Waarschijnlijk wel iets sjunnants, want anders werd het er wel bij vermeld.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weet iemand wat hier voor ongeluk gebeurd is? Gevallen van de trap ofzo?
Bij zelfmoord zou er toch niet staan dat het een ongeval is.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel iets sjunnants, want anders werd het er wel bij vermeld.
Ik heb het toch ook helemaal niet over zelfmoord?quote:Op maandag 27 juni 2022 17:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij zelfmoord zou er toch niet staan dat het een ongeval is.
Nee, ik wel. (Even de opties langs gaan) Misschien een overdosis.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook helemaal niet over zelfmoord?
Ken hem ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:20 schreef BasEnAad het volgende:
Fijn dat alle BN'ers hem gekend hebben, de rest van Nederland blijkbaar niet.
Bocht gemist op een trike bij het Gardameer?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weet iemand wat hier voor ongeluk gebeurd is? Gevallen van de trap ofzo?
Wurgseks?quote:Op maandag 27 juni 2022 17:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel iets sjunnants, want anders werd het er wel bij vermeld.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
big farma... is dat een steek onder water naar Caroline vd Plas en de BBB?quote:Op maandag 27 juni 2022 17:51 schreef raptorix het volgende:
Kijken onze volidioot is er weer:
[ twitter ]
Nee is in Amsterdam gebeurt, aangezien heel expliciet staat: Vroege morgen, zou het me niet verbazen als hij van de trap gelazerd is. Woont op 3 hoog, huizen uit 1880, tjah.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Bocht gemist op een trike bij het Gardameer?
Off-topic: Bij die Solange Dekker, waarvan ik nog nooit eerder had gehoord, kreeg ik meteen het gevoel "wat klopt er niet". Enfin, ik heb dat even opgezocht. Goed gelukt verder.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
2 weken geleden nog maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Solange Dekker & Luuk Dresen over hun podcast 'De H van Hetero'' | HLF8 (video)
Zou Willem Engel een huurmoordenaar op hem af hebben gestuurd?quote:Op maandag 27 juni 2022 17:51 schreef raptorix het volgende:
Kijken onze volidioot is er weer:
[ twitter ]
Vanwege deze tweet?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:19 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zou Willem Engel een huurmoordenaar op hem af hebben gestuurd?
Zou het een valstrik zijn geweest van wappies?
iK sTeL aLlEeN mAaR vRaGeN
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop