Geen kinderen nee, dus dat zal het verklaren. Ik dacht dat je je kinderen dan niet die eerste dag naar school zou sturen (ze zullen vast niet helemaal dezelfde regeltjes te volgen als het klootjesvolk) zodat zij ook even doei konden zeggen naar overgrootmoeder (na rustig vertellen). Lijkt me ook belangrijk. Klonk voor mijn gevoel logischer en emotioneel meer betrokken. Maar blijkbaar niet en zit dat anders in elkaar. Nogmaals, heb zelf geen kinderen,quote:Op donderdag 8 september 2022 18:11 schreef laziness het volgende:
[..]
Zelf geen kinderen?
Nieuwe school, dat is al spannend en dan kom je thuis, mama niet daar zoals afgesproken want oma ligt op sterven. Stuk prettiger voor de kinderen als mama dat zelf rustig kan vertellen. Ik vind het getuigen van emotionele betrokkenheid bij je kinderen.
Iets wat bij de Queen nog al eens ontbrak vroeger volgens kenners.
Sure, maar die zijn echt al lang en breed thuis. In die tijd had Kate alles al rustig kunnen vertellen én ze doei kunnen laten zeggen. Maar goed, wat weet ik nou als kinderloze (niet sarcastisch bedoelt),quote:Op donderdag 8 september 2022 18:36 schreef Ronaldussen het volgende:
Tja, vermoedelijk werd pas in de loop van de ochtend duidelijk dat haar toestand snel achteruit gaat en toen waren de kinderen al lang naar school.
Ik gebruik het woord nooit, bij ons in de familie planten ze zich niet zo snel voortquote:
Nou he, die kwam hier ook binnen.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef potjecreme het volgende:
![]()
![]()
Het volkslied lied is wel een tranentrekker
Ik moest een traantje latenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef potjecreme het volgende:
![]()
![]()
Het volkslied lied is wel een tranentrekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |