van de groep waren deelnemer aan het evenement in 1999 _O_
Standaard opzet is
• begin van de middag verzamelen
• kennismakings-spel
• speurtocht
• uitgebreid avondeten
• evt prijsuitreiking van de speurtocht, evt nog een klein spel
Met tussendoor genoeg ruimte om bij te kletsen en gezellig te doen.

Het avondeten wordt soep, snackgroente, maaltijdsalades, turks brood met dips.
Het thema is dit jaar piraten, dus ik heb voor de speurtocht een uitgebreide schatkaart getekend 8-)
Wat een leuk plan :Y
Spoilers!
pi_205178023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
dan komt de internetmonteur voor glasvezel,
Oeh die heb ik over anderhalve week. Ben onwijs benieuwd, moet hier de kruipruimte in en dan door onbekende leidingen naar een ruimte onder de trap, niet zijnde de meterkast.
Ik was daar nogal sceptisch over, maar Wesley (je mag mijn naam noemen hoor, zeg maar dat ik heb gezegd dat je recht hebt om het te krijgen op dezelfde plek als waar het nu ligt) zei dat het goed zou komen.
quote:
gesprek op school
Oh gezellig, wij ook :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205178025
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oef, en jullie hebben vast geen 2 maanden vrij? Waar gaan jullie naar toe?
Nope, geen twee maanden. wel 3 weken in juli, en beide halftijds vrij in augustus.

We gaan naar Noord-Duitsland, Denemarken en Zweden, denken we. Nog niets vastgelegd.
pi_205178056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oef, en jullie hebben vast geen 2 maanden vrij? Waar gaan jullie naar toe?
Mijn kinderen hebben maar 6 weken. Ik legde gisteren uit dat we geen 6 weken op vakantie gaan omdat zij misschien wel 12 weken schoolvakantie hebben, maar wij maar een week of 5 aan vrije dagen van werk (+bijkoop, maar dat terzijde).

quote:
Maar dat is niet eerlijk, jullie werken veel harder!
Heb ik m toch wat bijgebracht O+ *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205178144
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn kinderen hebben maar 6 weken. Ik legde gisteren uit dat we geen 6 weken op vakantie gaan omdat zij misschien wel 12 weken schoolvakantie hebben, maar wij maar een week of 5 aan vrije dagen van werk (+bijkoop, maar dat terzijde).
[..]
Heb ik m toch wat bijgebracht O+ *)
O+

Ja, die discussie hadden wij ook. Omdat ze nogal verbolgen waren dat ze volgende week naar een speelkampje moeten. Wat ik ook wel snap, maar goed. Het is al een luxe dat we ze van die twee maand vakantie maar 1 week naar een kampje moeten sturen....
pi_205178323
Ik las op nu.nl dat je je kinderen (met terugwerkende kracht tot geboren in 2019) nu een dubbele achternaam mag geven. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind en het leek mij dat kinderen dan ind e toekomst echt súperlange achternamen gaan krijgen. Maar blijkbaar was daar wel over nagedacht:
quote:
Als mensen die naar beide ouders vernoemd worden later zelf een kind krijgen, kunnen hooguit twee namen doorgegeven worden. Dat moet voorkomen dat de namen te lang worden. Dit geldt ook voor geadopteerde kinderen.

Als bijvoorbeeld Maartje Smink-Marrewijk en Tom Hoekman-Bakker samen een kind krijgen, moeten ze dus even gaan puzzelen. Voor de achternaam hebben ze dan de keuze uit Smink-Hoekman, Smink-Bakker, Marrewijk-Hoekman, Marrewijk-Bakker en andersom.
Ik was al bang dat zo'n kind dan Monique Smink-Hoekman-Marrewijk-Bakker zou gaan het en als zij dan een kind krijgt met Elsa de Boer-de Bruiijn-Janssen-Buijs dan werd dat kind Erik Smink-de Boer-Hoekman-de Bruijn-Bakker-Buijs-Marrewijk-Janssen :+ Dus maar goed dat je max 2 namen mag doorgeven 8)7

Overigens heb ik een goede vriend met een dubbele achternaam en daar wordt vaak Mevrouw voorgezet. Want dubbele achternaam = getrouwde vrouw blijkbaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:07:53 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205178391
Ik wil ook terug naar bed.

De zonnepanelen meneer ging gister om 12uur weg ;(
Er was op dat moment nog een kortsluiting die we niet konden vinden dus een half huis zonder stroom.
Vriezer en koelkast met verlengsnoeren aan kunnen sluiten op nog wel werkende stopcontacten.
Hij zou er om half 8 weer zijn om het verder op te lossen.

Raad eens wie er niet is?
pi_205178473
Vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat ie wat langer wil slapen, maar dan moet je dat niet afspreken.
pi_205178485
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook terug naar bed.

De zonnepanelen meneer ging gister om 12uur weg ;(
Er was op dat moment nog een kortsluiting die we niet konden vinden dus een half huis zonder stroom.
Vriezer en koelkast met verlengsnoeren aan kunnen sluiten op nog wel werkende stopcontacten.
Hij zou er om half 8 weer zijn om het verder op te lossen.

Raad eens wie er niet is?
Hopelijk komt ie snel opdagen......


Ondertussen lijkt mijn man eindelijk hulp gevonden te hebben *O* Toch wel erg fijn als hij zondag niet alleen staat op het festival.
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:21:27 #37
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205178491
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag zorg ik ervoor dat festivalready ben. Alle dingen voor anderen zijn geregeld. Oh en ik moet slapen want dat ging vet kut de laatste week, ben moe tot in m'n botten en mogelijk een beetje ziek.
Welke ga je heen eigenlijk?
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:22:09 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205178496
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:18 schreef Tuindier het volgende:
Vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat ie wat langer wil slapen, maar dan moet je dat niet afspreken.
Ja had ik ook wel gewild :D
Ach we hebben nog niks betaald, dus in het beste geval heb ik gratis zonnepanelen _O-
pi_205178634
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Welke ga je heen eigenlijk?
Down the Rabbit Hole. :Y Met klein werkclubje, dus hopelijk wel relaxt. Als voorbereiding op Lowlands, waar ik met 36 man heen ga :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:50:43 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205178745
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Down the Rabbit Hole. :Y Met klein werkclubje, dus hopelijk wel relaxt. Als voorbereiding op Lowlands, waar ik met 36 man heen ga :')
oh leuk! dat is in de buurt :D
Moet ik ook ooit eens heen
  woensdag 29 juni 2022 @ 10:52:00 #41
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205178751
Ik ken maar 3 artiesten van de hele line-up :')
pi_205178769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:52 schreef Morgane89 het volgende:
Ik ken maar 3 artiesten van de hele line-up :')
Ik ken er ietsje meer, zeker van naam, maar ook maar een paar echt. :')

Ach, het gaat om de gezelligheid bij ons. Beetje chillen, beetje muziekje luisteren, beetje drinken, beetje werken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205178774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
oh leuk! dat is in de buurt :D
Moet ik ook ooit eens heen
Is ook mijn eerste keer *O* We hebben m 1x vaker gedaan maar toen heb ik de vrijwilligers er zelfstandig heen gestuurd, want ik kon niet. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205178820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik las op nu.nl dat je je kinderen (met terugwerkende kracht tot geboren in 2019) nu een dubbele achternaam mag geven. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind en het leek mij dat kinderen dan ind e toekomst echt súperlange achternamen gaan krijgen. Maar blijkbaar was daar wel over nagedacht:
[..]
Ik was al bang dat zo'n kind dan Monique Smink-Hoekman-Marrewijk-Bakker zou gaan het en als zij dan een kind krijgt met Elsa de Boer-de Bruiijn-Janssen-Buijs dan werd dat kind Erik Smink-de Boer-Hoekman-de Bruijn-Bakker-Buijs-Marrewijk-Janssen :+ Dus maar goed dat je max 2 namen mag doorgeven 8)7

Overigens heb ik een goede vriend met een dubbele achternaam en daar wordt vaak Mevrouw voorgezet. Want dubbele achternaam = getrouwde vrouw blijkbaar.
In Spanje doen ze het al heel lang zo. Daar heeft iedereen twee namen en niet 100 :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205178825
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 09:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn kinderen hebben maar 6 weken. Ik legde gisteren uit dat we geen 6 weken op vakantie gaan omdat zij misschien wel 12 weken schoolvakantie hebben, maar wij maar een week of 5 aan vrije dagen van werk (+bijkoop, maar dat terzijde).
[..]
Heb ik m toch wat bijgebracht O+ *)
Ik ook, het internet kloot alweer een poosje }:|

Hoe laat gaan jullie? :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:02:30 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205178839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In Spanje doen ze het al heel lang zo. Daar heeft iedereen twee namen en niet 100 :+
Ja moest ik ook aan denken :D

Maar volgens mij mag je daar niet kiezen welke 2 je kind dan weer krijgen. Die krijgen dan van beide de eerste achternaam volgens mij.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:04:39 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205178859
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik las op nu.nl dat je je kinderen (met terugwerkende kracht tot geboren in 2019) nu een dubbele achternaam mag geven. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind en het leek mij dat kinderen dan ind e toekomst echt súperlange achternamen gaan krijgen. Maar blijkbaar was daar wel over nagedacht:
[..]
Ik was al bang dat zo'n kind dan Monique Smink-Hoekman-Marrewijk-Bakker zou gaan het en als zij dan een kind krijgt met Elsa de Boer-de Bruiijn-Janssen-Buijs dan werd dat kind Erik Smink-de Boer-Hoekman-de Bruijn-Bakker-Buijs-Marrewijk-Janssen :+ Dus maar goed dat je max 2 namen mag doorgeven 8)7

Overigens heb ik een goede vriend met een dubbele achternaam en daar wordt vaak Mevrouw voorgezet. Want dubbele achternaam = getrouwde vrouw blijkbaar.
Is gewoon beetje de geëmancipeerde versie van het Portugese/Spaanse systeem rondom je kind een naam van beide ouders geven.

En dat laatste heeft met name met ouderwetse IT systemen te maken qua inrichting.
Zelfde als dat vrouwen die zich als man identificeren niet meer opgeroepen worden in de gewone stroom van geautomatiseerde oproepen voor het bevolkingsonderzoek rond uitstrijkjes en mammografie.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205178922
Heerlijk rondje gelopen over het pad langs de rivier en terug over het struinpad door de weilanden. Het gras van het struinpad staat wel hoog, dus ik moest m'n voeten optillen :')
Straks rijles en dan poseren voor een zeer artistieke animatiefilm. Geen zin in poseren -- dit is voor het geklede deel en ik zal me 10x om moeten kleden. Met dit weer. :( Maar ach. Het wordt vast mooi. En ik haal op de terugweg wel een ijsje of zo.
pi_205178924
@gcjoel wat frustrerend van die zonnepanelen! :(
pi_205178935
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:04 schreef Molo het volgende:

[..]
Is gewoon beetje de geëmancipeerde versie van het Portugese/Spaanse systeem rondom je kind een naam van beide ouders geven.

En dat laatste heeft met name met ouderwetse IT systemen te maken qua inrichting.
Zelfde als dat vrouwen die zich als man identificeren niet meer opgeroepen worden in de gewone stroom van geautomatiseerde oproepen voor het bevolkingsonderzoek rond uitstrijkjes en mammografie.
Heh ja, namen gaan op mijn werk ook constant mis. Heeft ook te maken met de eeuwige neiging van artsen om een ij te schrijven als y -- en dan natuurlijk continu de foutmelding "Dit dossier bevat gegevens van 2 personen! Los dit op voordat u verder kan!" maar niet met terugwerkende kracht dit soort dingen mogen wijzigen natuurlijk.
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:24:25 #51
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205178974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In Spanje doen ze het al heel lang zo. Daar heeft iedereen twee namen en niet 100 :+
Ik hoop dat ik hem goed heb


María del Rosario Cayetana Paloma Alfonsa Victoria Eugenia Fernanda Teresa Francisca de Paula Lourdes Antonia Josefa Fausta Rita Castor Dorotea Santa Esperanza Fitz-James Stuart y de Silva Falcó y Gurtubay, Duquesa de Liria y Jerica, de Arjona, de Hijar, Condesa-Duquesa de Olivares, Marquesa de El Carpio, de Coria de Eliche, de la Mota, de San Leonardo, de Sarria, de Villanuevo del Rio de Tarazona, de Villanuevo del Fresno, de Barcarrota, de la Algaba de Osera, de Moya de Almenara de Valdunquillo, de Mirallo, de Orani et de Castaneda, Condesa de Lemos, de Lerin de Monterrey, de Osorno, de Miranda del Castenar, de Palma del Rio de Aranda, de Andrade, de Ayala, de Fuentes, de Valdepero, de Gelves de Villalba, de San Esteban, de Gormaz, de Fuentiduena, de Casarrubios del Monte, de Galve, de Santa Cruz, de la Sierra de Ribadeoet et de Guimera, Viscondesa de la Calzada Condestable de Navarra
pi_205178991
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja moest ik ook aan denken :D

Maar volgens mij mag je daar niet kiezen welke 2 je kind dan weer krijgen. Die krijgen dan van beide de eerste achternaam volgens mij.
In Zweden kan je als je trouwt naast je eigen naam houden of één van de namen van de partners in het huwelijk ook kiezen om een 'nieuwe' familienaam te starten. Dit moet dan wel een naam zijn die voorkomt in je familie, maar zou bijvoorbeeld de meisjesnaam van je oma kunnen zijn, oid. ik vind dat wel mooi.
pi_205179098
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:19 schreef Tele6 het volgende:

Heh ja, namen gaan op mijn werk ook constant mis. Heeft ook te maken met de eeuwige neiging van artsen om een ij te schrijven als y -- en dan natuurlijk continu de foutmelding "Dit dossier bevat gegevens van 2 personen! Los dit op voordat u verder kan!" maar niet met terugwerkende kracht dit soort dingen mogen wijzigen natuurlijk.
Wij hanteren Y ipv ij in het telefoonsysteem en ik word er horendol van want y is niet ij!! Grrrr. Zo stom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205179104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:

In Zweden kan je als je trouwt naast je eigen naam houden of één van de namen van de partners in het huwelijk ook kiezen om een 'nieuwe' familienaam te starten. Dit moet dan wel een naam zijn die voorkomt in je familie, maar zou bijvoorbeeld de meisjesnaam van je oma kunnen zijn, oid. ik vind dat wel mooi.
Oh, dit vind ik ook wel mooi! Vooral als een familienaam anders zou uitsterven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205179133
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
In Zweden kan je als je trouwt naast je eigen naam houden of één van de namen van de partners in het huwelijk ook kiezen om een 'nieuwe' familienaam te starten. Dit moet dan wel een naam zijn die voorkomt in je familie, maar zou bijvoorbeeld de meisjesnaam van je oma kunnen zijn, oid. ik vind dat wel mooi.
Fijne optie om te hebben :Y
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:45:51 #56
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205179170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
In Zweden kan je als je trouwt naast je eigen naam houden of één van de namen van de partners in het huwelijk ook kiezen om een 'nieuwe' familienaam te starten. Dit moet dan wel een naam zijn die voorkomt in je familie, maar zou bijvoorbeeld de meisjesnaam van je oma kunnen zijn, oid. ik vind dat wel mooi.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wij hanteren Y ipv ij in het telefoonsysteem en ik word er horendol van want y is niet ij!! Grrrr. Zo stom.
Waar zou dat Y/IJ vandaan komen, het schijnt nogal verspreid te zijn in sommigen?
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:48:50 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205179204
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[..]
Waar zou dat Y/IJ vandaan komen, het schijnt nogal verspreid te zijn in sommigen?
Domheid

Ik merk dat de boomergeneratie vaak tydelyk typt ipv tijdelijk. Ik snap daar werkelijk niets van maar je ziet het vaak ja.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:49:41 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205179217
Klapt net een ballon naast mijn oor. Nu een piep in mijn oor en een hartverzakking :')

* Molo telt af tot ze bed weer in mag vanavond
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:50:40 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205179227
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Heh ja, namen gaan op mijn werk ook constant mis. Heeft ook te maken met de eeuwige neiging van artsen om een ij te schrijven als y -- en dan natuurlijk continu de foutmelding "Dit dossier bevat gegevens van 2 personen! Los dit op voordat u verder kan!" maar niet met terugwerkende kracht dit soort dingen mogen wijzigen natuurlijk.
Kan prima, maar dan moet je dat wel regelen met je systemen *O*
Aangezien daar domme en/of luie rukkers werken: werkt dat idd dus vaker niet dan wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205179256
Mijn huis davert: grond wordt aangetrild.
Dus ik heb goede hoop dat ik vanmiddag met de auto weer mijn huis uit kan *O*

Maar even vragen of ze dan klaarklaar zijn, anders plemp ik hem vanavond wel ergens langs de straat of zo. Geen zin in gedoe morgenochtend.

Inmiddels twee collega’s met Kerona. Beiden direct na terugkomst van vliegvakantie. Gaat weer lekker…
De niet-vaxxx collega die twee jaar de dans ontsprong is er goed ziek (grieperig) van :7

En Y is géén ij :( :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 juni 2022 @ 11:54:03 #61
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205179264
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Domheid

Ik merk dat de boomergeneratie vaak tydelyk typt ipv tijdelijk. Ik snap daar werkelijk niets van maar je ziet het vaak ja.
Boomers als in voor 1955 geboren?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 11:57:49 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205179299
Het is weer duidelijk dat 1 juli eraan komt. Want 1 juli moeten jaarverslagen af zijn. Nou dat lukt niet iedereen en willen ze uitstel :+. Telefoon en mailbox ontploffen nog net niet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 12:02:50 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205179340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
In Zweden kan je als je trouwt naast je eigen naam houden of één van de namen van de partners in het huwelijk ook kiezen om een 'nieuwe' familienaam te starten. Dit moet dan wel een naam zijn die voorkomt in je familie, maar zou bijvoorbeeld de meisjesnaam van je oma kunnen zijn, oid. ik vind dat wel mooi.
In Brazilië verdwijnt je achternaam als vrouw zijnde. Of die kan verdwijnen.
Een vriendin van me is daar deels opgegroeid, haar zusje en moeder wonen daar nog.

Ik was zo in de war de eerste keer dat ik ze zag, want in mijn hoofd waren de namen - die ik op FB wel eens voorbij zag komen - van moeder en zusje dus net andersom.

Het was dr halfzusje, dus dat was degene met de andere achternaam, m'n vriendin en dr (gescheiden) moeder hebben wel dezelfde nog wel dezelfde achternaam.

Dus stel ze zou Ilona Jansen heten, dacht ik dat Tanja Jansen d'r zusje was (want zelfde achternaam) en Jantje de Vries d'r moeder. Dat was net andersom dus.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205179398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ook, het internet kloot alweer een poosje }:|

Hoe laat gaan jullie? :D
1300
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 juni 2022 @ 12:13:36 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205180028
quote:
_O-
Ik zal ze onthouden voor toekomstige bieren
  woensdag 29 juni 2022 @ 13:22:08 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205180041
:O

Dat een vergadering ineens een uur eerder afgelopen is :+

Hoe is het hier?
Ik zag goede en minder goede berichten..
Veel plezier Loon op je festival!
Tele6, ik heb het wsl gemist, maar hoe is het met het huis gegaan?
Ouders, succes met de kinderen.. ik vond het altijd super leuk om op scouting en zeilkamp te gaan.. en dan was mn moeder ook nog thuismoeder :D dus ECHT nodig was het niet,maar het lijkt me een enorm gepuzzel.. is er eigenlijk een redenatie om zooo lang (6 weken) zomer vakantie te moeten hebben, hoe lang is de bouw akkoord eigenlijk?
En ben benieuwd wat op het 1e lijstje van lucky staat :+

Hier verlenging gekregen van buitenlandse avontuur.. EN een tof huis in nieuw thuisland gespot..dus wellicht blijf ik NOG wat langer O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_205180057
Eindelijk iedereen persoonlijk gesproken over mijn thuiswerken.
Er was nogal wat negatieve ruis op de lijn. }:|
Omgezet in feiten aangevuld met toelichting en nu klaart alles op.
In ieder geval in mijn hoofd. De rest laat ik bij hen *O*
pi_205180069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wij hanteren Y ipv ij in het telefoonsysteem en ik word er horendol van want y is niet ij!! Grrrr. Zo stom.
Boksie }:|
pi_205180093
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:17 schreef Tele6 het volgende:
Heerlijk rondje gelopen over het pad langs de rivier en terug over het struinpad door de weilanden. Het gras van het struinpad staat wel hoog, dus ik moest m'n voeten optillen :')
Straks rijles en dan poseren voor een zeer artistieke animatiefilm. Geen zin in poseren -- dit is voor het geklede deel en ik zal me 10x om moeten kleden. Met dit weer. :( Maar ach. Het wordt vast mooi. En ik haal op de terugweg wel een ijsje of zo.
Ik lees elke keer zoveel activiteiten van jou, wow *O*
Voel je je ook oké?
pi_205180109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 10:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil ook terug naar bed.

De zonnepanelen meneer ging gister om 12uur weg ;(
Er was op dat moment nog een kortsluiting die we niet konden vinden dus een half huis zonder stroom.
Vriezer en koelkast met verlengsnoeren aan kunnen sluiten op nog wel werkende stopcontacten.
Hij zou er om half 8 weer zijn om het verder op te lossen.

Raad eens wie er niet is?
En nu?
pi_205180123
Pauze weer bijna voorbij.
Nog ff een kwartier lekker in het luchtledige staren in de schaduw in m'n parkie :W
  woensdag 29 juni 2022 @ 13:35:08 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205180161
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:29 schreef Blues het volgende:

[..]
En nu?
Hij zou nu om 1 uur komen, maar ik zie nog niemand. :')
pi_205180204
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:25 schreef Blues het volgende:

Boksie }:|
We zijn niet het enige ziekenhuis? :'( :'( :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205180479
Zo, booster zit er in.
Tijdens het wachten heel veel last van twee muggenbeten. 1 op de knie en de ander aan de binnenkant dijbeen. Rotplek die laatste wanneer het jeukt.
Bij intratuin zowaar niets gekocht, dat overkomt me me maar zelden
We have far more in common than that which devides us..
pi_205180489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, dit vind ik ook wel mooi! Vooral als een familienaam anders zou uitsterven.
Dat kon in NL ook altijd al in de tijd van automatische vadernaam ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_205180499
Mijn 'eckte' naam wordt op het eind altijd met een y geschreven. Zucht.
HET IS MET IE
pi_205180582
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:10 schreef Blues het volgende:
Mijn 'eckte' naam wordt op het eind altijd met een y geschreven. Zucht.
HET IS MET IE
Guilty -O- heb de neiging en bij jou denk ik nu meteen “oh nee geen y”
We have far more in common than that which devides us..
pi_205181224
Om onze beide familienamen niet uit te laten sterven, houden vriend eb ik gewoon onze eigen naam. (En we hadden geen zin in dubbele achternamen, vooral niet omdat we die de volgorde (eigen naam eerst) dan nog steeds verschillend zouden heten :D
pi_205181306
Ook al heb ik best een mooie achternaam, ik zou die van mijn moeder best wel willen hebben. Naast dat die in Nederland nauwelijks meer voor komt, vooral omdat ik echt veel meer gemeenschappelijks heb met die kant van mijn familie dan van mijn vaders kant
We have far more in common than that which devides us..
pi_205181678
Wij hebben alle drie een andere achternaam O+ gaan we ook niets aan veranderen.

Mijn moeder heeft overigens een mooiere achternaam dan ik die ik best zou willen hebben. Maar dan denkt men helemaal dat ik een exotisch type ben, dat spreekt mijn boerenachternaam nu nog een beetje tegen :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205181773
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben alle drie een andere achternaam O+ gaan we ook niets aan veranderen.

Mijn moeder heeft overigens een mooiere achternaam dan ik die ik best zou willen hebben. Maar dan denkt men helemaal dat ik een exotisch type ben, dat spreekt mijn boerenachternaam nu nog een beetje tegen :P
Ik heb beiden, ik pas qua uiterlijk totaal niet in mijn voor- en achternaam
We have far more in common than that which devides us..
pi_205181853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wij hanteren Y ipv ij in het telefoonsysteem en ik word er horendol van want y is niet ij!! Grrrr. Zo stom.
Ik weet niet of je weet waar ik woon, maar dat gaat dus óók mis. Mensen kunnen de naam van hun eigen stad niet eens normaal spellen. 8)7
pi_205181860
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:22 schreef Barreltje het volgende:
:O

Dat een vergadering ineens een uur eerder afgelopen is :+
Beter :D
quote:
Hoe is het hier?
Ik zag goede en minder goede berichten..
Veel plezier Loon op je festival!
Tele6, ik heb het wsl gemist, maar hoe is het met het huis gegaan?
Ik heb nee gezegd, vond het toch echt te ver weg. In het weekend is er GEEN openbaar vervoer, dan kan je 20 min fietsen tot een stoptrein-station. 15 km fietsen naar m'n werk, 8 km fietsen naar de dichtstbijzijnde sportclub. Het zou nogal de dood zijn van m'n sociale leven en ik was net zo blij dat ik dat had :P
quote:
Ouders, succes met de kinderen.. ik vond het altijd super leuk om op scouting en zeilkamp te gaan.. en dan was mn moeder ook nog thuismoeder :D dus ECHT nodig was het niet,maar het lijkt me een enorm gepuzzel.. is er eigenlijk een redenatie om zooo lang (6 weken) zomer vakantie te moeten hebben, hoe lang is de bouw akkoord eigenlijk?
En ben benieuwd wat op het 1e lijstje van lucky staat :+

Hier verlenging gekregen van buitenlandse avontuur.. EN een tof huis in nieuw thuisland gespot..dus wellicht blijf ik NOG wat langer O-)
Gaaf joh, fijn dat ze blij met je zijn daar :D
Wat voor tof huis? O+
pi_205181867
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 13:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik lees elke keer zoveel activiteiten van jou, wow *O*
Voel je je ook oké?
Beetje gaar maar wel oké. Ben blij als het feestje van komend weekend klaar is, daarna is het soort van vakantie. Ik moet gewoon werken, maar in de weekends amper meer wat te doen. Dus dan kan ik lekker in de weekends beetje sporten, fietsen, naar het strandje met B, etc. Beter O+
pi_205182283
Feli @Barreltje 💐 met verlengen en optie voor tof huis.
Heb je nu al een auto eigenlijk?

Berichtje van NichtjeX: Bonnie is on her way: een dikke vette code rood. https://caribischnetwerk.(...)ndklok-aangekondigd/

Alsof ik er verstand van heb: huisarts was het ermee eens om medicatie te wisselen. w/

Prachtige Italiaanse en Franse namen aan mijn kant. En die gaan het archief in, aan mijn kant.
“Gelukkig” nog wat neven aan beide kanten om de lijnen voort te zetten. Het zal.
pi_205182314
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 16:36 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben alle drie een andere achternaam O+ gaan we ook niets aan veranderen.

Mijn moeder heeft overigens een mooiere achternaam dan ik die ik best zou willen hebben. Maar dan denkt men helemaal dat ik een exotisch type ben, dat spreekt mijn boerenachternaam nu nog een beetje tegen :P
Wij zagen mette-c op het schoolplein vandaag zonder aanhangig ouderpaar :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205182449
Plannen vandaag.. ik was om 7.45 op de uni, zette een vragenlijst voor de prematuren in m'n onderzoek in het online systeem, had een meeting met studenten over hun thesis, maakte een teamsmeeting voor de studiedag die we vrijdag organiseren, had een terugkoppelgesprek met 3 groepjes studenten en de praktijkorganisatie waar ze een adviesrapport voor hebben geschreven, speelde IT helpdesk voor de studenten die het niet lukte hun databestand in de mail bij te voegen (was minder knullig dan het klinkt), had wekelijks overleg van m'n ene onderzoek, wekelijk overleg van m'n andere onderzoek incl afscheid van de twee onderzoeksassistenten en had overleg over een artikel.

Ik kwam thuis en viel in slaap op de bank, waar ik net na een uurtje slapen wreed uit werd gewekt omdat iemand me belde }:| Er staat nog op m'n lijst om naar een proposal te kijken en de teaminschrijvingen te doen voor m'n hockeyclub. Dat laatste heb ik gelukkig wel voor 90% al klaar staan dus is niet zoveel werk meer.

Ik moet ook nog even eten, en naar de hockey voor zomeravond hockey. Dat laatste heb ik wel zin in!
pi_205182915
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 18:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wij zagen mette-c op het schoolplein vandaag zonder aanhangig ouderpaar :o
Correct :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205183906
Oke, spullen gepakt. Dit gaat echt niet passen in de auto :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205183936
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:29 schreef Lonaa het volgende:
Oke, spullen gepakt. Dit gaat echt niet passen in de auto :')
Karretje erachter 😉?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205183978
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Karretje erachter 😉?
Ik ga nog even kijken of ik de partytent in een andere auto mee kan laten gaan. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205184189
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ga nog even kijken of ik de partytent in een andere auto mee kan laten gaan. :')
Dat kan je ook niet als een soort stoelverhoger gebruiken denk ik
We have far more in common than that which devides us..
pi_205184310
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat kan je ook niet als een soort stoelverhoger gebruiken denk ik
Nee. :D

De partytent is op dit moment aan het verhuizen naar de gozer die morgen ook rijdt. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205184361
Hele planningsuccesvol afgerond ^O^

Nu crashen, er is een nieuw seizoen Only murders in the building O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:23:39 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205185120
Hier klaar met crash bijscholing Natuurkunde. Door een fuckup van de docent had halve klas verkeerde twee hoofdstukken geleerd voor het laatste proefwerk van het jaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205185204
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:23 schreef fietsie het volgende:
Hier klaar met crash bijscholing Natuurkunde. Door een fuckup van de docent had halve klas verkeerde twee hoofdstukken geleerd voor het laatste proefwerk van het jaar.
Oh neeeeee :')
pi_205185252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:23 schreef fietsie het volgende:
Hier klaar met crash bijscholing Natuurkunde. Door een fuckup van de docent had halve klas verkeerde twee hoofdstukken geleerd voor het laatste proefwerk van het jaar.
Iedereen een zeven! Jij ook B-)
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:35:13 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205185275
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Iedereen een zeven! Jij ook B-)
Antwoord van de docent (via de mentor): "Hadden de leerlingen twee weken geleden toen ze begonnen met leren voor dit proefwerk (...) maar moeten vragen of dit wel klopte, en niet pas de dag er voor.".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:36:48 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205185295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:23 schreef fietsie het volgende:
Hier klaar met crash bijscholing Natuurkunde. Door een fuckup van de docent had halve klas verkeerde twee hoofdstukken geleerd voor het laatste proefwerk van het jaar.
Heb jai ein Duitsche leraar?
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:40:02 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205185335
quote:
Het is wel een leraar die (net als zijn collega die wiskunde geeft) meer aan het praten is over zijn pensioen dan over de lesstof. Helaas is dat pensioen nog niet na deze zomer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:50:39 #102
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205185458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het is wel een leraar die (net als zijn collega die wiskunde geeft) meer aan het praten is over zijn pensioen dan over de lesstof. Helaas is dat pensioen nog niet na deze zomer.
Als ik je zo lees verdient ie een paar gerichte trappen in de kloten
  woensdag 29 juni 2022 @ 22:52:18 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205185481
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 22:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als ik je zo lees verdient ie een paar gerichte trappen in de kloten
Ik was daar op school toen uk been in gips had, en we bij de concierge stonden te wachten op een sleutel voor de lift. Alle binnenkomende docenten, ook die van de bovenbouw hadden een paar woorden voor haar, een "jeetje" of wat dan ook. En toen passeerde dit duo. Neus omhoog, hoofd in de nek en negeren maar..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 22:57:14 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205185526
Mijn leraar wiskunde (die overigens in Duitsland woonde) was juist een van de tofste.

De natuurkunde leraar, met Duitse achternaam, was een sulletje die niet kon uitleggen. Sociaal onhandig maar hij bedoelde het allemaal wel goed denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 juni 2022 @ 23:01:28 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205185571
Oow ik heb heel verschillende wiskunde leraren gehad; hele goede, een alcoholist die ook tussen de lessen door dronk en eentje die tot zijn overlijden dit jaar contact onderhield met die leerlingen die heb bijbleven van al zijn jaren lesgeven..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205186479
Goedemorgen.

Waarom gaat het _altijd_ de donderdagnacht regenen als ik naar een festival ga?! Beter houdt mijn tent het. Zou niet het eerste jaar zijn dat ik er donderdagnacht achterkom dat mijn tent niet doet wat ie moet doen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 juni 2022 @ 07:13:43 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205186483
Mogge :W

Gisteren yin met oefeningen met een strap. Soms ook behoorlijk yang, maar een goede yinsessie zorgt iig dat je heerlijk slaapt :Z.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205186511
Ochtend :O

Om half vijf was de slaap OP, om rond een uur of vijf weer terug te keren. Dan gaat zo’n wekker toch best vroeg ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205186513
Oh code geel ook. Top.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:08:26 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205186739
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:26 schreef Lonaa het volgende:
Oh code geel ook. Top.
Kan je niet morgen vroeg pas gaan? Of begint het echt al vanavond?
De rest van het weekend wordt wel heerlijk O+
pi_205186881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Kan je niet morgen vroeg pas gaan? Of begint het echt al vanavond?
De rest van het weekend wordt wel heerlijk O+
Ik kan dat in ieder geval niet nu nog omgooien.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:27:16 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205186892
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik kan dat in ieder geval niet nu nog omgooien.
Dan maar gewoon overgeven aan de weergoden. ;(
Hou oud is deze tent? :D
De meeste zijn gewoon waterdicht gelukkig.

(ik had ook ooit een weekendje pinkpop met natte slaapzak. HEL)
pi_205186906
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dan maar gewoon overgeven aan de weergoden. ;(
Hou oud is deze tent? :D
De meeste zijn gewoon waterdicht gelukkig.

(ik had ook ooit een weekendje pinkpop met natte slaapzak. HEL)
Uit 2019.
Maar goed, in 2018 had ik superdeluxe dure tent mee die ik gekregen had en die bleek lek, dus het zegt vrij weinig.
Toen ging het donderdag ook regenen en bleek mijn slaapcabine het meest lek dus ben ik bij een vriend van me in de andere cabine gekropen. Samen heel knus op 1 luchtbedje. :') Maar die bleek ook lek en toen dreven we vrijdagochtend. Was echt top. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:31:26 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205186921
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Uit 2019.
Maar goed, in 2018 had ik superdeluxe dure tent mee die ik gekregen had en die bleek lek, dus het zegt vrij weinig.
Toen ging het donderdag ook regenen en bleek mijn slaapcabine het meest lek dus ben ik bij een vriend van me in de andere cabine gekropen. Samen heel knus op 1 luchtbedje. :') Maar die bleek ook lek en toen dreven we vrijdagochtend. Was echt top. :')
matig wel!
1 voordeel is wel dat je zo'n vouwtentje niet echt fout kan neerzetten dus als hij lek is dan is hij wel echt lek.
Ik heb ook wel eens gehad dat we de binnentent gewoon niet goed hadden gedaan, en dan lek je ook. _O-
Maar een tentje uit 2019 is dus pas 1x gebruikt, dus die moet echt nog wel goed zijn! *O*
pi_205186928
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
matig wel!
1 voordeel is wel dat je zo'n vouwtentje niet echt fout kan neerzetten dus als hij lek is dan is hij wel echt lek.
Ik heb ook wel eens gehad dat we de binnentent gewoon niet goed hadden gedaan, en dan lek je ook. _O-
Maar een tentje uit 2019 is dus pas 1x gebruikt, dus die moet echt nog wel goed zijn! *O*
Ga er wel vanuit dat het goed komt *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:33:27 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205186935
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ga er wel vanuit dat het goed komt *O*
Maar even dat weer de rest van de week O+
Wel echt perfect festival weer hoor.
pi_205186963
Lekke tenten hebben we al jaren niet meer gehad. Lekke luchtbedden daarentegen... gelukkig een nieuwe kunnen vinden, dus ik werd vanmorgen wat minder verrot wakker :P


Anyway, veel plezier Loon!

En natuurkunde leraren.... het is dat mijn vriend goed is in bijles geven. En degene van dat particulier onderwijs een paar jaar terug was ook goed. Maar op de middelbare.... sociaal incompetente figuren die misschien goed waren in hun vakgebied als fysici, maar zeker niet goed waren als docent. Helaas wel, had me mogelijk wat omwegen bespaard.
pi_205187001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:33 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar even dat weer de rest van de week O+
Wel echt perfect festival weer hoor.
Ja, daar was ik ook wel content over O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205187042
Ik wilde nog even met jullie een van de 4 of 5 (dunno, het is nog wat lastig tellen door alle begroeiing) vlinderstruiken in onze tuin delen O+



We hebben dus nu naast vele hommels en bijen, diverse soorten vogeltjes en ongeveer alle katten uit de buurt, nu ook vlinders chillen om ons heen O+
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:47:53 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205187051
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Ik wilde nog even met jullie een van de 4 of 5 (dunno, het is nog wat lastig tellen door alle begroeiing) vlinderstruiken in onze tuin delen O+

[ link | afbeelding ]

We hebben dus nu naast vele hommels en bijen, diverse soorten vogeltjes en ongeveer alle katten uit de buurt, nu ook vlinders chillen om ons heen O+
Hoe die is mooi! O+

Ik heb nu alleen 2 stekken staan van de vlinderstruik, dus ik mis nu wel wat vlinders nog ;(
pi_205187054
Misschien had ik. ernaast moeten gaan staan voor de schaal. Dat ding is huge.

/faal :')
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:49:35 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205187059
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:48 schreef Candaasje het volgende:
Misschien had ik. ernaast moeten gaan staan voor de schaal. Dat ding is huge.

/faal :')
Aan de staat van de rest van je tuin te zien denk ik wel dat hij graaaag een snoeibeurt wil komend voorjaar :D
pi_205187081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Aan de staat van de rest van je tuin te zien denk ik wel dat hij graaaag een snoeibeurt wil komend voorjaar :D
Volgens mijn moeder had ie die in het voorjaar inderdaad moeten hebben :Y maar toen hadden we de sleutel nog niet.

De tuin wordt sowieso wel een projecte. Het is dat we nu nog zo allejezusveel aan het huis moeten doen, dus voor nu houden we eigenlijk alleen de braam in het voorste deel om bedwang.

Achter wordt echt nog echt aanpoten straks, en heel wat aanhangwagens naar de stort :P



(Dat is dus vrijwel allemaal braam. De tuin is zo'n 10m breed en ik denk dat het wel zo'n 4-5 diep is tot waar de braam komt, dus hiephoi)
  donderdag 30 juni 2022 @ 08:57:13 #124
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205187103
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Volgens mijn moeder had ie die in het voorjaar inderdaad moeten hebben :Y maar toen hadden we de sleutel nog niet.

De tuin wordt sowieso wel een projecte. Het is dat we nu nog zo allejezusveel aan het huis moeten doen, dus voor nu houden we eigenlijk alleen de braam in het voorste deel om bedwang.

Achter wordt echt nog echt aanpoten straks, en heel wat aanhangwagens naar de stort :P

[ link | afbeelding ]

(Dat is dus vrijwel allemaal braam. De tuin is zo'n 10m breed en ik denk dat het wel zo'n 4-5 diep is tot waar de braam komt, dus hiephoi)
Al die stekels ;(

Maar wel bramenjam maken! *O*
pi_205187247
Meuk in de auto. Ik zie dit wel passen straks met 3 mensen + bagage *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205187265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 08:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Al die stekels ;(

Maar wel bramenjam maken! *O*
Genoeg voor het hele dorp :Y (voor staat er nog één, die mag, enigszins binnen de perken, wel blijven)

Dus neem je emmertje maar mee als je ooit in de buurt bent :D
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:18:08 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205187301
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Genoeg voor het hele dorp :Y (voor staat er nog één, die mag, enigszins binnen de perken, wel blijven)

Dus neem je emmertje maar mee als je ooit in de buurt bent :D
Zou er bijna voor langsrijden :D
Maar je woont niet echt in de buurt. Onze braam is precies 2 vruchtjes aan het maken _O- babybraam O+
pi_205187368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zou er bijna voor langsrijden :D
Maar je woont niet echt in de buurt. Onze braam is precies 2 vruchtjes aan het maken _O- babybraam O+
Mocht je gaan, ag je mij onderweg oppikken. Mijn vorige plukplek (emmer van 5 liter in een paar uur) is door snoeien en een hek onbereikbaar geworden
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 30 juni 2022 @ 09:27:45 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205187392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mocht je gaan, ag je mij onderweg oppikken. Mijn vorige plukplek (emmer van 5 liter in een paar uur) is door snoeien en een hek onbereikbaar geworden
Misschien kunnen we Candaas een rondje Nederland laten doen zoals Sarabi :D
pi_205187394
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Misschien kunnen we Candaas een rondje Nederland laten doen zoals Sarabi :D
Top idee 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_205187594
Maar dan moet ik zélf alles plukken. Dat was niet het idee -O-

Bramenmeet bij Candaasje 8-)
pi_205187857
Jullie zijn er stil van _O-
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:24:36 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205187901
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:18 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn er stil van _O-
Ben emmers aan het zoeken *O*
pi_205187919
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:18 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn er stil van _O-
Zit diep na te denken in welke plaats je huis staat zodat ik ov kan vinden 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_205187956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 07:13 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Gisteren yin met oefeningen met een strap. Soms ook behoorlijk yang, maar een goede yinsessie zorgt iig dat je heerlijk slaapt :Z.
Ik mis daar een stuk van een woord *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205188220
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Maar dan moet ik zélf alles plukken. Dat was niet het idee -O-

Bramenmeet bij Candaasje 8-)
Wat een verschil met jullie balkonnetje van 2 m2. *O*

Bramenmeet? Waarom niet? Inclusief tuingereedschap en mankracht om te ruimen.
Het is echt een project? (Ook).
pi_205188258
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:18 schreef Candaasje het volgende:
Jullie zijn er stil van _O-
Ja want VLINDERSTRUIK _O_
pi_205188301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zit diep na te denken in welke plaats je huis staat zodat ik ov kan vinden 😂
Kreatown :D

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 11:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een verschil met jullie balkonnetje van 2 m2. *O*

Bramenmeet? Waarom niet? Inclusief tuingereedschap en mankracht om te ruimen.
Het is echt een project? (Ook).
Haha, ja nogal een verschil ja O+
pi_205188399
Stofzuigen is een warm werkje vandaag
We have far more in common than that which devides us..
pi_205188926
Na veel telefoontjes naar het zkh voor afspraken en informatie n.a.v. zijn onderzoeken van gisteren heeft g alle vervolgafspraken op een rijtje (nog maar een ct scan en weer een andere arts voor uitslag ergens in juli, hij is wel een stapje verder in een diagnose, maar definitief is het allemaal nog niet), rijden we zo lekker naar IJmuiden voor een visje.
Dan wat boodschappies en dan wil ik nog een wandelingetje maken.

Verder schuif ik alle hh taakjes maar door in het kader van Moet Ik Dit Nu Doen.? Nee dus :+
  donderdag 30 juni 2022 @ 13:06:58 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205189357
In de categorie "buiten je comfortzone stappen":



Ik ga dit dus vanavond als avondeten in elkaar draaien... maar ergens heb ik het idee dat het niet is wat ik er van verwacht.. eieren in risotto klinkt mij weird...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 juni 2022 @ 13:27:48 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205189471
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 13:06 schreef fietsie het volgende:
In de categorie "buiten je comfortzone stappen":

[ afbeelding ]

Ik ga dit dus vanavond als avondeten in elkaar draaien... maar ergens heb ik het idee dat het niet is wat ik er van verwacht.. eieren in risotto klinkt mij weird...

In aspergetijd doen we regelmatig een eitje over de aspergerisotto :9 Extra lekker als hij zachtgekookt is.

Vanavond maak ik ook risotto. Met spinazie, de laatste :'( asperges en blauwe kaas. Met een stukje schol er bij.
Spoilers!
pi_205189536
Oh kijk…vanavond doe ik mee met de risottoclub :Y)
https://www.hellofresh.nl(...)761b8e1f818a5e058ffe
pi_205189639
Ik denk dat ik t vanavond hou bij een flinke salade, gebakken ei en brood
We have far more in common than that which devides us..
pi_205189660
Wij kochten een zeeduivelstaart, haring en kibbeling :9
pi_205189695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 12:14 schreef Blues het volgende:
Na veel telefoontjes naar het zkh voor afspraken en informatie n.a.v. zijn onderzoeken van gisteren heeft g alle vervolgafspraken op een rijtje (nog maar een ct scan en weer een andere arts voor uitslag ergens in juli, hij is wel een stapje verder in een diagnose, maar definitief is het allemaal nog niet), rijden we zo lekker naar IJmuiden voor een visje.
Dan wat boodschappies en dan wil ik nog een wandelingetje maken.

Verder schuif ik alle hh taakjes maar door in het kader van Moet Ik Dit Nu Doen.? Nee dus :+
Maar G ging toch niet ze lekker in zo’n ct scan? Moeten jullie er weer een dagje van maken (onthouden omdat ik het een doodeng ding vind).

Ben naar binnen gevlucht, buiten is het niet meer te doen, ook niet in de schaduw
We have far more in common than that which devides us..
pi_205189832
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2022 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Maar dan moet ik zélf alles plukken. Dat was niet het idee -O-

Bramenmeet bij Candaasje 8-)
Als ik nou G bij je aflever? Dan ga ik wel in de tuin met de macrolens spelen 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205189878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar G ging toch niet ze lekker in zo’n ct scan? Moeten jullie er weer een dagje van maken (onthouden omdat ik het een doodeng ding vind).

Hier kan zijn hoofd buitenboord blijven en ik ga mee. ;) Dagje van maken, zéker, want een paar uur eerder gaan we eerst gezellie naar de tandarts :D (allemaal in Hlem dus een echt 'uitje' is het niet hoor :+ )
Er moet grondiger naar de vaten gekeken worden, want daar zit aantoonbaar een probleem zagen ze met het doppler/duplex onderzoek.
pi_205189897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:24 schreef PdeHoog het volgende:

Als ik nou G bij je aflever? Dan ga ik wel in de tuin met de macrolens spelen 8-)
Zit hij bij jou dan :o

:+
pi_205191201
:W

Vandaag intens productief dagje. Dit omdat de andere afdeling afgelopen vrijdag een stomme fout had gemaakt, uitslagen vertraagd waren en we vandaag dus een dubbele lading deden. Ik heb er 20 gedaan :o (mijn vorige PR was 14). :D Lekker kippenhok was het, maar ook wel leuk.

Collega heeft laatste loodjes voor haar verlof begint. We gaan een cadeaupakket maken voor haar met leuke dingen om te doen tijdens haar verlof (niet dat ze daaraan toe gaat komen met 2 peuters, maar ach). Puzzelboekje, maskertje, reep chocola. Iemand nog tips? :D We mogen niet te veel zoetigheid geven, want ze zit tegen zwangerschapsdiabetes aan en moet op haar eten letten. :{
pi_205191204
@fietsie wat een klootzak, die natuurkundeleraar. :(
pi_205191208
@Candaasje struik O+ O+

Hier in de buurt hadden we een bramenbosje, maar daar woonden zwervers achter, tot ze de boel in de fik staken, en toen heeft de gemeente het bosje met de grond gelijk gemaakt. ;(
pi_205191213
@Blues succes/sterkte aan g met het verdere onderzoek :*
pi_205191446
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar G ging toch niet ze lekker in zo’n ct scan? Moeten jullie er weer een dagje van maken (onthouden omdat ik het een doodeng ding vind).

Ben naar binnen gevlucht, buiten is het niet meer te doen, ook niet in de schaduw
CT is minder naar dan MRI, het is een ring ipv een tunnel en het maakt minder herrie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205191461
Nou, een zeer bijzondere afwijzing gekregen. Vacature waar ze medio juli iemand zoeken (dus opzegtermijn bij een andere baan is best lastig). Ze zochten iemand met een flinke ervaring als management assistente die goed zelfstandig kan werken, gewend is grote bijeenkomsten en vergaderingen etc te organiseren met complex agendabeheer. Denk niet dat er veel mensen zijn die daar 40 jaar ervaring in hebben en die ook meteen kunnen beginnen.
" Wij hebben een groot aantal reacties ontvangen op deze vacature en we hebben besloten om alleen de kandidaten uit te nodigen met de meeste ervaring en/of die volledig voldoen aan de door ons gestelde eisen. Tot onze spijt delen wij je mee dat je om bovengenoemde redenen helaas niet tot de kandidaten behoort, die voor een sollicitatiegesprek zijn uitgenodigd."
We have far more in common than that which devides us..
pi_205191483
Het is weer een onbegrijpelijke afwijzing -O-
pi_205191495
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:51 schreef Blues het volgende:
Het is weer een onbegrijpelijke afwijzing -O-
En wat ik nog vergeet, deze vacature hebben ze sinds begin juni 3x opnieuw geplaatst.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205191505
Toch eens bellen om goed na te vragen wat de beweegreden is?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205191526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:53 schreef Clubsoda het volgende:
Toch eens bellen om goed na te vragen wat de beweegreden is?
Dat heb ik wel gedaan, maar vond het heel lastig. Zit ik alleen maar te stotteren en (ook al staan mijn vragen op papier) vergeet ik dingen en vraag het verkeerde.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205191821
Wat naar Kaatje -O-
Klinkt alsof je een paar tegens had die ze niet in de afwijzing mogen benoemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205191841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, een zeer bijzondere afwijzing gekregen. Vacature waar ze medio juli iemand zoeken (dus opzegtermijn bij een andere baan is best lastig). Ze zochten iemand met een flinke ervaring als management assistente die goed zelfstandig kan werken, gewend is grote bijeenkomsten en vergaderingen etc te organiseren met complex agendabeheer. Denk niet dat er veel mensen zijn die daar 40 jaar ervaring in hebben en die ook meteen kunnen beginnen.
" Wij hebben een groot aantal reacties ontvangen op deze vacature en we hebben besloten om alleen de kandidaten uit te nodigen met de meeste ervaring en/of die volledig voldoen aan de door ons gestelde eisen. Tot onze spijt delen wij je mee dat je om bovengenoemde redenen helaas niet tot de kandidaten behoort, die voor een sollicitatiegesprek zijn uitgenodigd."
-O-

Wel goed dat je nog gebeld hebt
pi_205191870
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat naar Kaatje -O-
Klinkt alsof je een paar tegens had die ze niet in de afwijzing mogen benoemen.
2 dingen. Geen HBO opleiding en geen ervaring in de gezondheidszorg (stond bij dat dat fijn zou zijn in de eerst vacaturetekst)
We have far more in common than that which devides us..
pi_205191872
Gevarieerd dagje vandaag.

Ik kon nog net van mijn oprit ontsnappen, er stond een gravertje voor :7

Vanmorgen bleek er crisis in de organisatie te zijn om ‘redenen’. Maar iedereen die ik erover sprak (en dat waren best wat collega’s) snappen er geen bal van. Wij zien geen problemen. Dus tja :')

Toen sprak ik iemand die verbaasd is dat haar partner er doorheen zit… (biedt verder wel steun en zo). No offense, jij komt net uit een periode van maanden waarin je depressief en met tijden haast psychotisch was en hij voor jou en het gezin mocht zorgen. Naast een part time baan. Die psychose, dat is klote en niet aan te rekenen en fijn dat nu het beter gaat, maar als je oprecht verbaasd bent dat je partner nu even een inzinking heeft… tja :')

Toen kreeg ik een mini-bhv cursus en mocht ik lekker spuiten met CO2 blusser en schuimblusser :9

Oprit lag aan het eind van de dag keurig dicht, ik heb hoop dat alles nu weer normaal is.

En dadelijk richting mijn ouders, ben uitgenodigd voor sushi :Y)

Tevens *O* weekend *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205191873
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
-O-

Wel goed dat je nog gebeld hebt
Dat heb ik nu (nog) niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205191886
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat heb ik nu (nog) niet.
Misschien toch doen? Je hebt niks te verliezen, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 juni 2022 @ 18:35:21 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205191900
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 17:21 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie wat een klootzak, die natuurkundeleraar. :(
Uiteindelijk zei ie vanmorgen : “ik heb het ook gezegd tijdens de les, dat de helft van de klas dat niet gehoord heeft zegt wat over jullie.”

Hij was wel snel met nakijken. 6,4
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205191932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat heb ik nu (nog) niet.
Ow sorry mijn hersenen werken vandaag niet helemaal
pi_205191964
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ow sorry mijn hersenen werken vandaag niet helemaal
Die van mij ook niet. Had gisteren en vandaag ook best last van de vaccinatie. Zelfde als vorig jaar met moderna en heel anders dan de pfizer prikken.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:06:00 #169
63722 z80
I fink you freaky
pi_205192268
Net op tijd binnen. Tas nog niet uitgepakt of de eerste druppels vielen. Inmiddels is het een regenbuitje geworden.
En de schuttersharmonie kwam net bij de achterburen een felicitatie spelen. Hele tijd droog, en tijden het spelen een bak water.
Maar ja. Van buiten nat, van binnen nat. Die gasten lopen 1 op 1.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:08:32 #170
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205192293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uiteindelijk zei ie vanmorgen : “ik heb het ook gezegd tijdens de les, dat de helft van de klas dat niet gehoord heeft zegt wat over jullie.”

Hij was wel snel met nakijken. 6,4
Management is always to blame
Echt, ik was geëxplodeerd
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:08:44 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_205192297
Regen is op. En de temperatuur 7 graden gedaald.

Status update.
Regen is terug met veel wind en af en toe wat onweer. Inmiddels ook git zwart buiten.
En weer 3 graden er af. Nu nog een graad of 20 buiten.

[ Bericht 32% gewijzigd door z80 op 30-06-2022 19:21:49 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205192443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:08 schreef z80 het volgende:
Regen is op. En de temperatuur 7 graden gedaald.

Status update.
Regen is terug met veel wind en af en toe wat onweer. Inmiddels ook git zwart buiten.
En weer 3 graden er af. Nu nog een graad of 20 buiten.
Hier ook lampen aan. De lampen op zonnecellen op het balkon branden uitbundig. Dikke woei en gerommel in de verte
We have far more in common than that which devides us..
pi_205192452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uiteindelijk zei ie vanmorgen : “ik heb het ook gezegd tijdens de les, dat de helft van de klas dat niet gehoord heeft zegt wat over jullie.”

Hij was wel snel met nakijken. 6,4
Wat een klojo. ~O> Hij praat over jonge pubers en luisteren. 8)7

Jochem doet het wel leuk enthousiast in de ballon boven Nederland, op npo1. Slow tv.

Komop @Kaatje1 niks te verliezen voor een telefoontje! 40 jaar ervaring doet het werk w/ succes!
  donderdag 30 juni 2022 @ 19:57:03 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_205192916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier ook lampen aan. De lampen op zonnecellen op het balkon branden uitbundig. Dikke woei en gerommel in de verte
Dat was een kort maar hevig buitje. Flits, 10 seconde later rommel. FLITS/KLAP. Die was duidelijk dicht bij. Geen brandweer en alles werkt nog. Geen inslag in de buurt dus.
Inmiddels weer licht, wat wind en de vogels die zich voorzichtig weer laten horen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205193118
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 14:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Zit hij bij jou dan :o

:+
Ben je hem kwijt? 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_205193207
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ben je hem kwijt? 8-)
Heb 'm alweer gevonden :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 juni 2022 @ 20:22:37 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205193323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 13:06 schreef fietsie het volgende:
In de categorie "buiten je comfortzone stappen":

[ afbeelding ]

Ik ga dit dus vanavond als avondeten in elkaar draaien... maar ergens heb ik het idee dat het niet is wat ik er van verwacht.. eieren in risotto klinkt mij weird...

Hier gaan altijd drie eieren door de risotto carbonara.
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:41:43 #178
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205193626
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef Kreator het volgende:

[..]
Hier gaan altijd drie eieren door de risotto carbonara.
Gatver dat klinkt goor :r
pi_205193743
Wie leest en gebruikt Amerikaanse recepten?
En kan mij vertellen hoeveel 1 c. brown sugar is.

Ingrediënten :
1 c. Brown Sugar
1/2 stick Butter (4 Tablespoons)
1/2 c. Half-and-half Or Cream (cream Will Make It Thicker)
1 tbsp. Vanilla
Pinch Of Salt

Edit: had ik ook google kunnen vragen.
Éen cup dus = 220 gram.

# problem solved.

Prettige avond Allen. :W
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 juni 2022 @ 20:51:11 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_205193750
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Gatver dat klinkt goor :r
Je klinkt zelf goor. :r.
pi_205193759
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:50 schreef AnneX het volgende:
Wie leest en gebruikt Amerikaanse recepten?
En kan mij vertellen hoeveel 1 c. brown sugar is.

Ingredienten:
1 c. Brown Sugar
1/2 stick Butter (4 Tablespoons)
1/2 c. Half-and-half Or Cream (cream Will Make It Thicker)
1 tbsp. Vanilla
Pinch Of Salt
Bruine suiker is het 180 gr.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 30 juni 2022 @ 20:53:06 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205193772
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:51 schreef Kreator het volgende:

[..]
Je klinkt zelf goor. :r.
Ik ben goor
pi_205193790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bruine suiker is het 180 gr.
Hullie zeggen 220 grams.
https://www.howmany.wiki/vw/--1--cup--of--brown-sugar--in--gram
pi_205193805
We have far more in common than that which devides us..
pi_205193826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier staat bruine suiker in vermeld
https://uitpaulineskeuken.nl/2013/03/amerikaanse-maten-cups.html
Samenvatting:
o|O :? O-)

Zaterdag wilde ik bakken met de overgebleven appels, en Easy caramel erover.
Dit dus: https://www.howsweeteats.(...)ar-apple-puff-pasty/
pi_205193851
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Samenvatting:
o|O :? O-)
Bij Culy ook 180gr https://www.culy.nl/koken-bakken/cups-naar-grammen-omrekenen/
We have far more in common than that which devides us..
pi_205193874
quote:
OK.

Wie zou van wie kopieëren? 🤪
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 21:03:47 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205193894
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:50 schreef AnneX het volgende:
Wie leest en gebruikt Amerikaanse recepten?
Zolang ze geen SI eenheden gebruiken vertik ik het. :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205193908
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zolang ze geen SI eenheden gebruiken vertik ik het. :D
Zoals je hierboven ziet, wisselt mevrouw ook nog Amerikaans èn SI af, in de benodigdheden o|O
  donderdag 30 juni 2022 @ 21:06:02 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_205193913
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 20:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Samenvatting:
o|O :? O-)

Zaterdag wilde ik bakken met de overgebleven appels, en Easy caramel erover.
Dit dus: https://www.howsweeteats.(...)ar-apple-puff-pasty/
Ik zit even snel te vergelijken. Maar er lijkt verschil te zitten in het soortelijk gewicht tussen bruine suiker en brown sugar.
Van bruine suiker gaat er 180 Gram in een US cup.
Van Brown sugar gaat er 220 Gram in een US cup.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 30 juni 2022 @ 21:07:06 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205193921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:06 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik zit even snel te vergelijken. Maar er lijkt verschil te zitten in het soortelijk gewicht tussen bruine suiker en brown sugar.
Van bruine suiker gaat er 180 Gram in een US cup.
Van Brown sugar gaat er 220 Gram in een US cup.
Meer melasse is zwaarder

Suiker is nogal ingewikkeld gezien al die varianten

Meestal zijn zulke gerechten echter toch sowieso tyfuszoet dus maakt het in the end niet zoveel uit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 21:52:21 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205194480
Heerlijk weer.... Om binnen te zitten met het raam op een klein kiertje (wat voor voldoende verkoeling zorgt) en naar buiten te kijken
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 30 juni 2022 @ 22:01:22 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_205194589
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 21:52 schreef derLudolf het volgende:
Heerlijk weer.... Om binnen te zitten met het raam op een klein kiertje (wat voor voldoende verkoeling zorgt) en naar buiten te kijken
Geen idee wat jou uitzicht is. Maar hier is het inmiddels windstil en zo goed als donker. Weinig te zien.
Wel een orkest aan vogelgeluiden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 22:02:42 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205194608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 22:01 schreef z80 het volgende:

[..]
Geen idee wat jou uitzicht is. Maar hier is het inmiddels windstil en zo goed als donker. Weinig te zien.
Wel een orkest aan vogelgeluiden.
Hier was op dat moment het hoogtepunt van een licht- en geluidsshow. Nu enkel nog gerommel in de verte.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 30 juni 2022 @ 22:10:05 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_205194719
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 22:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hier was op dat moment het hoogtepunt van een licht- en geluidsshow. Nu enkel nog gerommel in de verte.
Dat was hier iets voor 20:00 uur.

Zo eens kijken of de slaapkamer is afgekoeld. Met de ramen en deuren tegen elkaar open.
Tijd om op stok te gaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205194944
Nu gaat het over de Floriade.
Inmiddels mensen gesproken, die er enthousiast over zijn en er graag wandelen.
En zelfs een abonnement hebben.

z80:
Van bruine suiker gaat er 180 Gram in een US cup.
Van Brown sugar gaat er 220 Gram in een US cup.

En molo:
Suiker is nogal ingewikkeld gezien al die varianten
Meestal zijn zulke gerechten echter toch sowieso tyfuszoet dus maakt het in the end niet zoveel uit 🤪
  vrijdag 1 juli 2022 @ 07:00:02 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205195955
Zou @Lonaa opgestegen zijn met haar tentje gisteravond? Ik zag allemaal heftige tv-beelden van storm maar we hadden hier weer last van het @Isabeau syndroom... vlak voor de woonplaats splitsten de buien zich op en dreven langs...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 juli 2022 @ 07:04:18 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205195969
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 22:33 schreef AnneX het volgende:
Nu gaat het over de Floriade.
Inmiddels mensen gesproken, die er enthousiast over zijn en er graag wandelen.
En zelfs een abonnement hebben.
Ik ga volgende week zaterdag :P

Verder heeft de directeur van Floriade 1992 een hoop opgeschreven wat er nu mis gaat.
https://www.looopings.nl/pdf/floriade22almerev11.pdf
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205196009
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:04 schreef borisz het volgende:

[..]
Ik ga volgende week zaterdag :P

Verder heeft de directeur van Floriade 1992 een hoop opgeschreven wat er nu mis gaat.
https://www.looopings.nl/pdf/floriade22almerev11.pdf
Politici als themapark. Exploitanten.

Dat lees ik dus en begrijp er niets van en het lijkt me ook een gek themapark :+ ik denk dat bedoeld wordt 'politici als themaparkexploitanten'? Wat slordig dat je 23 pagina's mag schrijven maar niemand het correcte gebruik van een verbindingsstreepje aan je uitlegt ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:26:56 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205196311
Mogge. Het terras wordt aangelegd. Ik sliep kut. De trilplaat voor het zandbed lijkt vandaag harder te trillen.
Spoilers!
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:31:39 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205196347
Neeeeeeee. De afstandsmeter wordt nu ingezet. Dat is zo'n laser met een onnodige harde piep. Wee mij.
Spoilers!
pi_205196356
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 07:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Politici als themapark. Exploitanten.

Dat lees ik dus en begrijp er niets van en het lijkt me ook een gek themapark :+ ik denk dat bedoeld wordt 'politici als themaparkexploitanten'? Wat slordig dat je 23 pagina's mag schrijven maar niemand het correcte gebruik van een verbindingsstreepje aan je uitlegt ;(
Hier had ik ook wel moeite mee: De 10 mooiste dames pakken voor een boost in zelfvertrouwen
https://www.bedrock.nl/dames-pakken-zelfvertrouwen/
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:38:52 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196380
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:32 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Hier had ik ook wel moeite mee: De 10 mooiste dames pakken voor een boost in zelfvertrouwen
https://www.bedrock.nl/dames-pakken-zelfvertrouwen/
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196389
Mogge!

Ik sliep heerlijk, maar dat kon ook niet anders, een paar dagen om 5 uur wakker (waarom?) maar gisteren de hele dag al moe van de vaccinatie dus had ik alle hoop op een goede nacht.

Moest gisteren ook aan @Lonaa denken. Hoop zo dat ze de nacht goed zijn doorgekomen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:45:32 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205196424
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik sliep heerlijk, maar dat kon ook niet anders, een paar dagen om 5 uur wakker (waarom?) maar gisteren de hele dag al moe van de vaccinatie dus had ik alle hoop op een goede nacht.

Moest gisteren ook aan @:Lonaa denken. Hoop zo dat ze de nacht goed zijn doorgekomen
Als de tent waterdicht was moet dat toch gelukt zijn. Het was vooral erg harde regen toch?

Hier wordt nu de aansluiting in de meterkast vervangen *O*
Daarna de zonnepanelen aan. *O*
pi_205196453
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:32 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Hier had ik ook wel moeite mee: De 10 mooiste dames pakken voor een boost in zelfvertrouwen
https://www.bedrock.nl/dames-pakken-zelfvertrouwen/
Flut artikel ook als mijn pak er niet eens tussenstaat. O+

pi_205196456
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Als de tent waterdicht was moet dat toch gelukt zijn. Het was vooral erg harde regen toch?

Hier wordt nu de aansluiting in de meterkast vervangen *O*
Daarna de zonnepanelen aan. *O*
Hier waaide het ook enorm (niet heel lang)

En *O* voor de panelen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:50:21 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196460
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Flut artikel ook als mijn pak er niet eens tussenstaat. O+

[ afbeelding ]
Naar werk gedragen ook ja? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196477
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:50 schreef Molo het volgende:
Naar werk gedragen ook ja? :D
Tot nu toe alleen nog het jasje op een jeans. Maar zou het zo dragen, ja. :D Zit alleen nog een beetje te puzzelen met de schoenen erbij.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 08:53:10 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196480
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:52 schreef Myraela het volgende:

[..]
Tot nu toe alleen nog het jasje op een jeans. Maar zou het zo dragen, ja. :D Zit alleen nog een beetje te puzzelen met de schoenen erbij.
_O-
Mooi man
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196568
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:32 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Hier had ik ook wel moeite mee: De 10 mooiste dames pakken voor een boost in zelfvertrouwen
https://www.bedrock.nl/dames-pakken-zelfvertrouwen/
Godnonde, dit leek mij top tot ik de link opende en ontdekte dat het over kleding ging :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205196579
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Flut artikel ook als mijn pak er niet eens tussenstaat. O+

[ afbeelding ]
Like!
Definitely een toppak.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205196712
Wakker worden, op een link klikken en geconfronteerd worden met een roze hobbe(zak)pak ;(
De rest is wel oké, behalve dat laatste hoogwaterpak :X

Goedemorgen! Vandaag niks op het program, behalve vanavond ijs eten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205196715
Ik vind roze pakken wel stoer. Krijg spontaan zin om er een te kopen.
Maar ik werk 99% van de tijd thuis. In jogging- of korte broek.
Tikje zonde geld toch.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205196722
Nog even melden dat ik gisteravond net voor de bui bij mijn ouders was, daar veel regen tegen de ramen zag kletteren en vervolgens ook weer droog naar huis fietste O+

En wee mij, ik heb toegezegd dat ik zondag 2x20 km met mijn moeder ga fietsen :o Gelukkig wel op de elektrische fiets van mijn vader. En tussendoor gaan we naar mensen in bijzondere kleren kijken https://ols2022.eu/programma/ols/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205196726
Ik zit door dat artikel nu wel naar twee pakken te kijken, maar ze zijn beide uitverkocht. Wat moet ik daar nou weer mee.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:32:11 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196730
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind roze pakken wel stoer. Krijg spontaan zin om er een te kopen.
Maar ik werk 99% van de tijd thuis. In jogging- of korte broek.
Tikje zonde geld toch.
Bloemetjesjurk vanuit huis groet u
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:33:37 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196745
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:31 schreef Myraela het volgende:
Ik zit door dat artikel nu wel naar twee pakken te kijken, maar ze zijn beide uitverkocht. Wat moet ik daar nou weer mee.
Dan weet je dat het waarschijnlijk uit China komt, want leveringsproblemen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196748
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:31 schreef Myraela het volgende:
Ik zit door dat artikel nu wel naar twee pakken te kijken, maar ze zijn beide uitverkocht. Wat moet ik daar nou weer mee.
Ik haalde jouw foto door Google lens omdat ik je pak zo tof vind, maar hij vond het niet :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205196752
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Dan weet je dat het waarschijnlijk uit China komt, want leveringsproblemen?
Je doet je naam wel eer aan :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205196763
Ik zit in een vieze joggingbroek met verjaardagssokken en natte haren van het douchen. Ik werk vrijdag altijd thuis maar vandaag geen patiëntafspraken O+

Mijn lief laat een pak op maat maken voor de bruiloft. Zo tof O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205196772
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit in een vieze joggingbroek met verjaardagssokken en natte haren van het douchen. Ik werk vrijdag altijd thuis maar vandaag geen patiëntafspraken O+

Mijn lief laat een pak op maat maken voor de bruiloft. Zo tof O+
Dat deden wij ook. Je gaat niet weten wat je ziet O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205196788
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 08:32 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Hier had ik ook wel moeite mee: De 10 mooiste dames pakken voor een boost in zelfvertrouwen
https://www.bedrock.nl/dames-pakken-zelfvertrouwen/
_O- Ik begrijp echt niet waarom dit zo moeilijk blijkt voor mensen :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205196799
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat deden wij ook. Je gaat niet weten wat je ziet O+
Ik ben ook zo benieuwd O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205196819
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:33 schreef Molo het volgende:
Dan weet je dat het waarschijnlijk uit China komt, want leveringsproblemen?
Of er is gewoon een enorme run geweest na dat geweldige lijstje. :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik haalde jouw foto door Google lens omdat ik je pak zo tof vind, maar hij vond het niet :@
Is van Fabienne Chapot, maar oude collectie. Ik vind dat echt een tof merk, dus hou die op Vinted altijd in de gaten.
pi_205196838
Smoothiebowl met banaan, courgette, cacoa, twee dadels en een handje vol diesvriesbessen, met daarin zelfgekweekte frambozen. Topontbijt O+.
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:42:54 #227
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205196853
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Of er is gewoon een enorme run geweest na dat geweldige lijstje. :D
[..]
Is van Fabienne Chapot, maar oude collectie. Ik vind dat echt een tof merk, dus hou die op Vinted altijd in de gaten.
Oeh ja ik heb ook wat dingen van fabienne chapot via vinted. O+
dacht het al te herkennen :D
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:44:06 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205196868
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je doet je naam wel eer aan :D
Hoezo? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205196879
Misschien is mijn voorstelling van de jurk iets te oudhollands?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205197029
Ik had een hele lading jurken besteld om te passen voor een bruiloft. Daar zat pas echt zo'n oma-zak bij. :D Had iets beter naar de foto's moeten kijken want eigenlijk zie je het al. :')

  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:26:37 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197254
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:45 schreef Vanyel het volgende:
Misschien is mijn voorstelling van de jurk iets te oudhollands?
Ik ben ook heel erg oudhollands O-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:27:41 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197264
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Ik had een hele lading jurken besteld om te passen voor een bruiloft. Daar zat pas echt zo'n oma-zak bij. :D Had iets beter naar de foto's moeten kijken want eigenlijk zie je het al. :')

[ afbeelding ]
Florence and the Machine type vrouwen komen er wel goed mee weg vind ik.
Ik ga altijd voor donkerder als basis, dit soort lichte jurken met deze vormen zijn idd garantie op de oma met permanentje erin look :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205197358
Iemand misschien een tip voor iets om dit weekend te doen met de museumkaart?
  vrijdag 1 juli 2022 @ 10:49:58 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205197514
Bwuh, gister stralend mooi weer,vandaag komt het restje regen uit NL aan..

En WEER meteen een kut humeur.. hebben jullie ook zo'n last van de weeromslag?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 10:55:53 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205197585
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh, gister stralend mooi weer,vandaag komt het restje regen uit NL aan..

En WEER meteen een kut humeur.. hebben jullie ook zo'n last van de weeromslag?
Nee
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:02:00 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197662
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh, gister stralend mooi weer,vandaag komt het restje regen uit NL aan..

En WEER meteen een kut humeur.. hebben jullie ook zo'n last van de weeromslag?
Heerlijk juist vandaag, maar ik heb de pest aan die drukkende bloedhitte.

Schildklierwise is het overigens hier wel altijd dikke ellende die Nederlandse zomers met al die wisselingen in temperatuur
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:08:36 #237
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205197740
Ik heb hier geloofik statische electriciteit opgelopen ofzo... Gister mn haar gewassen en vanmorgen wakkergeworden als zo'n (teken)film figuur...

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:09:57 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205197758
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Heerlijk juist vandaag, maar ik heb de pest aan die drukkende bloedhitte.

Schildklierwise is het overigens hier wel altijd dikke ellende die Nederlandse zomers met al die wisselingen in temperatuur
Hoe heeft dat effect op je schildklier? :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:16:22 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Hoe heeft dat effect op je schildklier? :@
Schildklier is de thermostaat van je lijf op processengebied.
Alles 'rent' harder je lijf door als het heter weer is en juist trager als het kouder is.
Normaal schakelt je lijf (schildklier o.a.) supersnel bij als de externe temperatuur verandert.
Als je zelf niet qua schildklier kunt bijschakelen omdat je zo'n verneukt exemplaar hebt zoals ik en jij ook dacht ik te weten, dan moet je dat chemisch inregelen met medicatie en loop je iig áltijd vet achter de feiten aan.
Dus: dat is minder comfortabel. Om maar even een understatement te gebruiken.
Teveel hormoon als het heet is, te weinig normaal als het kouder is. Ennnnn maar aankutten tussendoor. Want je zit op een onnatuurlijke balans die chemisch hetzelfde is ipv wat je eigen lichaam dynamisch zou inregelen op wat er feitelijk nodig is.
En ene mens heeft er meer last van dan de ander natuurlijk ook nog
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:21:05 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205197890
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Schildklier is de thermostaat van je lijf op processengebied.
Alles 'rent' harder je lijf door als het heter weer is en juist trager als het kouder is.
Normaal schakelt je lijf (schildklier o.a.) supersnel bij als de externe temperatuur verandert.
Als je zelf niet qua schildklier kunt bijschakelen omdat je zo'n verneukt exemplaar hebt zoals ik en jij ook dacht ik te weten, dan moet je dat chemisch inregelen met medicatie en loop je iig áltijd vet achter de feiten aan.
Dus: dat is minder comfortabel. Om maar even een understatement te gebruiken.
Teveel hormoon als het heet is, te weinig normaal als het kouder is. Ennnnn maar aankutten tussendoor. Want je zit op een onnatuurlijke balans die chemisch hetzelfde is ipv wat je eigen lichaam dynamisch zou inregelen op wat er feitelijk nodig is.
En ene mens heeft er meer last van dan de ander natuurlijk ook nog
Ahh tnx! Dar kan dus zeer zeker mn gevoel verklaren..
Super happy als het mooi weer is, de wereld aan kunnen en enorm veel kracht voelen
En bijna depressief en aan alles twijfelen (vooral mezelf) als het slecht weer is..

Tnx voor het delen.. dan kan ik dat nu gewoon voor kennisgeving aannemen en me er niet teveel zorgen over maken.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 1 juli 2022 @ 11:25:30 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205197935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:21 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ahh tnx! Dar kan dus zeer zeker mn gevoel verklaren..
Super happy als het mooi weer is, de wereld aan kunnen en enorm veel kracht voelen
En bijna depressief en aan alles twijfelen (vooral mezelf) als het slecht weer is..

Tnx voor het delen.. dan kan ik dat nu gewoon voor kennisgeving aannemen en me er niet teveel zorgen over maken.
Kán invloed hebben, maar hoeft niet echt de oorzaak te verklaren.
Zijn zat redenen waarom dat zo zou kunnen voelen.
Maar constante temperatuur is iig fijner voor je lijf

Aandacht vragen voor schommelingen in lijf of stemming is nooit stom. Vriendin van me (geen schildklierissues trouwens ofzo, andere oorzaak) heeft lichttherapie ervoor bijvoorbeeld en dat doet wonderen voor haar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205198102
Hé, dank je @Molo voor de schildklier uitleg en temperatuur. 👍🏼 Duidelijk.

Zo’n bloemetjesjurk kocht ik, was wel content ‘milles fleurs’.
En toen had mnX (ook) de opmerking: oma’s jurk. Die ging retour.


Margriet achternaam vergeten, talkshow, had ook altijd van die powerpakken aan.
Stond haar geweldig.
Ietwat oversized in het gequote artikel en dan op maatje kapstok 36. :X
Dat is niet echt.

[ Bericht 21% gewijzigd door AnneX op 01-07-2022 11:45:56 ]
pi_205198172
Ik heb en maak gewoon bloemetjes jurken. Kleine bloemetjes, grote zonnebloemen, allemaal leuk. Wel altijd sprekende kleuren. De stof van de foto zou ik nooit kopen
We have far more in common than that which devides us..
pi_205198198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb en maak gewoon bloemetjes jurken. Kleine bloemetjes, grote zonnebloemen, allemaal leuk. Wel altijd sprekende kleuren. De stof van de foto zou ik nooit kopen
Het is zeker afhankelijk van design.
Ook de tijdgeest: Laura Ashley . Kennen we die nog?
  vrijdag 1 juli 2022 @ 12:36:07 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205198708
Ik heb -via succubus- ook echt wel hele leuke jurken met bloemen.. dus het is niet perse de bloem die een issue is..

Wat ik hier wel heel veel zie is de zak-vormige jurken.. ik snap werkelijk waar niet waarom de dames hier dat aan doen 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 1 juli 2022 @ 12:36:44 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205198712
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het is zeker afhankelijk van design.
Ook de tijdgeest: Laura Ashley . Kennen we die nog?
Ooit een date gehad met een gozer die langs de Laura Ashley winkel wilde. Tijdens de date.
Ja echt.
Wilde een rol behang daar meenemen voor zijn moeder, had hij beloofd.

.....

Einde date
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 1 juli 2022 @ 12:46:04 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205198795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb -via succubus- ook echt wel hele leuke jurken met bloemen.. dus het is niet perse de bloem die een issue is..

Wat ik hier wel heel veel zie is de zak-vormige jurken.. ik snap werkelijk waar niet waarom de dames hier dat aan doen 8)7
Noordelijke couture, beetje vreemd dit dat :+

Net als zoveel Finse meiden met van die achterlijke Yolanda Visser achtige kapsels

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205198812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:37 schreef Myraela het volgende:
Iemand misschien een tip voor iets om dit weekend te doen met de museumkaart?
Spoorwegmuseum *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205198825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:37 schreef Myraela het volgende:
Iemand misschien een tip voor iets om dit weekend te doen met de museumkaart?
Spoorwegmuseum *)
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 11:25 schreef Molo het volgende:

Aandacht vragen voor schommelingen in lijf of stemming is nooit stom. Vriendin van me (geen schildklierissues trouwens ofzo, andere oorzaak) heeft lichttherapie ervoor bijvoorbeeld en dat doet wonderen voor haar.
:Y
Licht is de bom
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 1 juli 2022 @ 12:59:11 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205198933
Meh, bij de tandarts, voor de derde keer 3 voudige wortelkanaalbehandeling
pi_205199048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, bij de tandarts, voor de derde keer 3 voudige wortelkanaalbehandeling
Nog steeds dezelfde kies? Wat een ellende, sterkte
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:24:25 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205199231
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nog steeds dezelfde kies? Wat een ellende, sterkte
Ja dezelfde kies. Had hem beter kunnen laten trekken en een implantaat er in
pi_205199292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Bwuh, gister stralend mooi weer,vandaag komt het restje regen uit NL aan..

En WEER meteen een kut humeur.. hebben jullie ook zo'n last van de weeromslag?
Gek genoeg misschien. merk ik nooit een relatie tussen mijn gemoedstoestand en het weer.
Ik registreer het wel, het heeft alleen geen effect ^O^
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:32:23 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205199303
Ik ben juist stukken vrolijker bij koud vriezend weer in de winter, dan in de zomer..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205199337
Als het heel warm is moet je me niet in de weg zitten, daar word ik niet aardiger van.

oehoeh, ik was op de markt bij een andere kaaskraam dan normaal. En daar hadden ze een intrigerend bakje staan. Bleek smeerbare gorgonzola te zijn. Kon het niet weerstaan :9~
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:50:57 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205199479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 13:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben juist stukken vrolijker bij koud vriezend weer in de winter, dan in de zomer..
Op zich voel ik me in de winter best prima.
Maar dit zon/kut/zon/kut weer is echt vreselijk voor mn humeur.. vooral omdat ik me dan de ene dag helemaal prima voel en de volgende volkomen kut
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 1 juli 2022 @ 13:51:37 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_205199486
Ik heb net de aardbeien die van de taart afgevallen zijn op en bordje geregeld even gezond doen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 1 juli 2022 @ 14:25:43 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205199893
Ik ben aardbeien aan het drogen _O-
Eindelijk mijn droogoven uitproberen :@
pi_205200161
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 12:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Spoorwegmuseum *)
Mijn beeld is dat ik daar in net zo'n horror weg wil rennen als het maritiem museum. Eén enorm groot kinderspeelparadijs. :D Oh en bij NEMO hadden we dat ook.
pi_205200242
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die van mij ook niet. Had gisteren en vandaag ook best last van de vaccinatie. Zelfde als vorig jaar met moderna en heel anders dan de pfizer prikken.
Hoe is het vandaag met je?
pi_205200282
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 15:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hoe is het vandaag met je?
Helemaal weer de oude gelukkig, geen zombie meer. Vannacht 8 uur aan een geslapen.

Net nog even naar de computer meneer geweest. Zocht gisteren op een recept en toen kwamen er allemaal piepjes en rare meldingen. Kon het zelf ook niet terugvinden maar het is nu opgelost. Die de bieten wel gewoon in de oven 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_205202346
Ik had een studiedag (als mede-organisator) in Eindhoven vandaag. Mijn verstand was zo afgeschakeld eind van de middag, dat ik mijn collega die met de trein was heb aangeboden haar koffer met de auto mee te nemen (wat niet hoefde), zonder er ook maar een seconde bij stil te staan dat ik haar óók mee had kunnen nemen :+
Gelukkig was collega in dezelfde staat, want die had er ook geen seconde aan gedacht :D
pi_205202371
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had een studiedag (als mede-organisator) in Eindhoven vandaag. Mijn verstand was zo afgeschakeld eind van de middag, dat ik mijn collega die met de trein was heb aangeboden haar koffer met de auto mee te nemen (wat niet hoefde), zonder er ook maar een seconde bij stil te staan dat ik haar óók mee had kunnen nemen :+
Gelukkig was collega in dezelfde staat, want die had er ook geen seconde aan gedacht :D
_O- sorry dat ik lach terwijl jullie zo moe zijn, maar ik zie dat helemaal voor me
We have far more in common than that which devides us..
pi_205202445
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O- sorry dat ik lach terwijl jullie zo moe zijn, maar ik zie dat helemaal voor me
Ik moest er zelf ook om lachen hoor. Het is echt erg ook. Ik vroeg of ik haar koffer mee moest nemen met de auto, en toen zei ze dat ze hem wel woensdag alweer nodig heeft en dat ze er dan vanaf werk alsnog mee naar huis moet fietsen. Toen heb ik zelfs nog aangeboden dat ik op de terugweg ook wel langs haar huis kan rijden om hem daar af te leveren als er iemand thuis was, en zij heeft geantwoord dat ze niet wist of er al iemand thuis zou zijn dus dat ze m wel gewoon mee zou nemen. Bij geen van ons ging een lampje branden _O-

Eenmaal thuis net dacht ik, huh, wacht even.. dus geappt met sorry ik had er helemaal niet aan gedacht, en ze reageerde lachend dat zij er ook niet aan had gedacht :+
pi_205202651
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik moest er zelf ook om lachen hoor. Het is echt erg ook. Ik vroeg of ik haar koffer mee moest nemen met de auto, en toen zei ze dat ze hem wel woensdag alweer nodig heeft en dat ze er dan vanaf werk alsnog mee naar huis moet fietsen. Toen heb ik zelfs nog aangeboden dat ik op de terugweg ook wel langs haar huis kan rijden om hem daar af te leveren als er iemand thuis was, en zij heeft geantwoord dat ze niet wist of er al iemand thuis zou zijn dus dat ze m wel gewoon mee zou nemen. Bij geen van ons ging een lampje branden _O-

Eenmaal thuis net dacht ik, huh, wacht even.. dus geappt met sorry ik had er helemaal niet aan gedacht, en ze reageerde lachend dat zij er ook niet aan had gedacht :+
:D Mooi wel.
pi_205202748


En we raken er doorheen dus weer tijd voor nieuwe bestelling O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205203205
Hoeveel pakken koekjes en zakken chips zouden jullie doen voor 14:00-21:00 met 26 personen?

Ik heb 15 anderhalveliterflessen frisdrank op m'n lijstje gezet, voor de rest wordt er thee en water gedronken verwacht ik.
pi_205203231
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik moest er zelf ook om lachen hoor. Het is echt erg ook. Ik vroeg of ik haar koffer mee moest nemen met de auto, en toen zei ze dat ze hem wel woensdag alweer nodig heeft en dat ze er dan vanaf werk alsnog mee naar huis moet fietsen. Toen heb ik zelfs nog aangeboden dat ik op de terugweg ook wel langs haar huis kan rijden om hem daar af te leveren als er iemand thuis was, en zij heeft geantwoord dat ze niet wist of er al iemand thuis zou zijn dus dat ze m wel gewoon mee zou nemen. Bij geen van ons ging een lampje branden _O-

Eenmaal thuis net dacht ik, huh, wacht even.. dus geappt met sorry ik had er helemaal niet aan gedacht, en ze reageerde lachend dat zij er ook niet aan had gedacht :+
:D :D :D Ja, zo'n geweldig moment waarna je denkt: was ik zó dom?! (jullie beiden dus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205203237
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]

En we raken er doorheen dus weer tijd voor nieuwe bestelling O+
Ik weet niet waar ik naar kijk :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205203296
Artsen }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga plaatsvervangend blij en tevreden m'n weekend in O+
pi_205203335
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:51 schreef Blues het volgende:
Artsen }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga plaatsvervangend blij en tevreden m'n weekend in O+
Heerlijk hè, als je iets moois voor elkaar krijgt O+

Maar iedereen maakt fouten, ook dokters :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205203346
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik weet niet waar ik naar kijk :X
Hans entertainment :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205203366
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heerlijk hè, als je iets moois voor elkaar krijgt O+

Maar iedereen maakt fouten, ook dokters :+
Deze wel regelmatig... slordigheid gewoon...

Ja was heel blij voor ze.
Her wordt wel een heel gewacht eenmaal op zaal want kruisbloed moet ook nog, maar maakt niet uit. Hij blijft gewoon een nachtje.
86 ;)
pi_205203371
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:55 schreef Vanyel het volgende:

Hans entertainment :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde de gekleurde balletjes, maar dat zijn natúúrlijk 'ijsblokjes'! Toch? Dat eet je niet op? Toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205203405
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Deze wel regelmatig... slordigheid gewoon...

Ja was heel blij voor ze.
Her wordt wel een heel gewacht eenmaal op zaal want kruisbloed moet ook nog, maar maakt niet uit. Hij blijft gewoon een nachtje.
86 ;)
Wat fijn dat hij geholpen kan worden. Als jij het niet gezien had, hadden ze ook nog een rotweekend gehad met misschien ook nog gevolgen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205203407
Goedzo Blues, fijn dat het je gelukt is O+


Ik zoek een masseur. Normaal merkt vriend de honneurs waar, maar volgens mij is ie net zo gesloopt als ik :D

Alle tegels van de keuken liggen eraf en de betonvloer ligt eruit.
Dat was werken.
Gelukkig kon zwager helpen, want op zulke momenten is wat extra masculiniteit toch best prettig.
pi_205203424
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:56 schreef Blues het volgende:
Deze wel regelmatig... slordigheid gewoon...

Ja was heel blij voor ze.
Her wordt wel een heel gewacht eenmaal op zaal want kruisbloed moet ook nog, maar maakt niet uit. Hij blijft gewoon een nachtje.
86 ;)
Dat is ook wel een leeftijd waarbij de meeste mensen braaf wachten op de dokter en niet zelf gaan bellen. Mooi dat je het op tijd voor het weekend zag.

Ik heb overigens een keer een heuse barones op de uitslaapkamer voor kinderen gelegd voor een bloedtransfusie. Omdat ze die echt nodig had. En ab-so-luut niet op zaal wilde bij kérels. Ze was heel blij met me (het was even wat geregel). Maar het was ook koddig, zo'n oudere statige dame tussen de cartoon muurschilderingen O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205203443
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:51 schreef Blues het volgende:
Artsen }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga plaatsvervangend blij en tevreden m'n weekend in O+
O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator vrijdag 1 juli 2022 @ 19:01:19 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205203454
Duitse berichten O+ Allerlei files en staten die gesperrt zijn komt dan "Achtung, auf die B213 bei Haselünne läuft ein Entenfamilie auf der Fahrbahn" :D

Dat soort berichten hoor ik regelmatig, in NL volgens mij nooit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205203533
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik bedoelde de gekleurde balletjes, maar dat zijn natúúrlijk 'ijsblokjes'! Toch? Dat eet je niet op? Toch?
All true
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205204596
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 18:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is ook wel een leeftijd waarbij de meeste mensen braaf wachten op de dokter en niet zelf gaan bellen. Mooi dat je het op tijd voor het weekend zag.

Ik heb overigens een keer een heuse barones op de uitslaapkamer voor kinderen gelegd voor een bloedtransfusie. Omdat ze die echt nodig had. En ab-so-luut niet op zaal wilde bij kérels. Ze was heel blij met me (het was even wat geregel). Maar het was ook koddig, zo'n oudere statige dame tussen de cartoon muurschilderingen O+
Oh geweldig ja O+ ^O^
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 juli 2022 @ 22:30:45 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205206025
Morgen maar eens kijken waar Willem Amalia leert jagen.
Heb een etentje in Apeldoorn. Goede smoes om eens het Kroondomein te bezoeken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205206044
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:30 schreef borisz het volgende:
Morgen maar eens kijken waar Willem Amalia leert jagen.
Heb een etentje in Apeldoorn. Goede smoes om eens het Kroondomein te bezoeken.
Mooi daar. Regelmatig gewandeld daar en op het Paleis geweest.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 juli 2022 @ 22:44:25 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205206154
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mooi daar. Regelmatig gewandeld daar en op het Paleis geweest.
Ook wel eens op Het Loo geweest. Ik ken eigenlijk alles om Apeldoorn best aardig. De stad ken totaal niet. Maar heb inmiddels begrepen dat dat niet zo erg is :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205206309
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 22:44 schreef borisz het volgende:

[..]
Ook wel eens op Het Loo geweest. Ik ken eigenlijk alles om Apeldoorn best aardig. De stad ken totaal niet. Maar heb inmiddels begrepen dat dat niet zo erg is :P
De wijken rondom het Loo zijn wel mooi, maar ik heb ook geen echt warme gevoelens bij Apeldoorn nee. En niemand die ik ken en er woont.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205207191
Het centrum van Apeldoorn is heel onboeiend inderdaad. Maar de omgeving is heel mooi. Ik vind het park Berg en Bos, rondom de Apenheul prachtig. Een immens openbaar park met leuke speelplekken voor kinderen en toen wij er op een zonnige zaterdag waren, was er geen mens _O_
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 06:46:57 #287
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205207200
Apeldoorn, mooie omgeving, goede verbindingen.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 07:30:55 #288
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205207247
Meh, om 6 uur al wakker, ben hondensitter dit weekeinde. Prima hoor, maar op Zaterdag om 6 uur opstaan? Er was een tijd dat ik dan pas het mandje in ging.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 08:17:59 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205207350
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 06:35 schreef Clubsoda het volgende:
Het centrum van Apeldoorn is heel onboeiend inderdaad. Maar de omgeving is heel mooi. Ik vind het park Berg en Bos, rondom de Apenheul prachtig. Een immens openbaar park met leuke speelplekken voor kinderen en toen wij er op een zonnige zaterdag waren, was er geen mens _O_
Jaa dat is inderdaad heel mooi!
  zaterdag 2 juli 2022 @ 08:29:06 #290
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205207387
Net met 3 honden aan de lijn boswandeling gemaakt pfff, dat is hakelen met lijnen
pi_205207426
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 08:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net met 3 honden aan de lijn boswandeling gemaakt pfff, dat is hakelen met lijnen
Geen carrière als hondenuitlaat service voor jou dus ;)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 2 juli 2022 @ 08:44:37 #292
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205207430
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 08:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Geen carrière als hondenuitlaat service voor jou dus ;)
Niet met twee beagles en een Vubara iig.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 08:57:01 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205207472
Hier wordt vandaag weer lekker doorgebouwd in de tuin. Vandaag staat het aanleggen van een put en alles er omheen op de agenda. Misschien ook het grote terras. Het schiet echt op nou.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 2 juli 2022 @ 09:13:10 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205207535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 07:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, om 6 uur al wakker, ben hondensitter dit weekeinde. Prima hoor, maar op Zaterdag om 6 uur opstaan? Er was een tijd dat ik dan pas het mandje in ging.
"Maar je krijgt er ook zoveel voor terug" _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205207540
Ik heb tot 1u liggen appen met iemand van Bumble en werd 5.20 wakker. Daarna me wel nog omgedraaid en beetje verder liggen soezen, maar echt goed slapen is het niet meer geweest. Om half 9 even katten eten gegeven, was ingezet en m'n bikini aangetrokken en toen weer in bed gaan liggen :+ ik voel me nog niet echt uitgeslapen/wakker haha.

Oh, en ik heb spierpijn. Van de 10 minuten grit strength die ik gisterochtend heb gedaan. Ik wist wel dat ik niet zo fit ben op het moment, maar dat het zo erg was..
  zaterdag 2 juli 2022 @ 09:24:42 #296
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205207591
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 09:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]
"Maar je krijgt er ook zoveel voor terug" _O-
LOL
pi_205207618
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 09:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb tot 1u liggen appen met iemand van Bumble en werd 5.20 wakker. Daarna me wel nog omgedraaid en beetje verder liggen soezen, maar echt goed slapen is het niet meer geweest. Om half 9 even katten eten gegeven, was ingezet en m'n bikini aangetrokken en toen weer in bed gaan liggen :+ ik voel me nog niet echt uitgeslapen/wakker haha.

Oh, en ik heb spierpijn. Van de 10 minuten grit strength die ik gisterochtend heb gedaan. Ik wist wel dat ik niet zo fit ben op het moment, maar dat het zo erg was..
Ik ben ook weer begonnen met LMOD. Na de vakantie was mijn conditie al iets verbeterd, dus dit is het moment om door te pakken.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 09:42:14 #298
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205207698
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt vandaag weer lekker doorgebouwd in de tuin. Vandaag staat het aanleggen van een put en alles er omheen op de agenda. Misschien ook het grote terras. Het schiet echt op nou.
Put met pomp? *O*
  zaterdag 2 juli 2022 @ 10:02:19 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205207927
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 09:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Put met pomp? *O*
Helaas niet. Gewoon een putje onder de buitenkraan. Ik kan al jaren nergens een emmer legen dus ik ben wel heel blij met zo'n simpel putje.

Ik heb de mannen net nog even gevraagd of ze niet vergeten zijn dat er nog 3 betonnen poeren verwijderd moeten worden. Dat waren ze wel. Het nieuws werd met gejuich ontvangen :')
Spoilers!
pi_205208917
Sporten werd 2 nummers warming up van body attack en daarna The Trip vanwege nog te veel last van mijn enkel.
pi_205208920
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')