Het is vrij simpel toch? De toppers en grote namen rijden vooraan en als er iets met ze aan de hand is is het groot nieuws, maar het verhaal van deze onbekende renners blijft onderbelicht in de media. Als iedere user iemand volgt wordt hun Tour ook een beetje minder anoniemquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:40 schreef eentwee het volgende:
Ik heb deze rubriek nooit begrepen. Misschien moet ik weer eens meedoen.
Mag ik Simone Velasco?
Het enige wat ik er altijd van zag is dat allerlei users in andere topics "mijn adoptierenner!!!!" roepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is vrij simpel toch? De toppers en grote namen rijden vooraan en als er iets met ze aan de hand is is het groot nieuws, maar het verhaal van deze onbekende renners blijft onderbelicht in de media. Als iedere user iemand volgt wordt hun Tour ook een beetje minder anoniem
Ik twijfelde over deze hoofdpersoon uit 24, maar vond hem te oudquote:
En zijn Tour zit er alweer op voordat die begonnen is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:24 schreef Devolder het volgende:
Samuele Battistella vind ik wel een interessante om te volgen in zijn tourdebuut.
Er doen ook weinig echt onbekende renners mee aan de Tourquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zie veel namen die echt niet onbekend zijn voorbijkomen hier
En vind mezelf zeker geen kenner
Georg Zimmermann van de BV Georg Zimmermann is van jou. Beginnen jullie samen een VOF?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:03 schreef franklop het volgende:
Ik ga voor het 2e jaar op rij voor Duitse degelijkheid; Georg Zimmermann
In de categorie willekeurige Fransozen is Matis zeker willekeurig genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn FPCL-legend Matis Louvel, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:46 schreef Pistolero het volgende:
Ik wil graag onze sympathieke Belgische vriend Nathan Van Hooydonck.
Lijkt me de kers op de taart voor Alex.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga ook wel voor een FPCL-held. Alex Kirsch graag!
Right Said Fred. En ik vind het ook goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:22 schreef Hunter23 het volgende:
Ik wil Fred Wright wel. I found you, you're my mate.
Ten eerste is het Albertooooooooooooo.quote:
quote:
Dat mag.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:40 schreef eentwee het volgende:
Ik heb deze rubriek nooit begrepen. Misschien moet ik weer eens meedoen.
Mag ik Simone Velasco?
Doet al voor de 24e keer mee, maar vooruit.quote:
Riabushenko dan maar doen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:10 schreef Devolder het volgende:
[..]
En zijn Tour zit er alweer op voordat die begonnen is.
De vraag is of ze onbekend zijn voor het dagjesvolk dat alleen naar de Tour kijkt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zie veel namen die echt niet onbekend zijn voorbijkomen hier
En vind mezelf zeker geen kenner
Meid toch!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:05 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het enige wat ik er altijd van zag is dat allerlei users in andere topics "mijn adoptierenner!!!!" roepen.
Je bent me voor.quote:
Die is echt te bekend wmbquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent me voor.
Dan maar deze.....
Louis Meintjes
Die is veel bekender dan Hugo Houle ja.quote:
Als je maar niet zegt waar ie vandaan komt!quote:
Een prima keus.quote:
Die heeft in het verleden al twee keer bij de eerste 10 gereden in de Tour en kan dus moeilijk onbekend worden genoemd.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent me voor.
Dan maar deze.....
Louis Meintjes
Een uitstekende keus.quote:
Dat lijkt mij wel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brent van Moer onbekend genoeg voor dagjesvolk?
Wie?quote:Op donderdag 30 juni 2022 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brent van Moer onbekend genoeg voor dagjesvolk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |