ik kom het toevallig tegen.....zegt ook weer genoegquote:
Sommige geiten kun je beter niet voeren. Dan vreten ze alles op en blijven om aandacht mekkerenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef Predator40 het volgende:
https://twitter.com/F1Daniel_/status/1542617049020735490
dit moeten we flikken op Zandvoort, dan zijn we gelijk racisten
Geldt ook voor de domme trolls hierquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sommige geiten kun je beter niet voeren. Dan vreten ze alles op en blijven om aandacht mekkeren
Sick fucks nog welquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:34 schreef Predator40 het volgende:
https://twitter.com/Ossie12Simon/status/1542786348758835201
en de nederlandse fans moesten vooral respect tonen voor lewis op zandvoort na die crash.....
juist ja.
wat een sick fucks daar zeg.
grapje ? yeah rightquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:53 schreef Questular het volgende:
Sick fucks dat ze een grapje maken!
Hoe krijgen we deze mensen gecanceled?
Het eiland lek prikken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:53 schreef Questular het volgende:
Hebben we al gedaan bij de Brexit.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:53 schreef Questular het volgende:
Ik krijg gewoon driedubbele plaatsvervangende schaamte als ze dat in Zandvoort flikken. Laat zien wie de betere is.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:01 schreef Predator40 het volgende:
op Zandvoort gewoon heel lewis cancellen........
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon driedubbele plaatsvervangende schaamte als ze dat in Zandvoort flikken. Laat zien wie de betere is.
quote:
Op Zandvoort was het een leuk sfeertje, mede omdat Max het hele weekend bovenaan reedt, als Lewis toen won was het daar ook wel anders geweest. Maar in Hongarije, Spa of Oostenrijk wordt Lewis ook gewoon klinkt er vanaf de oranje tribunes ook gewoon ge-boe en gefluit richting Lewis, daarbij hoop jij ieder raceweekend dat Lewis de muur in vliegt, dus doe aub niet zo hypocriet zegquote:
An sich heb ik nisk tegen boe roepen. Als je je als een paardelul gedraagt (Lewis vorig jaar), kun je dat verwachten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:31 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Toch prachtig, stel dat Verstappen wint, het hele publiek roep boeeeee. En dan Verstappen: Best fans in the world
Ow wacht het kan dus n;og kanslozer.quote:
Always has beenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ow wacht het kan dus n;og kanslozer.
Engelse fans zijn gewoon voetbaltokkies
dit heeft weinig met fans te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ow wacht het kan dus n;og kanslozer.
Engelse fans zijn gewoon voetbaltokkies
Waar haal jij uit dat het 'wokies' zijn? Er wordt nergens vermeldt waar ze voor of tegen protesteren?quote:
De voorvleugels scherp maken. Veel effectiever.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:21 schreef Questular het volgende:
Misschien voor de zekerheid een bullbar op de RB zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |