Ik heb hier nog niemand niet respectvol over Luuk zien praten in dit topic. Dat er conclusies worden getrokken nav de Roddelpraat aflevering van gisteren, tsja…. logisch toch?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Topic wordt overigens veel bezocht, waarschijnlijk ook door niet-fokkers die willen weten wat er gebeurd is, en daarom is het denk ik goed om respectvol over Luuk te spreken in dit topic.
Deed hij niet ook die "uitgezocht" filmpjes van NOS ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:51 schreef Sfancta het volgende:
Nu weet ik dus wie het is. Die vent had het kanaal Gierige Gasten op YouTube overgenomen toch?
Amper kijkcijfers ook omdat het gewoon te kut voor woorden is/was.
Zeker logisch maar op Twitter doken al wappies op die zijn dood linken aan het nemen van een vaccin. En ook hier zag ik in het vorige topic wel wat rare conclusies voorbij komen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niemand niet respectvol over Luuk zien praten in dit topic. Dat er conclusies worden getrokken nav de Roddelpraat aflevering van gisteren, tsja…. logisch toch?
Nee, wel andere "uitgezocht" filmpjes.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Deed hij niet ook die "uitgezocht" filmpjes van NOS ?
Nee je maakt het mysterieuzer dan het is. Het enige mysterie dat nog openstaat is of hij zelf is gesprongen in een vlaag van verstandsverbijstering of dat het om een ongelukkige val gaat. Alle andere suggesties (van fietsongelukken of andere vage vragen dat er niet meer foto's zijn) zijn tot nu toe vrij debiel geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:00 schreef Tengano het volgende:
Waarom is dit topic niet gewoon gereekst? Nu hebben we geen link meer naar het vorige topic.
En ik denk ook dat het laatste woord er nog niet over is gezegd. Iemand die een mysterieuze dood lijdt, daar wordt meestal nog heel lang over doorgepraat en komen iedere keer allerlei dingen van boven.
svp reeksverzoek als iemand dat lukt.
Ja jij opent toch een nieuw topicquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder wel eens met je verzoek om er een reeks van te maken.
Heel graag. Anders gaan al die andere suggesties, aannames en overdenkingen van andere users zo de prullebak in. Alleen jouw conclusies staan nu in de OP alsof dat het enig mogelijke scenario isquote:
Pietje Pukquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heel graag. Anders gaan al die andere suggesties, aannames en overdenkingen van andere users zo de prullebak in. Alleen jouw conclusies staan nu in de OP alsof dat het enig mogelijke scenario is![]()
Dat kun je toch niet maken man.
Nee, eens. Reeksen is beter. Dan mogen mensen zelf hun conclusies trekken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heel graag. Anders gaan al die andere suggesties, aannames en overdenkingen van andere users zo de prullebak in. Alleen jouw conclusies staan nu in de OP alsof dat het enig mogelijke scenario is![]()
Dat kun je toch niet maken man.
quote:
Luuk Dresen (27) overleden na val van dakquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Overdrijf niet zo. Ik beschrijf alles wat we tot nu toe weten en stel duidelijk dat er nog een paar dingen onduidelijk zijn.
Zucht.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Luuk Dresen (27) overleden na val van dak
Dit weet jij niet.
Om je even wakker te maken ben jij degene die hier overdrijft. In het vorige topic zit je jezelf regelmatig op de borst te slaan voor je fantastische speurwerk, trek je conclusies op enkele posts uit Faceboek, je flikkert alle aannames van overige users zo de prullebak in en nu kom je met een nieuw topic wat uitsluitend uitgaat van jouw geinterpreteerde conclusies & bevindingen.quote:
Voeg daar dan wat eigen ideeën aan toe zodat andere bezoekers van dit topic nog eens goed kunnen gaan overwegen: Misschien zou dit of dit gebeurd kunnen zijn en is de OP onzin.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Om je even wakker te maken ben jij degene die hier overdrijft. In het vorige topic zit je jezelf regelmatig op de borst te slaan voor je fantastische speurwerk, trek je conclusies op enkele posts uit Faceboek, je flikkert alle aannames van overige users zo de prullebak in en nu kom je met een nieuw topic waar seq uitgaan van jouw bevindingen.
Je slaat echt helemaal door nu.
Ik heb in dat vorige topic meer dan 40 posts staan. Denk je dat ik dat hier allemaal nog een keer ga oplepelen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voeg daar dan wat eigen ideeën aan toe zodat andere bezoekers van dit topic nog eens goed kunnen gaan overwegen: Misschien zou dit of dit gebeurd kunnen zijn en is de OP onzin.
(Ik denk niet dat ze dat denken, maar vooruit.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |