Ik kom nog met een mooie analyse hoor. Als ik tijd heb. Je mag hem met alle liefde volgen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Verdorie, die wou ik ook! Dan maar Gregor Mühlberger, bitte.
Dat is al beter.quote:
De sprint aantrekken voor Jasper Philipsen, die gaat wel in beeld komen!quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:45 schreef spleeh het volgende:
Doe mij de broer van Baptiste maar (die schijnbaar zelf nog nooit de tour heeft gereden): Edward Planckaert.
Voor het dagjesvolk wel, denk ik. Heeft er dit jaar ook echt alles aan gedaan om zo anoniem mogelijk te zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brent van Moer onbekend genoeg voor dagjesvolk?
Op het randje, maar goed, ik heb bijna alles al goedgekeurd tot nu toe dus vooruit dan maar.quote:
Ik verwacht een ode aan Patxi Vila.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Verdorie, die wou ik ook! Dan maar Gregor Mühlberger, bitte.
De Amaury Sport Organisation vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Derde lijn sprinter Amaury Capiot gaarne
Nou, vooruit dan maar.quote:
Die is nog vrij inderdaad. Maar nu niet meer!quote:
Vandaag is Hugo gesprint naar een mooie 21ste plaats, Hugo is echt weer in Hugo vormquote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:46 schreef Momo het volgende:
Hugo Houle, fenomeen.
[ afbeelding ]
Waarom is hij een fenomeen? Hij is echt een allrounder. Tijdrijden, klimmen of sprinten, het maakt niet uit.
De man die in de top30 kan eindigen in alle ritten. Kijk maar naar de laatste Tour de Suisse, top 25 in de tijdrit, sprint rit en de zwaarste bergrit! Ook eerder in de tour heeft Hugo top 30 gereden in tijdritten, sprints en bergritten!
Zijn eerste rit in deze tour was net ietsjes minder met een plek 40, maar ja dan deden er ook tijdrit kanonnen mee.
Ik kan niet wachten op zijn volgende 14de plaats in een sprint of een 26ste plaats in de rit naar La Super Planche des Belles Filles. En die kasseienrit moet hij ook wel aankunnen he, met eerder top 30 klasseringen in eendagswedstrijden met kasseien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |