Calm down Taghi.quote:
Dat zeg ik: vermoord hem. Verleid hem en wurg 'm als onderdeel van het voorspel.quote:
Ik doe het nog liever met een Josti dan deze schele naar zalm ruikende lulquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zeg ik: vermoord hem. Verleid hem en wurg 'm als onderdeel van het voorspel.
Ja maar dan jaag ik de leuke mensen weg, ik dacht eerder aan laxeermiddel bij hemquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:24 schreef Cockwhale het volgende:
Eet 's avonds bruine bonen, met veel knoflook, ei, ui, salami. Vervolgens laat je fakking veel scheten op kantoor. Take that, take that, take that.
Gewoon wat buisjes g in z'n drinken doenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 10:29 schreef Penelope22 het volgende:
Ja maar dan jaag ik de leuke mensen weg, ik dacht eerder aan laxeermiddel bij hem
Baas wil ons op kantoor. Meesten zijn leuk behalvr deze piswormquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:10 schreef LanaMyst het volgende:
Klinkt als een aanstellerige workaholic die eigenlijk gewoon in alles in zijn leven faalt en daarom zichzelf maar vastbijt in zijn werk. En dit idiote gedrag ook nog eens van anderen verwacht. Nee daar zou ik ook niet graag tegenover willen zitten.
Maar als het kantoorwerk is, waarom dan niet gewoon thuiswerken ? heb je er ook geen last van.
Weet wel een wurgtechniekenquote:
Nou ik heb liever een bouwvakker dan zo'n kween iddquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn ma wil altijd dat ik met dit soort figuren thuiskom, flikker mezelf nog liever van een brug.
Aanmeldformulieren voor bouwvakkers, professionele kitters, stratenmakers, DIY huistuinkeukenklussers zijn bij deze bij NDGM B.V. weer geopend.
Hij loopt ook veel rond en tikt dan op je schouderquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:16 schreef junkiesietze het volgende:
Geef aan bij je werkgever dat je dit niet trekt en het ten koste gaat van je werk, kijken hoe snel jij of hij een nieuwe plek heeft
Nee maar vacatures plaatsen en reageren onder naam van bedrijfquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Hoe werk je op LinkedIn? Is dat je werkgever?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet wel een wurgtechnieken
1. Eerst maak je hem vast aan handen en voeten
2. Bind een strop rond zijn nek en gooi de touw over een balk. Bind aan de andere kant een grote bak aan vast waar er water in kan.
3. Gooi een tuinslang in de bak en zet de kraan heel langzaam open.
Persoon wordt met de minuut langzaam meer en meer opgehangen
Zag zoiets ooit eens in een film.![]()
Wel schokerend
Concentreer je dan op je leuke collega's?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:37 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Baas wil ons op kantoor. Meesten zijn leuk behalvr deze pisworm
Hopelijk is het er niet zo een die op je linker schouder tikt en vervolgens aan je rechterkant gaat staan, want dat is wat mij betreft wel zo'n beetje het ergste dat iemand kan doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:50 schreef Penelope22 het volgende:
[..]
Hij loopt ook veel rond en tikt dan op je schouder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |