Dat doen ze inmiddels standaard hoor...quote:Op maandag 4 juli 2022 20:48 schreef James1988 het volgende:
Is dat niet omdat ze de vorige keer na een heel lange zoektocht een koppel moesten vertellen "we moeten ermee stoppen als jullie geen concessies doen"?
Heel lelijk inderdaad. Zie je in Duitsland ook veelquote:Op maandag 4 juli 2022 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die wanstaltige rolluiken die je alleen in het zuiden in die hoeveelheid ziet
Waarschijnlijk komt dat door alle duistere praktijken die ze er in het zuiden op nahoudenquote:Op maandag 4 juli 2022 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die wanstaltige rolluiken die je alleen in het zuiden in die hoeveelheid ziet
Liever een finoven dan een houtkachelquote:Op maandag 4 juli 2022 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Houtkachel anno 2022zullen de buren blij mee zijn. En wij maar 100 rijden met zijn allen.
Nou idd, zou echt verboden moeten worden!quote:Op maandag 4 juli 2022 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Houtkachel anno 2022zullen de buren blij mee zijn. En wij maar 100 rijden met zijn allen.
Een paar jaar geleden was ik aan het kijken naar een koopappartement. Op de foto's op Funda stond er een krakkemikkig oud keukentje in met één of ander vergaan zeilvloertje. "Kan er zo uit en dan zet ik er wat nieuws in," dacht ik.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nou idd, zou echt verboden moeten worden!![]()
Overigens zonde en kapitaalvernietiging van die badkamer
Hij ging aan je neus voorbij omdat je door die nieuwe keuken 50k overboden werd.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was ik aan het kijken naar een koopappartement. Op de foto's op Funda stond er een krakkemikkig oud keukentje in met één of ander vergaan zeilvloertje. "Kan er zo uit en dan zet ik er wat nieuws in," dacht ik.
Toen ik een bezichtiging had aangevraagd had de verkopende makelaar er een gloednieuwe keuken in gezet, en een nieuwe tegelvloer laten leggen. Gitzwarte hoogglans vloertegels, hoogglans witte kastjes, zo'n standaard treurnis antraciet werkblad, vierkante witte tegeltjes tot aan het plafond. Nieuwe gaskookplaat, nieuwe spoelbak.
Mijn aller-, allereerste gedachte toen ik dat zag was "dit gaat er allemaal uit zonder dat ik het ooit zal gebruiken".
Uiteindelijk ging het appartement aan m'n neus voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |