Neequote:
Awhh klussen in je vakantie telt ook niet als vakantiequote:Op donderdag 30 juni 2022 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee
had met hemelvaart een weekje vrij, en nu klussen klussen klussen.
In oktober hebben we nog wel 2 weken gepland staan.
We hebben er geeneens vrij voor. Gewoon in de weekenden, dus dat is nog zieligerquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awhh klussen in je vakantie telt ook niet als vakantie
Waarom heb je een huis met hem gekocht dan?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom heb je een huis met hem gekocht dan?
Ja vanmiddag al!quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij hebt morgen vakantie toch?Leuk man
![]()
In jouw geval een hele ruime kartonnen doos dan?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:31 schreef Barbusse het volgende:
Niet onder een brug slapen in een kartonnen doos
Noem je Barb dik?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval een hele ruime kartonnen doos dan?
Nee, Barb neemt met klein geen genoegen.quote:
Met uitzichtquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval een hele ruime kartonnen doos dan?
Kan je die 2de week er niet bij krijgen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vorig jaar een week zomervakantie aangevraagd. Zag deze maand in het rooster dat ik daarna nog maar een week hoef te werken en daarna ga ik met verlof
Lekkere timing weer.
In de zomer in de zorg? No wayquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan je die 2de week er niet bij krijgen?
Ja want deze keer is echt een topervaring die ik vaker wil belevenquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien kan je prof draagmoeder worden straks?
Ik had net aardbeien uit eigen tuin, dat is wel jammmquote:Op donderdag 30 juni 2022 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik voel me net een een furby: hungry haa haa haaa alleen het jammmm gedeelte heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |