Aan mij denken? Zekerquote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goede besteding van je vakantie
Absoluut niet.quote:
quote:
quote:
quote:
Dan ga je tochquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ga je toch
Berging zit niet meer op slot.
Gewoon lekker gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dan krijg je sowieso ruzie als dat nog zo was
Nog ff volhouden denk ik. Ik ga zo
Misschien zaten ze op de wc.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die zeggen dat je tussen 3 en 5 kan bellen en dan niet opnemen als je tussen 3 en 5 belt
Ik ga zoeen uurtje snipperen.compleet Koos motivatieloos vandaag.quote:
Ik ben vooral motivatieloos als ik op kantoor zit blijkbaar. Na de lunch heb ik gewoon geen zin meer. Thuis heb ik er blijkbaar minder last van.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga zoeen uurtje snipperen.compleet Koos motivatieloos vandaag.
Halve dag al dom zitten lullen
Alle drie de keren dat ik heb geprobeerd te bellen, verspreid over een uur tijd?quote:
Diaree?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alle drie de keren dat ik heb geprobeerd te bellen, verspreid over een uur tijd?
Hier een kantoordag inderdaad. Voordeel is dat de chef er de helft van de tijd bij zat als er weer koffie kwam en er dom geluld werdquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben vooral motivatieloos als ik op kantoor zit blijkbaar. Na de lunch heb ik gewoon geen zin meer. Thuis heb ik er blijkbaar minder last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |