abonnement Unibet Coolblue
pi_205187853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb in dat vorige topic meer dan 40 posts staan. Denk je dat ik dat hier allemaal nog een keer ga oplepelen?

En dit geldt ook voor andere users. Dit is gewoon niet respectvol beste man.
Ok dan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator donderdag 30 juni 2022 @ 10:30:51 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205187950
Wie?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205187990
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb in dat vorige topic meer dan 40 posts staan. Denk je dat ik dat hier allemaal nog een keer ga oplepelen?
Ja. Waarom niet.
Neem er de tijd voor en alvast bedankt
pi_205188004
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:30 schreef derLudolf het volgende:
Wie?
Een presentator en programmamaker uit Amsterdam. Nogal een duizendpoot als je bekijkt waar hij allemaal aan meegedaan heeft. Meest bekend waarschijnlijk vanwege zijn podcast Lekker Lullen, die stond op een gegeven moment in de top 10 van Nederlandse podcasts.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:39:03 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205188024
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:09 schreef BeriBeri het volgende:
Wie???
Je moet ook niet gaan zitten kloten op een dakterras als je dronken en stoned bent
Ja maar straalbezopen op een slecht beveiligd en te klein dakterras hangen hoort nou eenmaal bij de Amsterdam experience.

Ben bij een maat ooit nog door het keukendak gezakt, die kerel zweerde dat z'n dak bouwkundig geschikt was als terras. Nou niet dus.
pi_205188028
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja. Waarom niet.
Neem er de tijd voor en alvast bedankt
Gaat je vast veel stof tot denken opleveren. :) Zou het geen fietsongeluk kunnen zijn? En waarom hebben we niet meer foto's van het ongeluk? Raadsels, raadsels.

:')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205188033
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:39 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ja maar straalbezopen op een slecht beveiligd en te klein dakterras hangen hoort nou eenmaal bij de Amsterdam experience.
Waar haal jij slecht beveiligd en te klein vandaan?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205188085
Ben benieuwd of dat meisje nog doorgaat met die podcast, of nog een afsluitende aflevering doet met meer info.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205188092
Jouw bron is iets uit een youtube filmpje, en als je die lui van Roddelpraat kent is dat ze helemaal geen onderzoek doen maar alles gewoon in hun show tweeten wat ze gelezen hebben. Ik geef nu al paar keer hele goede argumenten waarom een val van een dak of terras niet aannemelijk is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205188096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben benieuwd of dat meisje nog doorgaat met die podcast, of nog een afsluitende aflevering doet met meer info.
Inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat het enorm traumatisch moet zijn. Geen idee of ze zelf aanwezig was op dat feestje. Maar heb die podcast regelmatig geluisterd en beiden waren toch wel hipsters met een vrij idealistisch wereldbeeld. Dan is dit toch wel even een enorme klap kan ik me voorstellen. (Voor iedereen die zoiets meemaakt natuurlijk.)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 10:47:51 #36
319979 Fok-it
All is well
pi_205188100
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
TT doet lijken alsof het waarheid is maar het is gewoon FOK!-recherche die zoiets heeft bedacht zonder enig bewijs. Het zou netjes zijn om politie-onderzoek af te wachten voordat je zulk wanstaltige TT en OP maakt.
TS was verder ook een van de eerste die schaamteloos even kwam melden dat hij de beste man er psychisch niet heel stabiel uit vond zien en dat zelfmoord daarom wel het meest logisch leek. Hij zal in zijn vrije tijd wel flink aan het speurneuzen zijn om tot al die conclusies te komen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205188106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
TS was verder ook een van de eerste die schaamteloos even kwam melden dat hij de beste man er psychisch niet heel stabiel uit vond zien en dat zelfmoord daarom wel het meest logisch leek. Hij zal in zijn vrije tijd wel flink aan het speurneuzen zijn om tot al die conclusies te komen
Ja dat was te snel, dat heb ik ook toegegeven in het topic. Ik vermoed nu we meer weten dat er geen sprake is van zelfmoord. Verder vind ik het voor een mod nogal een vreemde analyse want het was prima speurwerk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205188108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
TS was verder ook een van de eerste die schaamteloos even kwam melden dat hij de beste man er psychisch niet heel stabiel uit vond zien en dat zelfmoord daarom wel het meest logisch leek. Hij zal in zijn vrije tijd wel flink aan het speurneuzen zijn om tot al die conclusies te komen
TS vind lezen ook heel ingewikkeld, management heeft gewoon verklaard dat het om een noodlukkig ongeval gaat, als het zelfmoord betreft zou je dat niet zo zeggen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205188126
En nog maar eens terug te komen op dat het een val van een dakterras betreft, kennelijk weet je niet hoe Amsterdamse dakterrassen er uit zien. Daarnaast heb ik nog nooit meegemaakt dat daar mensen midden in de nacht opzaten, kennelijk is Pietje totaal niet bekend met Amsterdam.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205188127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
TS vind lezen ook heel ingewikkeld, management heeft gewoon verklaard dat het om een noodlukkig ongeval gaat, als het zelfmoord betreft zou je dat niet zo zeggen.
Lees de OP nog eens goed. "In Roddelpraat wordt de suggestie gedaan van zelfmoord, maar dit is pure speculatie."
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205188143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Lees de OP nog eens goed. "In Roddelpraat wordt de suggestie gedaan van zelfmoord, maar dit is pure speculatie."
In het andere topic schreef je: Bevestigt in roddelpraat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205188150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:54 schreef raptorix het volgende:

[..]
In het andere topic schreef je: Bevestigt in roddelpraat.
Ik geloof dat het niet zo verstandig is om nog heel uitgebreid te reageren op jou. Het schiet niet op.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205188152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik kan me wel voorstellen dat het enorm traumatisch moet zijn. Geen idee of ze zelf aanwezig was op dat feestje. Maar heb die podcast regelmatig geluisterd en beiden waren toch wel hipsters met een vrij idealistisch wereldbeeld. Dan is dit toch wel even een enorme klap kan ik me voorstellen. (Voor iedereen die zoiets meemaakt natuurlijk.)
In feite gaat het ons geen reet aan wat er precies gebeurd is maar als ze geen open kaart spelen zullen er altijd speculaties blijven bestaan die niet kloppen omdat hij een publiek persoon was en dat wil je als nabestaanden ook niet. Dus ik hoop dat ze het juiste doen en open kaart spelen, ook al is de waarheid misschien wel erg knullig of genant.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205188185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
In feite gaat het ons geen reet aan wat er precies gebeurd is maar als ze geen open kaart spelen zullen er altijd speculaties blijven bestaan die niet kloppen en dat wil je als nabestaanden ook niet. Dus ik hoop dat ze het juiste doen en open kaart spelen, ook al is de waarheid misschien wel erg knullig of genant.
Inderdaad. Daarom ook wel belangrijk om in dit topic geen al te vreemde conclusies te trekken over bijvoorbeeld zelfmoord. Maar tegelijkertijd is het ook vrij onzinnig om net te doen alsof we nog niets weten en het getuigenmateriaal en de 112-melding compleet in de wind te slaan. Het verhaal van de val is consistent en lijkt te kloppen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205188188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik geloof dat het niet zo verstandig is om nog heel uitgebreid te reageren op jou. Het schiet niet op.
Misschien moet je eens beter naar mijn argumenten kijken, ik zal het nog 1 keer vragen, wat denk wat er gebeurt als er een feestje op een dak is, en iemand flikkert naar beneden?
Denk je dat iedereen dan volledig onder controle naar beneden loopt, en gelijk afspreekt om het stil te houden, dat er geen geluid word gemaakt, en dat geen enkele bewoner iets opmerkt? Ben je wel eens op de Albert Cuyp geweest? Ik kan je zeggen dat daar ook s'nachts best veel mensen fietsen, niet mega veel, maar wel gewoon elke paar minuten. Kortom het enige wat ik echt kan concluderen is dat er geen andere mensen bij waren, en dat er een melding is geweest, kennelijk heeft de ambulance vrij makkelijk kunnen concluderen dat er iemand kennelijk buiten westen lag, en daarom de Trauma heli heeft laten komen.

Daarnaast is er geen heel groot onderzoek gedaan, wat mij tot de conclusie trekt dat er geen verdachte omstandigheden waren die een groot onderzoek rechtvaardigen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 30 juni 2022 @ 11:06:38 #46
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205188226
Smakeloze en ongefundeerde speculatie over iemands dood.. Nahh
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')