Mooi toch, kunnen we lekker nog vaker verbaasd zijn dat met een nieuw kabinet problemen niet ineens in een wolkje rook verdwijnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Elke keer ooit dat er een lastig vraagstuk ligt nieuwe verkiezingen aub
#parkietlivesmatterquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:33 schreef RipCity het volgende:
Geloof er 0.0 van dat dat gezin trouwens thuis zou zijn. Hoogstens de parkiet. Die zitten echt wel weekje ergens anders hoor. Politie is niet achterlijk en laten die daar nu op hoogtepunt van emoties bij boeren echt niet zomaar zitten. Is puur voor het sentiment richting het volk die tweet.
Kende de eigenaar goed en zijn zoon nog beter, maar ik kom er ook niet meer. Want visje halen is daar idd bittere ellende geworden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker zwemmen in het geld (nou ja, niet de eigenaar van destijds die een tijd terug helaas ineens dood neerviel), maar ondertussen een teringonoverzichtelijke tent runnen met 28 rijen. Wat een ellende is het bij die toko binnen.
Maak je geen zorgen, Dirk Kuyt zal Den Haag redden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie hier de kern van de fout die Den Haag maakt.
Ik verwacht dat de komende dagen de reactie van de politie zal veranderen naar volle inzet van materieel en manschappen om de actiebereidheid te brekenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:43 schreef Gehrman het volgende:
Politie is weer lekker laf aan het 'de-escaleren'. Gewoon de ME inzetten tegen die trekkertokkies.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:47 schreef Zipportal het volgende:
User @:StephanL gaat de OP een update geven.
U las het hier.
Ik help het je hopen maar er is tot nu toe simpelweg nog geen signaal geweest dat dat het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezien de maatschappelijke onrust en het bedrag dat het kabinet heeft vrijgespeeld voor dit dossier, zullen boeren echt niet voor een schijntje worden uitgekocht.
Ze gooien een bom zonder meteen het flankerende beleid tenminste te schetsen. Zo krijg je niet alleen boosheid (dat had je sowieso wel gekregen) maar ook een hele hoop onzekerheid. Dat versterkt mekaar gigantisch.quote:
Van koeienmelker naar huisjesmelkerquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar er is tot nu toe simpelweg nog geen signaal geweest dat dat het geval zou zijn.
Enige manier om dat te garanderen is om elke boer in een maatschap te douwen met de projectontwikkelaar die huizen gaat bouwen op de boer zijn grond en hem 50:50 eigenaar te maken. Dan ben ik er wel gerust op
Als je in de bende en door de passief-agressieve anderen heen eindelijk wat te eten hebt is het resultaat dan ook weer wel de moeite waardquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kende de eigenaar goed en zijn zoon nog beter, maar ik kom er ook niet meer. Want visje halen is daar idd bittere ellende geworden.
Zaak draait wel als een fucking tierelier.
Dit gifje, is echt? Of komt uit een serie/soap/sketch of zo?quote:
Ah, en dus moeten ze tot in de eeuwigheid maar kunnen blijven doen wat ze willen als absoluut recht.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zal best en ook al keur ik die terreur af, het gaat bij die boeren niet om geld, hun leven wordt afgepakt, daar gaat men veel te makkelijk aan voorbij.
Nee, dat zijn chirurgen, mensen die andersman leven in hun handen hebben,quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Boer zijn is natuurlijk wel meer dan een beroep dan de gemiddelde baan.
Sorry. En dit dan over een mogelijk spoeddebat over het buitensporige en schandalige boerengeweld?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gifje, is echt? Of komt uit een serie/soap/sketch of zo?
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gifje, is echt? Of komt uit een serie/soap/sketch of zo?
Boeren moeten toch elke dag om 4 uur opstaan? Als ze het elke dag zo laat maken, zijn ze zo uitgeput joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:46 schreef Jojoke het volgende:
Dat wordt nog een hete zomer. Ik gok dat de boeren een lange adem hebben.
Ik zou dit type gedachtegoed en zijn oorsprong dus weleens geduid zien worden door een psycholoog.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, dat zijn chirurgen, mensen die andersman leven in hun handen hebben,
Boer zijn is gewoon een beroep, meer niet.
Dat is nog steeds geen excuus om bij haar voor de deur te gaan staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja, ze is de minister van Stikstof. Ik snap dat ze bij haar uitkomen
Echt he?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ah, en dus moeten ze tot in de eeuwigheid maar kunnen blijven doen wat ze willen als absoluut recht.
Waarom geldt dat dan alleen voor de boeren?
https://nos.nl/artikel/24(...)eem-kleiner-te-makenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naiëf te denken dat ze financieel ruim gecompenseerd zullen worden.... waar haal je dat idee vandaan?
Ik wist niet dat er al boeren uitgekocht werden voor het plan van Staghouwer/Van der Wal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja nogmaals, hier werden toch echt niet van zulke riante regelingen aangeboden aan de boeren.
Gaat het te ver of komt het te dichtbij?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen excuus om bij haar voor de deur te gaan staan.
Dit gaat echt veel te ver.
De boeren willen perspectiefquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze gooien een bom zonder meteen het flankerende beleid tenminste te schetsen. Zo krijg je niet alleen boosheid (dat had je sowieso wel gekregen) maar ook een hele hoop onzekerheid. Dat versterkt mekaar gigantisch.
Tja. Wat gaat dit dan weer toevoegen. Iedereen doet zn plasje, sommigen gooien nog wat olie op het vuur en aan het einde van de dag is er niets veranderd...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Sorry. En dit dan over een mogelijk spoeddebat over het buitensporige en schandalige boerengeweld?
[ twitter ]
https://twitter.com/Peter(...)UtEgWqNtCzJ7ubYaHmbw
Haha hij moet maar terug komenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Sorry. En dit dan over een mogelijk spoeddebat over het buitensporige en schandalige boerengeweld?
[ twitter ]
quote:
Ja wat is het nu?quote:
Ik snap dat dat zo lijkt, maar boer zijn is toch een heel ander beroep dan wat de gemiddelde Nederlander doet. Je hebt het over het algemeen over mensen die al van jongs af aan meehielpen in het bedrijf van hun vader en niks anders kennen dan het boerenleven. En daarvan zeg je nu eigenlijk dat ze maar in een 1 keer moeten stoppen met dat leven omdat er zoiets ongrijpbaars als een stikstofbeleid is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst. Boer is een beroep. Als je je eigenwaarde uit je beroep haalt dan doe je iets goed mis. Er is werk zat, hun leven wordt helemaal niet afgepakt. Laat ze maar eenn cursus omgaan met verandering gaan doen als ze het zo moeilijk hebben.
Dat idd, geef ze maar de mogelijkheid projectontwikkelaar op hun eigen terrein te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar er is tot nu toe simpelweg nog geen signaal geweest dat dat het geval zou zijn.
Enige manier om dat te garanderen is om elke boer in een maatschap te douwen met de projectontwikkelaar die huizen gaat bouwen op de boer zijn grond en hem 50:50 eigenaar te maken. Dan ben ik er wel gerust op
Stoomlocomotieven op de snelweg.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja. Wat gaat dit dan weer toevoegen. Iedereen doet zn plasje, sommigen gooien nog wat olie op het vuur en aan het einde van de dag is er niets veranderd...
Dit moet gewoon aangepakt worden, pantservoertuigen & ME hebben we nodig.
Het is ook laf, bij Rutte voor de deur durven ze niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom de fuck moet Rutte daar dan weer voor terugkomen van de NAVO topquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wij willen veiligheid. De afgelopen dagen laten de boeren zien vooral terroristische trekjes te hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De boeren willen perspectief
[ twitter ]
De overheid en financiële regelingen, zijn alle toeslagouders al gecompenseerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)eem-kleiner-te-maken
Omdat boertjes niet snappen dat NAVO-zaken nu even belangrijker zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom de fuck moet Rutte daar dan weer voor terugkomen van de NAVO top, voer dat debat nou toch gewoon met de minister die daarvoor verantwoordelijk is..
Stel je aan zegquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wij willen veiligheid. De afgelopen dagen laten de boeren zien vooral terroristische trekjes te hebben.
Tuurlijk. Maar iemand zei “ze maakt niet in haar eentje het beleid ofzo”, maar dat is dus wel min of meer haar taak, beleid voor stikstofreductie ontwikkelenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zullen vast arrestaties volgen. En als einzelganger heb je wat minder kans dat je de dans ontspringtquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Echt he?
Het optreden van de politie geeft aan mij een signaal af dat ik ook gewoon zou mogen doen wat ik wil.
Ja maar die overuren....quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja. Wat gaat dit dan weer toevoegen. Iedereen doet zn plasje, sommigen gooien nog wat olie op het vuur en aan het einde van de dag is er niets veranderd...
Dit moet gewoon aangepakt worden, pantservoertuigen & ME hebben we nodig.
Oh op die manier, ja eens. Aan dequote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze gooien een bom zonder meteen het flankerende beleid tenminste te schetsen. Zo krijg je niet alleen boosheid (dat had je sowieso wel gekregen) maar ook een hele hoop onzekerheid. Dat versterkt mekaar gigantisch.
Dit is meer dan een "lastig vraagstuk". Het gaat om het eigendomsrecht, een fundament van de moderne beschaving. We leven hier niet in de sovjetunie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Elke keer ooit dat er een lastig vraagstuk ligt nieuwe verkiezingen aub
Wat valt er te debatteren dan? Gewoon oppakken en via het snelrecht paar maanden wegstoppen. Daar is geen debat voor nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik ook niet, tenzij geweld wordt aangedaan aan minister. Ministers kunnen dit prima zelf lijkt mij.quote:
Doe de minister van defensie er ook maar bij om wat tanks te regelenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom de fuck moet Rutte daar dan weer voor terugkomen van de NAVO top, voer dat debat nou toch gewoon met de minister die daarvoor verantwoordelijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |