Nee, maar waarom ga je anders de boel in beslag nemen? Als bewijs? Dat lijkt me zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Betekent inbeslagname ook meteen verbeurd verklaard?
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:41 schreef StephanL het volgende:
Geert
Bij de Telegraaf livestreamhttps://www.telegraaf.nl/(...)ich-bij-tweede-kamer
Ik denk dat het met de draagkracht van de gemiddelde boer wel goed zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker wel. Een hele dure auto zal niet snel verbeurd verklaard worden. Precies om deze reden.
[..]
Bij een (meerdere malen) betrapte alcoholist of drugsgebruiker bijvoorbeeld om te voorkomen dat je de weg weer op gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom ga je anders de boel in beslag nemen? Als bewijs? Dat lijkt me zwaar overtrokken.
Die veeboeren zijn gewoon hardwerkende ondernemers.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:38 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit dus, wel sneu voor de echte boeren, want die zou ik dus nooit onder de typering scharen als de laatste alinea.
Er staat ook nog zoiets als onevenredig getroffen…quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de draagkracht van de gemiddelde boer wel goed zit.
Dit trekt vooral rechtse mensjes aan (stikstof, natuur, etc). Een BLM protest zal het linkse tuig aantrekken. Jeetje, dat is toch niet zo vreemd? Sterker nog, dat zie je gewoon.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is een hele rare opmerking.
Alsof hetgeen waar de boeren nu voor/tegen protesteren een kant van het politieke spectrum heeft.
Dus mensen die protesteerde met Antifa zijn per definitie voor het huidige stikstofbeleid?
Wat Nielsch stelt, is dat er een aantal groeperingen zijn die altijd overal tegen zijn.
Antifa zou je hier wellicht ook onder kunnen scharen, maar hoe die dan aan de "andere kant van het politieke spectrum" staan, ontgaat mij even.
Je kunt m ook bijvoorbeeld een maand opslaan en dan weer terug geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom ga je anders de boel in beslag nemen? Als bewijs? Dat lijkt me zwaar overtrokken.
Trekkers zijn vaak niet eens van de boer maar van de leasemaatschappij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat ze op dat moment verder gaan met datgene waar ze mee moeten stoppen en waarvoor de trekker in beslag genomen is?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo'n file veroorzaakt aanzienlijk meer kosten dan de waarde van een trekker. Lijkt me best evenredig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er staat ook nog zoiets als onevenredig getroffen…
Op grond van?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je kunt m ook bijvoorbeeld een maand opslaan en dan weer terug geven.
voor het geval je m'n edit gemist had.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is een hele rare opmerking.
Alsof hetgeen waar de boeren nu voor/tegen protesteren een kant van het politieke spectrum heeft.
Dus mensen die protesteerde met Antifa zijn per definitie voor het huidige stikstofbeleid?
Wat Nielsch stelt, is dat er een aantal groeperingen zijn die altijd overal tegen zijn.
Antifa zou je hier wellicht ook onder kunnen scharen, maar hoe die dan aan de "andere kant van het politieke spectrum" staan, ontgaat mij even.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit trekt vooral rechtse mensjes aan (stikstof, natuur, etc). Een BLM protest zal het linkse tuig aantrekken. Jeetje, dat is toch niet zo vreemd? Sterker nog, dat zie je gewoon.
Dat weet ik nog zo net niet, ik geloof het niet zo zeer eigenlijk, er zijn wel een kleine groep boeren die enorm rijk is maar de meerderheid zal dat niet zijn. Het is alleen zo jammer dat de meerderheid niet door heeft dat ze vooral bezig zijn om de rijken rijk te houden en miljardairsfamilies in de Quote top 100 te houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:43 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat geldt voor de hele samenleving.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, ik geloof het niet zo zeer eigenlijk, er zijn wel een kleine groep boeren die enorm rijk is maar de meerderheid zal dat niet zijn. Het is alleen zo jammer dat de meerderheid niet door heeft dat ze vooral bezig zijn om de rijken rijk te houden en miljardairsfamilies in de Quote top 10 te houden.
Wtf.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
voor het geval je m'n edit gemist had.
edit- ik bedenk me nu dat jij waarschijnlijk je wereld indeelt in "goed en fout" "links en rechts' "voor en tegen".
Je was voor de gele hesjes en de wappies, maar tegen antifa.
Dus als iemand dan gele hesjes noemt, staat antifa daar tegenover. (in jouw brein dan he, in het echte leven slaat het nergens op, en zeker niet als het over stikstof gaat)
Lijkt me heerlijk simpel om zo in het leven te staan, lekker simpel, niet nadenken, maar gewoon oordelen.
Niet echt maar de veeboeren zijn een relatief kleine groep die toch wel door zouden moeten hebben dat er maar een paar boeren en bedrijven zijn die echt belang hebben bij deze acties.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat geldt voor de hele samenleving.
Vanzelfsprekend om te zorgen dat deze persoon niet opnieuw dit zware voertuig kan misbruiken op die manier.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kapstokartikeltje.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:50 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Verstoring van de openbare orde, artikel 5. Geen idee.
"Niet echt"...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt maar de veeboeren zijn een relatief kleine groep die toch wel door zouden moeten hebben dat er maar een paar boeren en bedrijven zijn die echt belang hebben bij deze acties.
Dat zou inderdaad wel eens een van de volgende doelen kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik verwacht grootschalige en langdurige blokkades bij distributiecentra van supermarkten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |