SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Jaja, half uur fietsen was voordat je je e-bike had hèquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
Huhu, bloedprik mevrouw is geweest. Deed even auw, maar ik zal wel eelt aan de binnenkant van mijn elleboog krijgen![]()
Wel fijn dat ze nu langs komen indien gewenst. Half uur fietsen, half uur of meer wachten en half uur fietsen is toch minder fijn. Ik schrok me alleen een hoedje van de deurbel, ze kwam via de hoofdingang van de flat, maar die gebruik ik nooit(begane grond enzo) maar was dus wel ineens wakker.
Dan moet je eens op de site van Greetz kijken, goede bloemen en ook goedkoper!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
Pffff tering jantje.
>30 euro voor een bosje bloemen.
Dacht even lief een bosje naar mijn zus te sturen. Maar dit is wel minder leuk.
Daar is het juist viaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet je eens op de site van Greetz kijken, goede bloemen en ook goedkoper!
dan heb je zelf dure bloemen uitgezocht!quote:
Ah ja, maar voor zusje.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je zelf dure bloemen uitgezocht!
ik zie daar mooie goedkopere boeketten.
Dan wist je het dus gewoon van te vorenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ah ja, maar voor zusje.
Kleur moest bij woning passen etc
Maar was dus 30 euro voor een bosje bloemen
"gratis vaas"
Uiteraard met kerstliedjequote:19:00: Brother52 - Pridemonth
Ik luister onderweg naar de buurtvergadering nog even mee…quote:Op dinsdag 28 juni 2022 18:09 schreef brother52 het volgende:
En maar moeilijk doen om een thema te bedenken terwijl het al de hele maand zo voor de hand ligt...
[..]
Uiteraard met kerstliedje
Ach ja voor lieverdjes doe je soms zot.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dan wist je het dus gewoon van te voren
![]()
Kabouters krijgen alleen kadootjes met 'n verjaardag, ik ben niet zo'n verwen omaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja voor lieverdjes doe je soms zot.
Doosje Lego voor kabouters bijvoorbeeld
Ook niet leuk meer
Die heb ik gewoon even leegehaald en opnieuw gevuld en aangezet en toen draaide hij braaf zijn programma af. Wel even in de gaten houden natuurlijk, maar voor nu hebben we het gered.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
Jaja, half uur fietsen was voordat je je e-bike had hè
maar fijn dat ze langs komen als het nodig is. Nu maar hopen dat je snel een de bloeduitslagen krijgt
@:livelink, hoe is het met de wasmachine ?
Dat laatste is ook veel belangrijker dan cadeautjesquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters krijgen alleen kadootjes met 'n verjaardag, ik ben niet zo'n verwen omaZe krijgen liefde en aandacht en dat kost niets
Ohh zo'n oom ben ik ook, maar peh heej, word wel lastiger bij de pubertsquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouters krijgen alleen kadootjes met 'n verjaardag, ik ben niet zo'n verwen omaZe krijgen liefde en aandacht en dat kost niets
Ik had nog even naar een liedje gezocht over een wasmachine maar kwam uit bij eentje van Sonic Youth van 9 minuten... na 30 seconden was iedereen waarschijnlijk al afgehaakt als ik die gedraaid had.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon even leegehaald en opnieuw gevuld en aangezet en toen draaide hij braaf zijn programma af. Wel even in de gaten houden natuurlijk, maar voor nu hebben we het gered.
Dikke vette Omaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:28 schreef just me het volgende:
Wat me vandaag toch is overkomen.... een van de golfdames had laatst het golftoernooi gewonnen en kreeg een dinerbon voor 4 personen bij een van de betere restaurants in Delft. Ik "ken" haar maar ook niet meer dan dat en ze vroeg of ik zin had om mee te gaan. Ik ben er nog steeds stil van
Je kunt niet altijd je pokerface ophouden hè...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik ben kapot; had vanochtend om 08.30 een derde gesprek met een coach (toch maar via mijn werk en arbodienst geregeld) en ben daar in tranen uitgebarsten. En dan vervolgens om 09.30 aansluiten bij mijn werk in een standup alsof er niks gebeurd is, is toch best zwaar.
Maar ja, als het goed is gaat het natuurlijk wel ergens toe leiden.
Oh, dat is heel erg leuk! Wat fijn dat ze aan je gedacht heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:28 schreef just me het volgende:
Wat me vandaag toch is overkomen.... een van de golfdames had laatst het golftoernooi gewonnen en kreeg een dinerbon voor 4 personen bij een van de betere restaurants in Delft. Ik "ken" haar maar ook niet meer dan dat en ze vroeg of ik zin had om mee te gaan. Ik ben er nog steeds stil van
Of we vrienden zullen worden weet ik niet maar we gaan er zeker 'n gezellige avond van makenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is heel erg leuk! Wat fijn dat ze aan je gedacht heeft![]()
Zo zie je maar, je maakt vrienden voordat je het weet.
Heftig, snap heel goed dat je kapot bent maar wel goed dat je nu een coach hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik ben kapot; had vanochtend om 08.30 een derde gesprek met een coach (toch maar via mijn werk en arbodienst geregeld) en ben daar in tranen uitgebarsten. En dan vervolgens om 09.30 aansluiten bij mijn werk in een standup alsof er niks gebeurd is, is toch best zwaar.
Maar ja, als het goed is gaat het natuurlijk wel ergens toe leiden.
Ja, maar achteraf toch meer tijd gekost dan ik dacht. Alleen met titels associeren kwam ik er niet. Het ben iets verder in moeten duiken.quote:
Ja, maar tegelijkertijd heel breed. Artiesten die voorvechters zijn voor de homobeweging kunnen bijv. ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, maar achteraf toch meer tijd gekost dan ik dacht. Alleen met titels associeren kwam ik er niet. Het ben iets verder in moeten duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |