Die zijn geimporteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:24 schreef Leandra het volgende:
Hoe is het een dreigement dat ze een koe naar het slachthuis brengen?
De runderlapjes bij de supermarkt zijn geen koeien die naar het slachthuis gebracht zijn?
Een koe dreigen te slachten zou bijna een anti-vlees actie kunnen zijn, als er publiekelijk een koe geslacht zou worden dan zou dat mensen veel bewuster maken van het feit dat hun runderlapje daar vandaan komt.
Daarom is ook de nodige politie inzet nodig. Ik verwacht niet dat de betrokken boeren zichzelf komen melden op het bureau.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En die gaan zo maar vrijwillig mee? Reken maar dat dat knokken gaat worden en dat er als je pech hebt een paar politieagenten en een handjevol boeren het niet meer na kunnen vertellen.
Dat is precies waarom ze dat niet willen doen: Dat is reden om de term 'oorlog' van de boeren kracht bij te zetten en dan slaat de vlam in de pan. Het is wat de boeren wíllen dat de staat gaat doen, zodat ze kunnen roepen 'Zie je wel!'.
Je maakt er wel een drama van, zo'n stoet tractoren kun je natuurlijk op dezelfde manier vastzetten als die boeren dat doen met het verkeer.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En die gaan zo maar vrijwillig mee? Reken maar dat dat knokken gaat worden en dat er als je pech hebt een paar politieagenten en een handjevol boeren het niet meer na kunnen vertellen.
Dat is precies waarom ze dat niet willen doen: Dat is reden om de term 'oorlog' van de boeren kracht bij te zetten en dan slaat de vlam in de pan. Het is wat de boeren wíllen dat de staat gaat doen, zodat ze kunnen roepen 'Zie je wel!'.
Ik zie zelf niet echt in hoe je iemand kunt chanteren met iets wat je sowieso wel van plan was, ze houden die beesten immers niet om tot het einde van hun natuurlijke leven in de wei te staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik weet dat er dagelijks genoeg dieren worden geslacht, dus één meer of minder zal het verschil niet maken, maar het gaat om het dreigement, de chantage. Hoe laag kun je zijn? En hoe belachelijk om het leven van die koe afhankelijk te maken van die stemming.
1-1-4 red een dier!!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geert zal toch wel schande spreken van zulke mohammedaanse praktijken?
Grote kans dat het vlees van die koe uiteindelijk in een Duitse supermarkt ligtquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:20 schreef josja het volgende:
[..]
Misschien stoppen er dan wat meer mensen met vlees eten, win win zeg ik als veganistAnyway, het is sowieso al weerzinwekkend om die arme dieren mee te sleuren de stad in, bah. Het is goddomme een dier, geen gebruiksvoorwerp.
Ik niemand op een idee brengen noch aanmoedigen, maar zo’n politiebusje is niet opgewassen tegen een trekker hoor. Dat worden inderdaad taferelen die jij beschrijft, dan komt de burgeroorlog van Gert-Jan snel dichterbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:21 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, dat kan, als je er een tank tegenover zet. Iets kleiners drukt een trekker gewoon aan de kant.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:25 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je maakt er wel een drama van, zo'n stoet tractoren kun je natuurlijk op dezelfde manier vastzetten als die boeren dat doen met het verkeer.
Met scherp op de banden schieten, ze zien maar hoe ze thuiskomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, dat kan, als je er een tank tegenover zet. Iets kleiners drukt een trekker gewoon aan de kant.
Slaat nergens op inderdaad, ik vermoed dat de boer in kwestie niet zo heel lang en diep heeft nagedacht over deze "actie".quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan nog. Ik weet dat er dagelijks genoeg dieren worden geslacht, dus één meer of minder zal het verschil niet maken, maar het gaat om het dreigement, de chantage. Hoe laag kun je zijn? En hoe belachelijk om het leven van die koe afhankelijk te maken van die stemming.
Met scherp schieten in een menigte. Geweldig idee.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met scherp op de banden schieten, ze zien maar hoe ze thuiskomen.
Zo'n trekker is helemaal niet zo stevig en stabiel, die ligt zo om.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, dat kan, als je er een tank tegenover zet. Iets kleiners drukt een trekker gewoon aan de kant.
Dat is een keuze, ze kunnen ook naar huis.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met scherp schieten in een menigte. Geweldig idee.
Maar niet van een auto of politiebusje. Dan moet je echt zwaar materieel inzetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zo'n trekker is helemaal niet zo stevig en stabiel, die ligt zo om.
Poging tot doodslag op politieagent dus dan maar schieten met scherp dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wachten tot er een terug gaat schieten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is een keuze, ze kunnen ook naar huis.
De mensen die geen grote woning hebben zijn dus weer eens de dupe van de personen die al groot wonen en dus meer goederen kunnen opslaan in hun woning. Wat een gierige boerenbevolking hebben wij hier toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik verwacht grootschalige en langdurige blokkades bij distributiecentra van supermarkten.
Ik zou iig een paar extra blikken soep inslaan en wat extra brood in de vriezer proppen, want zonder aanvoer zijn supermarkten in 2 tot 3 dagen leeg(en als mensen gaan hamsteren, zijn ze in een ochtend leeg...)
Thank me later.
Wat stel je dan voor?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wachten tot er een terug gaat schieten.
Dat pad van escalatie moeten we echt niet op.
Dat is er genoeg, paar van die waterkanonvoertuigen is al genoegquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar niet van een auto of politiebusje. Dan moet je echt zwaar materieel inzetten.
Of wat trucks van defensiequote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is er genoeg, paar van die waterkanonvoertuigen is al genoeg
Kmar heeft hier materieel voor:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel met stormram:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |