Is toch niet meer hetzelfde zonder ons Paultjequote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Ze zijn hier vlakbij Fast & Furious deeltje 362725 aan het filmen.
Die serie moet ook eens stoppen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Ze zijn hier vlakbij Fast & Furious deeltje 362725 aan het filmen.
Omdat mijn lichaam het niet zo trekt somehowquote:
T was al niks met Paultje.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is toch niet meer hetzelfde zonder ons Paultje
Ik heb nog nooit een van die films gezien en heb ook niet het idee dat ik iets geweldigs gemist heb tot nu toequote:
Dat is correctquote:Op donderdag 30 juni 2022 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van die films gezien en heb ook niet het idee dat ik iets geweldigs gemist heb tot nu toe
voordat the Rock een hoofdpersonage werd kon ik ze prima hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een van die films gezien en heb ook niet het idee dat ik iets geweldigs gemist heb tot nu toe
zijn er naast Hobbs & Shaw nog meer spin offs?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb alleen de spin offs niet gezien. Maar het loopt nu een beetje de klauwen uit. Ze hadden gewoon na 8 ofzo moeten stoppen.
Er was toch maar 1 spinoff, die met Joey?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb alleen de spin offs niet gezien. Maar het loopt nu een beetje de klauwen uit. Ze hadden gewoon na 8 ofzo moeten stoppen.
Die hadden ook beter na 8 kunnen stoppenquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er was toch maar 1 spinoff, die met Joey?
EDIT: dacht dat het om Friends ging
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er was toch maar 1 spinoff, die met Joey?
EDIT: dacht dat het om Friends ging
Uhm nee... maar die bedoel ik idd. (zijn daar niet al 2 films van dan? Misschien zit ik ernaast)quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er naast Hobbs & Shaw nog meer spin offs?
wikipedia zegt 1. Best een aardige film nogquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]wat??? hoe kom je ineens bij Friends?
[..]
Uhm nee... maar die bedoel ik idd. (zijn daar niet al 2 films van dan? Misschien zit ik ernaast)
Ow oke. Dan zit ik fout. Misschien dat ik hem dan toch eens moet kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wikipedia zegt 1. Best een aardige film nog
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
Het gaat precies aan Enschede voorbijquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:08 schreef DrMarten het volgende:
Ben wel weer klaar met dat vieze warme plakweer. Waar blijft dat onweer?
Hopelijk broeit er nog wat op vanavond. Neem straks voor de zekerheid wel een parapluutje mee naar de kroeg denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat precies aan Enschede voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |