abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:03:04 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205893610
Radionieuws: Mark Rutte vindt het verschrikkelijk dat Elizabeth zo ziek is en hoopt dat ze snel weer opknapt.

:wtf:
pi_205893625
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:03 schreef maily het volgende:
Radionieuws: Mark Rutte vindt het verschrikkelijk dat Elizabeth zo ziek is en hoopt dat ze snel weer opknapt.

:wtf:
Serieus? :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 8 september 2022 @ 17:04:30 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205893632
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:03 schreef maily het volgende:
Radionieuws: Mark Rutte vindt het verschrikkelijk dat Elizabeth zo ziek is en hoopt dat ze snel weer opknapt.

:wtf:
Hoping for the best. Dat laat het fearing the worst onverlet.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:06:48 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:08:23 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205893717
Zojuist geland op Aberdeen. Vliegtuigje van de RAF met William, Andrew, Edward en Sophie, en enkele anderen.
Maar geen H&M.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:09:18 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205893737
Op de BBC komen meer tweets voorbij van mensen en organisaties die haar beterschap en een langdurig herstel wensen. Tja.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_205893769
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:03 schreef maily het volgende:
Radionieuws: Mark Rutte vindt het verschrikkelijk dat Elizabeth zo ziek is en hoopt dat ze snel weer opknapt.

:wtf:
In hoeverre kun je dit verschrikkelijk vinden? Deze vrouw is heel oud. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
pi_205893786
Het zal natuurlijk wel ongepast zijn om alvast voor te sorteren op haar overlijden.

Persoonlijk denkt hij/iedereen vast ook wel dat ze doodgaat, maarja.
Koel en donker bewaren
  donderdag 8 september 2022 @ 17:15:04 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205893798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Op de BBC komen meer tweets voorbij van mensen en organisaties die haar beterschap en een langdurig herstel wensen. Tja.
Een langdurig herstel? 🤔
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 8 september 2022 @ 17:15:21 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205893804
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
In hoeverre kun je dit verschrikkelijk vinden? Deze vrouw is heel oud. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Dat is gewoon een politiek correct statement. Denk ik. Dat het echt not done is om te zeggen: 'ik hoop dat ze vredig sterft' zoals je in het dagelijks leven zou doen.

Weet iemand hier wat die monogrammen (zijn het toch?) op het hek bij Balmoral betekenen? Ik krijg het niet verzonnen.
Er staan ook jaartallen in.

Gelukkig hoefde ik niet te werken vandaag, want ik zit alleen maar hier en tv te kijken (op dezelfde laptop) en verder niks. Heb een kettinkje gefixt met een schuifknoop en dat was het wel. :D Heerlijk nutteloze dag.
***
  donderdag 8 september 2022 @ 17:16:52 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205893824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
In hoeverre kun je dit verschrikkelijk vinden? Deze vrouw is heel oud. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Ik vermoed dat men het opmerkelijker vindt dat hij hoopt dat ze snel weer opknapt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205893840
Joehoe!! Dit soort nieuws naar buiten brengen is meestal in die kringen dat ze al overleden is. Maar in het bijzijn van kinderen en achterkleinkinderen en meer lijkt het wat leuker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205893843
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
In hoeverre kun je dit verschrikkelijk vinden? Deze vrouw is heel oud. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Ziek zijn is geen pretje.
pi_205893859
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ziek zijn is geen pretje.
Jesus zeg ze was oud. Iedereen gaat het hoekje om
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 8 september 2022 @ 17:19:10 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205893866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
Joehoe!! Dit soort nieuws naar buiten brengen is meestal in die kringen dat ze al overleden is. Maar in het bijzijn van kinderen en achterkleinkinderen en meer lijkt het wat leuker
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 14:39 schreef BE het volgende:

[..]
In de timeline van HLN staat ook oa. dit gequote:
'“De houding van het koningshuis is: ‘De vorst is kerngezond tot hij overlijdt.’”

En daar lijkt dit aardig op. Pas als het echt niet anders kan geven we bericht van haar aanstaande overlijden.
Het kan ook zomaar zijn dat ze al overleden is maar dat men Charles en William even de gelegenheid wil geven adem te halen voor het hele circus los barst.

Pfff, ik ben normaal niet zo van de speculatie hoor! :o
Way ahead of you! :7
***
  donderdag 8 september 2022 @ 17:19:35 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205893870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:15 schreef BE het volgende:

[..]
Dat is gewoon een politiek correct statement. Denk ik. Dat het echt not done is om te zeggen: 'ik hoop dat ze vredig sterft' zoals je in het dagelijks leven zou doen.

Weet iemand hier wat die monogrammen (zijn het toch?) op het hek bij Balmoral betekenen? Ik krijg het niet verzonnen.
Er staan ook jaartallen in.

Gelukkig hoefde ik niet te werken vandaag, want ik zit alleen maar hier en tv te kijken (op dezelfde laptop) en verder niks. Heb een kettinkje gefixt met een schuifknoop en dat was het wel. :D Heerlijk nutteloze dag.
William Smith, 1858, gates dated 1919. Granite gatepiers with stop-chamfered arrises, cornices and ball finials, flanked by low quadrant walls of squared granite with rounded coping. Decorative wrought-iron 2-leaf carriage gates, gilded finials, cast by Waverley Foundry, stamped at intervals Waverley Best with dividing crown insignia, and featuring circular panels bearing ciphers 'GVR' and 'MR'.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 8 september 2022 @ 17:20:34 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205893885
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
William Smith, 1858, gates dated 1919. Granite gatepiers with stop-chamfered arrises, cornices and ball finials, flanked by low quadrant walls of squared granite with rounded coping. Decorative wrought-iron 2-leaf carriage gates, gilded finials, cast by Waverley Foundry, stamped at intervals Waverley Best with dividing crown insignia, and featuring circular panels bearing ciphers 'GVR' and 'MR'.
Grote Vriendelijke Reus? :o ;)
*ik had natuurlijk best ook even zelf kunnen googelen. :@

quote:
GR and MR stand for George Rex and Mary Regina. (Grandparents of Elizabeth II).
***
  donderdag 8 september 2022 @ 17:21:50 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205893902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:20 schreef BE het volgende:

[..]
Grote Vriendelijke Reus? :o ;)
*ik had natuurlijk best ook even zelf kunnen googelen. :@
Blijkbaar GR en MR. George Rex en Mary Regina.

GVR = George V.
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:24:16 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205893926
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:15 schreef Lienekien het volgende:

Een langdurig herstel? 🤔
Ja. Vrij optimistisch wel 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:24:43 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205893930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:15 schreef BE het volgende:
Weet iemand hier wat die monogrammen (zijn het toch?) op het hek bij Balmoral betekenen? Ik krijg het niet verzonnen.
Er staan ook jaartallen in.

George and Mary, neem ik aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:28:35 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205893970
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:19 schreef BE het volgende:

[..]
[..]
Way ahead of you! :7
Ik denk dat we dit nooit te weten zullen komen, :+. Iedereen lijkt op stel en sprong die kant op te vliegen dus het zou heus zo kunnen zijn dat ze (nu) nog leeft want het klinkt ineens zo plots (gezien de haast die ermee gemoeid is).

H&M zijn er nog niet, toch? Gelukkig hoeven ze slechts uit DE te komen, las ik hier. Dat is toch een stuk sneller dan uit de USA moeten vertrekken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 8 september 2022 @ 17:37:16 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205894088
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Ja. Vrij optimistisch wel 8-)
Ik lees dat als ‘herstel(proces) dat lang duurt’.

Maar enfin.
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:38:15 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894103
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik lees dat als ‘herstel(proces) dat lang duurt’.

Maar enfin.
Zo lees ik het ook. Klinkt erg vreemd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 8 september 2022 @ 17:46:50 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205894207
Berichten zijn dat Harry alleen komt. William trouwens ook, omdat de kinderen net naar een nieuwe school gaan.
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:47:13 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205894215
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef Lienekien het volgende:

Ik lees dat als ‘herstel(proces) dat lang duurt’.

Maar enfin.
Volgens mij is het meer bedoeld als: een herstel met daarna nog een lange levenstijd. Maar ook dat is natuurlijk vrij optimistisch bij iemand van 96 :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:48:07 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894223
Geen idee of dit al gepost is maar toch wel informatief. Ik weet dat ze nu ook met Schotse zooi te maken krijgt maar desalniettemin:

quote:
Het gaat slecht met de gezondheid van de Britse koningin Elizabeth (96), werd donderdagmiddag bekendgemaakt. Mocht zij komen te overlijden, ligt er al een heel plan klaar. Wat gebeurt er als Elizabeth sterft?
Door Danja Koeleman

De naam van dit plan is Operation London Bridge, vernoemd naar de bekende brug over de Theems in Londen. Als Elizabeth komt te overlijden, wordt dit binnen het team dat betrokken is bij de uitvoering van het plan gecommuniceerd met de zin 'London Bridge is down'. Het plan rond het overlijden van Elizabeths vader George VI kreeg de naam Hyde Park Corner mee (naar het bekende park) en het plan rond de begrafenis van prins Charles heeft de titel Operation Menai Bridge.

In de jaren zestig werden de eerste stappen in het plan op papier gezet en sinds dat moment wordt het voortdurend bijgewerkt. Onder meer de Britse politie, de kerk, het leger en het openbaar vervoer zijn erbij betrokken. Al deze partijen hebben in de loop van het jaar regelmatig contact met elkaar om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt als het zover is. Ook liggen er soortgelijke, aparte plannen klaar voor andere landen binnen het Britse Gemenebest waar Elizabeth regent van is.

De eerste (buiten de familie en ziekenhuispersoneel om) die op de hoogte wordt gesteld van Elizabeths dood, is haar privésecretaris, Edward Young. Hij is de tussenpersoon tussen de koningin en de regering en zal ervoor zorgen dat de boodschap via beveiligde telefoonlijnen wordt overgebracht naar premier Liz Truss. Vervolgens zullen ook directe collega's van Truss en de regeringen van andere Gemenebestlanden op de hoogte worden gebracht.

Daarna worden de media op de hoogte gebracht via PA Media (vergelijkbaar met de Nederlandse nieuwsdienst ANP). De premier zal ook het publiek toespreken, gevolgd door saluutschoten en een minuut van nationale stilte. Op de radio wordt het nieuws gedeeld via BBC One en zal "passende" muziek worden gedraaid. De grote radiozenders in Engeland zouden al playlists hebben klaarstaan die gevuld zijn met niet-aanstootgevende muziek (en die ook bij andere momenten van nationale rampen of rouw gedraaid kunnen worden). Diverse mediakanalen hebben zich al voorbereid. Zo zou The Times al genoeg artikelen hebben klaarstaan om de krant de eerste elf dagen na het overlijden te vullen.

Het nieuws wordt ook gedeeld op Buckingham Palace, het werkpaleis van de koningin. Bij de poort van het paleis wordt een overlijdensbericht opgehangen, zodat bezoekers op de hoogte zijn. Ditzelfde bericht zal te zien zijn op de website van het Britse koningshuis en alle sociale media van de koningshuisleden gaan op zwart. In het hele land worden vlaggen halfstok gehangen - overheidsgebouwen en openbare gebouwen moeten dit binnen tien minuten na het nieuws gedaan hebben. Op openbare plekken, zoals bibliotheken en musea, liggen condoleanceregisters zodat mensen hier hun steun kunnen betuigen.


Prins Charles wordt een dag na het overlijden van zijn moeder al gekroond tot koning Charles. Zijn echtgenote Camilla mag zich dan koningin noemen. De troonopvolger, prins Charles dus, zal snel een ontmoeting met premier Truss hebben. Op de avond van Elizabeths overlijden spreekt Charles het volk toe. Tegelijkertijd wordt Buckingham Palace voorbereid op zijn komst en worden de uitnodigingen voor zijn inhuldiging als koning klaargemaakt.

De ochtend na Elizabeths overlijden, om 11.00 uur, wordt Charles tot koning gekroond. Hij moet zich dan gelijk voorbereiden op zijn tour langs Schotland, Wales en Noord-Ierland, waar hij kennismaakt met het volk en zich voorstelt als hun nieuwe vorst.

Het lichaam van Elizabeth wordt twee dagen na haar overlijden naar de troonkamer in Buckingham Palace gebracht. Daar staat een altaar en bewaken vier leden van de koninklijke wacht haar lichaam. Naasten kunnen daar rouwen en afscheid van haar nemen - inclusief haar personeel, van wie een groot deel zijn baan verliest. De troonopvolger zal namelijk veel eigen personeel meenemen naar Buckingham Palace, is de verwachting. Van de zesde tot negende dag na haar overlijden ligt de koningin opgebaard in het Palace of Westminster, waar het publiek afscheid van haar kan nemen.

Tegelijkertijd wordt er in Londen gerepeteerd voor de staatsbegrafenis, die tien dagen na haar overlijden plaatsvindt in Westminster Abbey. De dag zelf is een dag van nationale rouw en veel bedrijven zullen hun werknemers vrij geven. Elizabeth wordt begraven in de King George VI Memorial Chapel, waar haar echtgenoot Philip in april 2021 al begraven werd
Arme Charles.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:48:19 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205894225
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Berichten zijn dat Harry alleen komt. William trouwens ook, omdat de kinderen net naar een nieuwe school gaan.
Klopt, wordt op de BBC ook gezegd. Kate blijft thuis bij de kinderen. Komst van Meghan is niet bekend, ook zij gaat mogelijk naar de kinderen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Vis een optie? donderdag 8 september 2022 @ 17:49:33 #178
70532 loveli
N
pi_205894238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Volgens mij is het meer bedoeld als: een herstel met daarna nog een lange levenstijd. Maar ook dat is natuurlijk vrij optimistisch bij iemand van 96 :)
Haar moeder werd 102.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:49:43 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894239
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Berichten zijn dat Harry alleen komt. William trouwens ook, omdat de kinderen net naar een nieuwe school gaan.
Misschien dat Markle afstand neemt om het voor Harry te vergemakkelijken zodat er minder spanning in de kamer is dan wanneer zij met zijn tweeën zouden komen opdagen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:50:00 #180
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205894241
Wel bijzonder dat dit bijna precies 25 jaar na het overlijden van Diana is ...

[ Bericht 4% gewijzigd door maily op 08-09-2022 18:01:47 ]
pi_205894246
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Misschien dat Markle afstand neemt om het voor Harry te vergemakkelijken zodat er minder spanning in de kamer is dan wanneer zij met zijn tweeën zouden komen opdagen.
Zie net dat ze misschien later komt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:50:20 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Klopt, wordt op de BBC ook gezegd. Kate blijft thuis bij de kinderen. Komst van Meghan is niet bekend, ook zij gaat mogelijk naar de kinderen.
Dit vind ik best bijzonder.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205894250
Harry is ook onderweg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:50:58 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205894253
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen idee of dit al gepost is maar toch wel informatief. Ik weet dat ze nu ook met Schotse zooi te maken krijgt maar desalniettemin:

Arme Charles.
The Queen is dead, long live the King. Op zich is het logisch dat de opvolger snel gekroond wordt, maar het lijkt me heel zwaar om dat allemaal verplicht te moeten meemaken als je moeder net is overleden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:51:06 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205894255
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit vind ik best bijzonder.
Ze wordt nu toch geen koningin :+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:51:10 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894256
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef maily het volgende:
Wel bijzonder dat dit precies 25 jaar na het overlijden van Diana is ...
Die is toch eind augustus overleden?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:51:41 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205894268
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Die is toch eind augustus overleden?
Ja, maar begraven in september.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 17:51:50 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205894272
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit vind ik best bijzonder.
Die gingen net vandaag naar een nieuwe school, werd meegedeeld.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_205894279
In ieder geval dus geen begrafenis op de verjaardag van Harry.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:52:45 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894284
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]
The Queen is dead, long live the King. Op zich is het logisch dat de opvolger snel gekroond wordt, maar het lijkt me heel zwaar om dat allemaal verplicht te moeten meemaken als je moeder net is overleden.
Nou ja, dat. Ik wist wel dat Charles meteen gekroond zou worden maar die hele tour erachteraan was ik dan weer niet van op de hoogte. Het lijkt me bijzonder zwaar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 8 september 2022 @ 17:52:48 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205894285
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen idee of dit al gepost is maar toch wel informatief. Ik weet dat ze nu ook met Schotse zooi te maken krijgt maar desalniettemin:
[..]
Arme Charles.
Charles wordt niet al de volgende dag tot koning gekroond, wel tot koning uitgeroepen (proclaimed king). De kroning laat altijd even op zich wachten.
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:53:43 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894292
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:51 schreef maily het volgende:

[..]
Ja, maar begraven in september.
Klopt, maar niet precies 25 jaar later want dat was de zesde.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:54:23 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Die gingen net vandaag naar een nieuwe school, werd meegedeeld.
Hmm. Ik snap niet helemaal wat dat ermee te maken heeft eigenlijk. :+. Maar ze zullen hun redenen hebben.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Redactie Sport donderdag 8 september 2022 @ 17:54:25 #194
109131 crew  sportfreak
pi_205894305
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Charles wordt niet al de volgende dag tot koning gekroond, wel tot koning uitgeroepen (proclaimed king). De kroning laat altijd even op zich wachten.
Ja, dat kan zomaar een jaar duren. Elizabeth werd koningin toen haar vader overleed op 6 februari 1952 maar de kroning was pas op 2 juni 1953.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 17:54:50 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894309
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Charles wordt niet al de volgende dag tot koning gekroond, wel tot koning uitgeroepen (proclaimed king). De kroning laat altijd even op zich wachten.
Dat scheelt dan weer. Soort van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205894337
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou ja, dat. Ik wist wel dat Charles meteen gekroond zou worden maar die hele tour erachteraan was ik dan weer niet van op de hoogte. Het lijkt me bijzonder zwaar.
In het normale leven krijg je ook niet echt rouwverlof. Hooguit 4 dagen, waarin je ook geleefd wordt, en daarna gewoon weer aan de bak.

Het lijkt me ergens ook wel een bijzonder moment voor hem, hoe raar dat ook mag klinken, maar dat je eindelijk die taak mag uitvoeren waar je al 70 jaar naar toewerkt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 september 2022 @ 18:00:35 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205894377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:57 schreef -Shii- het volgende:

[..]
In het normale leven krijg je ook niet echt rouwverlof. Hooguit 4 dagen, waarin je ook geleefd wordt, en daarna gewoon weer aan de bak.

Het lijkt me ergens ook wel een bijzonder moment voor hem, hoe raar dat ook mag klinken, maar dat je eindelijk die taak mag uitvoeren waar je al 70 jaar naar toewerkt.
Mwoah, meestal krijg je wel een paar dagen. Charles moet minimaal dezelfde avond het volk toespreken. Dat lijkt me ook al zwaar, eigenlijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 18:00:51 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205894382
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Klopt, maar niet precies 25 jaar later want dat was de zesde.
Bijna :P
  donderdag 8 september 2022 @ 18:11:29 #199
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_205894489
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hmm. Ik snap niet helemaal wat dat ermee te maken heeft eigenlijk. :+. Maar ze zullen hun redenen hebben.
Zelf geen kinderen?

Nieuwe school, dat is al spannend en dan kom je thuis, mama niet daar zoals afgesproken want oma ligt op sterven. Stuk prettiger voor de kinderen als mama dat zelf rustig kan vertellen. Ik vind het getuigen van emotionele betrokkenheid bij je kinderen.
Iets wat bij de Queen nog al eens ontbrak vroeger volgens kenners.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Vis een optie? donderdag 8 september 2022 @ 18:14:25 #200
70532 loveli
N
pi_205894520
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 18:11 schreef laziness het volgende:

[..]
Zelf geen kinderen?

Nieuwe school, dat is al spannend en dan kom je thuis, mama niet daar zoals afgesproken want oma ligt op sterven. Stuk prettiger voor de kinderen als mama dat zelf rustig kan vertellen. Ik vind het getuigen van emotionele betrokkenheid bij je kinderen.
Iets wat bij de Queen nog al eens ontbrak vroeger volgens kenners.
Overgrootoma ;)
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')