True, maar niet "zo maar" overleden uiteraardquote:
Klopt ook. Ging mij om de typische leeftijd.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar niet "zo maar" overleden uiteraard.
Geen idee.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weet iemand wat hier voor ongeluk gebeurd is? Gevallen van de trap ofzo?
Link?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:31 schreef TLC het volgende:
Op het nieuws zeiden ze trouwens een verkeersongeluk.
Foute drugs?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:04 schreef Discombobulate het volgende:
Ben wel benieuwd dan waar ie aan overleden is. Iemand van 27 overlijdt echt niet zo maar thuis. Zelfmoord of ongeluk kan niet, dus wat is het dan=
Ik dacht echt verkeersongeluk gehoord te hebben, maar goed afwachten wat t nu wasquote:Op maandag 27 juni 2022 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hm, heb je niet ongeluk gehoord in plaats van verkeersongeluk? Kan het verder nergens vinden.
Om 18 uur toevallig?quote:Op maandag 27 juni 2022 21:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik dacht echt verkeersongeluk gehoord te hebben, maar goed afwachten wat t nu was
Altijd zonde als een jonge wetenschapper overlijdt.quote:Een echte creatieveling die aan het begin stond van een veelbelovende carrière in de Nederlandse media, met een onlangs afgeronde master in communicatiewetenschap.
Ook dat is heel zeldzaam in Nederland. Je gaat niet zo snel dood, ook niet aan foute drugs. Tenzij hij fentanyl had ofzo, maar zo'n type lijkt ie me echt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |