Ja, omdat er mensen op stemmen.quote:
En dat afdwingen met hun trekkers.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Het lijken me onaangename mensen. Omdat ze zichzelf kennelijk als het centrum zien van waar alles om moet draaien. En als ze hun zin niet krijgen, moet er van alles kapot of lijden omdat zij zich ook zo voelen.
Vraag het in ter apel. Daar zetten ze ook al een burgerwacht op trgen het steel- en vernieltuig daar.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:09 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja leuk nu het dit keer toevallig een keer gaat om een groep die jouw steun heeft, maar bedenk wel dat anderen dat ook zo tegen jou tekeer kunnen gaan als ze iets niet bevalt
En dus?quote:
Ze doen in dit geval juist wél iets?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag het in ter apel. Daar zetten ze ook al een burgerwacht op trgen het steel- en vernieltuig daar.
Overheid doet geen flikker als het ze niet uitkomt idd.
Die zit er al zo lang het complete land te terroriseren.quote:
Dat is wat anders. Het gaat hier om het intimideren van democratisch gekozen figuren, jij hebt het doodleuk over ploertendoders.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag het in ter apel. Daar zetten ze ook al een burgerwacht op trgen het steel- en vernieltuig daar.
Overheid doet geen flikker als het ze niet uitkomt idd.
Ze mogen die idioot vervolgen met alles wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:45 schreef miss_sly het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/b(...)an-trekker~a7b2d9d6/
Bericht is al besproken, dat weet ik. Wat ik me vooral afvraag is hoe hij dit dan zelf ziet:
[..]
Hoe is een flink aantal prachtige oude bomen zodanig beschadigen dat ze het niet overleven "er alles aan doen"? Dan hou je jezelf toch ook voor de gek?
En de schoentjes in de Efteling zijn rood.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die zit er al zo lang het complete land te terroriseren.
Dus, wat wil je?
quote:In het Nederlandse Wetboek van Strafrecht geeft artikel 83 de definitie van een terroristisch misdrijf waaronder wordt verstaan elk van de misdrijven die aldaar zijn opgenomen. Kenmerkend voor deze misdrijven is het “terroristisch oogmerk”. Dat oogmerk wordt in artikel 83a Sr gedefinieerd als “het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land vrees aan te jagen dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land, of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen” Bij diverse misdrijven geldt in geval van een terroristisch oogmerk een hogere maximumstraf.
Waar hoor je mij dat zeggen?quote:
quote:Boze boeren hebben maandagmiddag knotwilgen omgezaagd in de Krimpenerwaard uit protest tegen het stikstofbeleid. Honderd bomen aan de Benedenberg in Bergambacht moesten het ontgelden, aldus veehouder en raadslid voor de SGP in de Krimpenerwaard Floor de Jong.
Precies het type mens waar ik een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat afdwingen met hun trekkers.
Ik vind het uitgesproken laf, iedere keer met hun zware voertuigen op stap gaan ervan uitgaande dat ze daarmee gespaard blijven van inmening door politie, omdat die met hun autootjes toch niet echt iets kunnen doen. De dreiging is al voldoende, want de politie kan en wil niet inzetten op uit de hand lopen, met mogelijk ernstige gevolgen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:19 schreef Bosbeetle het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/b(...)an-trekker~a7b2d9d6/
[..]
Wat een mongool johquote:Voor de veehouder, die al meermaals met de trekker actievoerde, is het omzagen van de honderd knotwilgen een statement dat hem aan het hart gaat. ,,Er zitten bomen tussen die zijn geplant door de overgrootvaders van mijn vader en moeder.”
Waarom hij ze dan toch afhakt, terwijl het hem aan het hart gaat? ,,Duizenden boerenbedrijven worden de nek omgedraaid. Ik hoop dat deze actie ergens toe leidt. Zo niet kan ik later wel aan mijn jongens vertellen dat ik er alles aan heb gedaan. Het is zonde van de bomen, maar nog veel erger voor alle bedrijven.”
Laat de Beerputgroep lekker hard aangepakt wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De polderterroristen komen naar Den Haag
Nee hoor. Financieel is het prima voor mij. Lekker behouden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus, wat wil je?
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Die zullen vast hun giertank daar willen laten leeglopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me stug. In principe doen die boeren geen vlieg kwaad in de zin dat ze geen geweld gebruiken (tegen personen althans). Om dan dodelijk geweld in te zetten gaat wel heel ver…quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan me nog heugen dat er op een gegeven moment scherpschutters opgesteld lagen bij tunnelingangen van snelwegenn wegens terrorismedreiging. Komt het nu ook weer zo ver?
Dus omdat er een gekozen minister-president zit die in jouw ogen het land terroriseert, mag een grote groep burgers met gevaarlijke middelen ook het land terroriseren?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus, wat wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |