Serieus?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:03 schreef maily het volgende:
Radionieuws: Mark Rutte vindt het verschrikkelijk dat Elizabeth zo ziek is en hoopt dat ze snel weer opknapt.
Hoping for the best. Dat laat het fearing the worst onverlet.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:03 schreef maily het volgende:
Radionieuws: Mark Rutte vindt het verschrikkelijk dat Elizabeth zo ziek is en hoopt dat ze snel weer opknapt.
In hoeverre kun je dit verschrikkelijk vinden? Deze vrouw is heel oud. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:03 schreef maily het volgende:
Een langdurig herstel? 🤔quote:Op donderdag 8 september 2022 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Op de BBC komen meer tweets voorbij van mensen en organisaties die haar beterschap en een langdurig herstel wensen. Tja.
Dat is gewoon een politiek correct statement. Denk ik. Dat het echt not done is om te zeggen: 'ik hoop dat ze vredig sterft' zoals je in het dagelijks leven zou doen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In hoeverre kun je dit verschrikkelijk vinden? Deze vrouw is heel oud. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Ik vermoed dat men het opmerkelijker vindt dat hij hoopt dat ze snel weer opknapt.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In hoeverre kun je dit verschrikkelijk vinden? Deze vrouw is heel oud. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.
Ziek zijn is geen pretje.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jesus zeg ze was oud. Iedereen gaat het hoekje omquote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
Joehoe!! Dit soort nieuws naar buiten brengen is meestal in die kringen dat ze al overleden is. Maar in het bijzijn van kinderen en achterkleinkinderen en meer lijkt het wat leuker
Way ahead of you!quote:Op donderdag 8 september 2022 14:39 schreef BE het volgende:
[..]
In de timeline van HLN staat ook oa. dit gequote:
'“De houding van het koningshuis is: ‘De vorst is kerngezond tot hij overlijdt.’”
En daar lijkt dit aardig op. Pas als het echt niet anders kan geven we bericht van haar aanstaande overlijden.
Het kan ook zomaar zijn dat ze al overleden is maar dat men Charles en William even de gelegenheid wil geven adem te halen voor het hele circus los barst.
Pfff, ik ben normaal niet zo van de speculatie hoor!![]()
William Smith, 1858, gates dated 1919. Granite gatepiers with stop-chamfered arrises, cornices and ball finials, flanked by low quadrant walls of squared granite with rounded coping. Decorative wrought-iron 2-leaf carriage gates, gilded finials, cast by Waverley Foundry, stamped at intervals Waverley Best with dividing crown insignia, and featuring circular panels bearing ciphers 'GVR' and 'MR'.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:15 schreef BE het volgende:
[..]
Dat is gewoon een politiek correct statement. Denk ik. Dat het echt not done is om te zeggen: 'ik hoop dat ze vredig sterft' zoals je in het dagelijks leven zou doen.
Weet iemand hier wat die monogrammen (zijn het toch?) op het hek bij Balmoral betekenen? Ik krijg het niet verzonnen.
Er staan ook jaartallen in.
Gelukkig hoefde ik niet te werken vandaag, want ik zit alleen maar hier en tv te kijken (op dezelfde laptop) en verder niks. Heb een kettinkje gefixt met een schuifknoop en dat was het wel.Heerlijk nutteloze dag.
Grote Vriendelijke Reus?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
William Smith, 1858, gates dated 1919. Granite gatepiers with stop-chamfered arrises, cornices and ball finials, flanked by low quadrant walls of squared granite with rounded coping. Decorative wrought-iron 2-leaf carriage gates, gilded finials, cast by Waverley Foundry, stamped at intervals Waverley Best with dividing crown insignia, and featuring circular panels bearing ciphers 'GVR' and 'MR'.
quote:GR and MR stand for George Rex and Mary Regina. (Grandparents of Elizabeth II).
Blijkbaar GR en MR. George Rex en Mary Regina.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:20 schreef BE het volgende:
[..]
Grote Vriendelijke Reus?![]()
![]()
*ik had natuurlijk best ook even zelf kunnen googelen.
Ja. Vrij optimistisch welquote:
George and Mary, neem ik aanquote:Op donderdag 8 september 2022 17:15 schreef BE het volgende:
Weet iemand hier wat die monogrammen (zijn het toch?) op het hek bij Balmoral betekenen? Ik krijg het niet verzonnen.
Er staan ook jaartallen in.
Ik denk dat we dit nooit te weten zullen komen,quote:
Ik lees dat als ‘herstel(proces) dat lang duurt’.quote:
Zo lees ik het ook. Klinkt erg vreemd.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees dat als ‘herstel(proces) dat lang duurt’.
Maar enfin.
Volgens mij is het meer bedoeld als: een herstel met daarna nog een lange levenstijd. Maar ook dat is natuurlijk vrij optimistisch bij iemand van 96quote:Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees dat als ‘herstel(proces) dat lang duurt’.
Maar enfin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |