De geruchtenmolen loopt spaak. Ach ja. In ieder geval hebben we Wieffer binnen!quote:Op maandag 27 juni 2022 07:48 schreef Scrummie het volgende:
En volgens de T nog geen akkoord met Lyon over Malacia.
Moet nog zien wat er allemaal overblijft van die geruchten afgelopen weekend
Heerlijke vent. Ga hem wel missen, bracht toch vaak iets in invalsbeurten en er zaten hele goede wedstrijden tussen. Uitgezonderd zijn eerste halfjaar een prima speler voor ons geweest.quote:
Vergeet Danilo niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De geruchtenmolen loopt spaak. Ach ja. In ieder geval hebben we Wieffer binnen!
'we'quote:Op maandag 27 juni 2022 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Feyenoord dit onderhandelingsspel verliest dan hebben we een stevig probleem.
bahquote:Op maandag 27 juni 2022 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als Feyenoord dit onderhandelingsspel verliest dan hebben we een stevig probleem.
Het zou wel dramatisch zijn als we Malacia niet kunnen verkopen aan Lyon, dan moeten we hem straks voor meer geld verkopen aan ManU ofzoquote:Op maandag 27 juni 2022 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia is onverkoopbaar inderdaad.
Grote problemen.
Nee dit kan niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel dramatisch zijn als we Malacia niet kunnen verkopen aan Lyon, dan moeten we hem straks voor meer geld verkopen aan ManU ofzo
Je zou toch denken dat ManU (onder Ten Hag die fan is van Malacia) wel 17 miljoen wil neertellen voor Malacia? Dat is voor zo'n club kleingeld.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel dramatisch zijn als we Malacia niet kunnen verkopen aan Lyon, dan moeten we hem straks voor meer geld verkopen aan ManU ofzo
Als ze hem echt graag willen hebben dan hadden ze dat vast al gedaan. Vermoed dus dat ze eerst naar andere targets kijken.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ManU (onder Ten Hag die fan is van Malacia) wel 17 miljoen wil neertellen voor Malacia? Dat is voor zo'n club kleingeld.
Laatste geruchten gaan over interesse in Tagliafico. Maar goed, wanneer een club een enorme zak geld heeft wordt ook buurvrouw Miep en neefje Joop gelinkt aan die club dus dat zegt niet veel.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ManU (onder Ten Hag die fan is van Malacia) wel 17 miljoen wil neertellen voor Malacia? Dat is voor zo'n club kleingeld.
Als ze hem echt willen zouden ze wel een bod gedaan hebben denk ik, zou het vreemd vinden van Ten Hag als hij een NL enclave gaat binnenhalen, De Jong begrijp ik wel omdat die wat speciaals toevoegt.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Malacia en Tagliafico zijn echt totaal verschillende types en transfers ookquote:Op maandag 27 juni 2022 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste geruchten gaan over interesse in Tagliafico. Maar goed, wanneer een club een enorme zak geld heeft wordt ook buurvrouw Miep en neefje Joop gelinkt aan die club dus dat zegt niet veel.
Mwoah, zo verschillend zijn die niet hoor.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Malacia en Tagliafico zijn echt totaal verschillende types en transfers ook
Wel eens, ja. Maar dat Ten Hag gecharmeerd is van Malacia is wel vaker de revue gepasseerd. Daar zal dat gerucht ook wel vandaan komen.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze hem echt willen zouden ze wel een bod gedaan hebben denk ik, zou het vreemd vinden van Ten Hag als hij een NL enclave gaat binnenhalen, De Jong begrijp ik wel omdat die wat speciaals toevoegt.
Beide terri๋rs die alles geven en veel duels winnen, en een dramatische voorzet hebben.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Malacia en Tagliafico zijn echt totaal verschillende types en transfers ook
kan me toch een 3-2 herinnerenquote:Op maandag 27 juni 2022 09:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Beide terri๋rs die alles geven en veel duels winnen, en een dramatische voorzet hebben.
quote:Op maandag 27 juni 2022 09:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah, zo verschillend zijn die niet hoor.
hmm true, misschien wel logisch dat ze op hetzelfde lijstje staanquote:Op maandag 27 juni 2022 09:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Beide terri๋rs die alles geven en veel duels winnen, en een dramatische voorzet hebben.
Eens.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
Ik vind die trainingslijnen vrijwel altijd afschuwelijk.
Het is op zich positief te noemen dat Sinisterra voorop poseert voor een nieuwe kledingslijn?quote:Op maandag 27 juni 2022 10:13 schreef fetX het volgende:
Ik vind die trainingslijnen vrijwel altijd afschuwelijk.
denk dat ze dat aan het einde voorgaand seizoen doen dus zegt niet zoveelquote:Op maandag 27 juni 2022 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is op zich positief te noemen dat Sinisterra voorop poseert voor een nieuwe kledingslijn?
Betekent op zich dat ze de intentie hebben om hem te houden. Malacia was hiervoor niet welkom. Maar heel veel zal het inderdaad niet betekenen.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze dat aan het einde voorgaand seizoen doen dus zegt niet zoveel
maar die Alireza ligt ook nog vast?quote:Op maandag 27 juni 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Betekent op zich dat ze de intentie hebben om hem te houden. Malacia was hiervoor niet welkom. Maar heel veel zal het inderdaad niet betekenen.
Ja, zijn allemaal spelers bij wie de intentie is dat ze volgend seizoen bij Feyenoord spelen. Tenzij absurd bod.quote:
Wel leuk om te lezen op Twitter en hun forum dat ze daar allemaal erg van balen en het graag z.s.m. rond willen hebben. Malacia staat er internationaal echt uitstekend op. Net als Kokcu overigens.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aparte lui die fransen twee dagen nadat de transfer officieel is van Malacia is het nog helemaal niet rond.
sini moet volgens mij ook nog 1 jaar voor een nederlands paspoortquote:Op maandag 27 juni 2022 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, zijn allemaal spelers bij wie de intentie is dat ze volgend seizoen bij Feyenoord spelen. Tenzij absurd bod.
Genotto is meer een spits/10 dan een rechtsbuiten. Denk dat er nog wel een rechtsbuiten wordt gehaald eigenlijk.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vergeet sowieso continu dat Alireza volgend seizoen nog bij Feyenoord speelt. Heb daar echt totaal mijn vertrouwen in verloren, wat was die slecht de laatste maanden.
Het is nog wel riskant om het seizoen met Alireza en Walemark als je opties op rechtsbuiten te beginnen. Alhoewel Genotto als ie komt op rechts en Danilo in de spits ook een optie is.
Zuid-Amerikaanse praktijken van Arnesen, doen alsof het rond is en dan alsnog de prijs verhogen.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen op Twitter en hun forum dat ze daar allemaal erg van balen en het graag z.s.m. rond willen hebben. Malacia staat er internationaal echt uitstekend op. Net als Kokcu overigens.
dat moet er dan wel een zijn die ook op links kanquote:Op maandag 27 juni 2022 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Genotto is meer een spits/10 dan een rechtsbuiten. Denk dat er nog wel een rechtsbuiten wordt gehaald eigenlijk.
Ze moeten Sini nog wel ff verlengen als ze hem willen houden. Anders is het wel het overwegen waard om hem dit jaar voor 23+ te verkopen. Na aankomend seizoen nog maar een eenjarig contract.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sini moet volgens mij ook nog 1 jaar voor een nederlands paspoort
in mijn ervaring is dat vooral de chinese manier van handelenquote:Op maandag 27 juni 2022 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse praktijken van Arnesen, doen alsof het rond is en dan alsnog de prijs verhogen.
Speelde daar wel bij Itali๋. Het is een optie. Weet niet of het verstandig is om een nieuwe rechtsbuiten te halen namelijk, er zal toch een keer gegokt moeten worden op Walemark en eigenlijk is dit het moment.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Genotto is meer een spits/10 dan een rechtsbuiten. Denk dat er nog wel een rechtsbuiten wordt gehaald eigenlijk.
Het aanbod zal er vast liggen. Komt wel goed denk ik. Is voor beide partijen de beste keuze op dit moment dat hij verlengt.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze moeten Sini nog wel ff verlengen als ze hem willen houden. Anders is het wel het overwegen waard om hem dit jaar voor 23+ te verkopen. Na aankomend seizoen nog maar een eenjarig contract.
leuke speler, wat mij betreft de beste speler van Feyenoord, jammer dat hij niet naar het WK gaat want dat was wel een reden geweest om te blijven en eventueel bij te tekenenquote:Op maandag 27 juni 2022 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het aanbod zal er vast liggen. Komt wel goed denk ik. Is voor beide partijen de beste keuze op dit moment dat hij verlengt.
quote:Op maandag 27 juni 2022 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog vertrouwen in Walemark.
Ik denk dat Feyenoord wel een lijntje heeft uitgegooid maar voorlopig niet gaat doorpakken, lijkt mij raar om zo vroeg in de transferperiode al te gaan huren zonder zicht op een koopoptie. Als begin dit seizoen blijkt dat er onvoldoende vertrouwen is in Walemark ้n Jahanbakhsh als eerste rechtsbuiten ้n Stengs heeft onvoldoende perspectief bij Nice, dan komt het misschien wel rond.quote:
Het zag er niet goed uit die laatste maanden. Oogde niet fit en totaal niet dreigend. Met name die invalbeurten in de Conference League waren bedroevend.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog vertrouwen in Alireza.
Lijkt mij raar om die al na een halfjaar af te schrijven. Maar om hem als basisspeler op rechtsbuiten te laten starten zonder goed alternatief is ook wel riskant. Het eerste halfjaar liet hij momenten van potentie zien maar het was vaak niet heel goed.quote:
De wedstrijd tegen Putten is helaas verleden tijd.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Walemark scoort een zuivere hattrick tegen Putten met een assist en wordt basisspelertje.
#ongefundeerdevoorspellingentijd
Antonucci gaat nog een seizoen naar Volendam.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:03 schreef satecl het volgende:
Volgens AD spelen Azarkan, Bannis en Antonucci ook aankomend seizoen niet voor Feyenoord.
Ik mag hopen dat dit niet waar is. Feyenoord is de action van voetballand als je niet minimaal 15 miljoen vast krijgt voor een jonge international die zich Europees al heeft bewezen.quote:
Blijf het vreemd vinden dat ie zo graag naar Lyon wil. Op zich is het qua niveau geen vreemde stap maar de Ligue 1 zonder Europees voetbal klinkt wel matig. Plus kamikaze aanvallend voetbal onder Bosz waar juist een type als Malacia niet in past.quote:
het is niet dat ik dagelijks Lyon kijk maar het zal hem gaan om een basisplek en die zal Bosz gegarandeerd hebbenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden dat ie zo graag naar Lyon wil. Op zich is het qua niveau geen vreemde stap maar de Ligue 1 zonder Europees voetbal klinkt wel matig. Plus kamikaze aanvallend voetbal onder Bosz waar juist een type als Malacia niet in past.
In de kijker spelen (bij de echte topclubs) en met het oog op het WK een vrij zekere basisplaats wellicht.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden dat ie zo graag naar Lyon wil. Op zich is het qua niveau geen vreemde stap maar de Ligue 1 zonder Europees voetbal klinkt wel matig. Plus kamikaze aanvallend voetbal onder Bosz waar juist een type als Malacia niet in past.
Ik stelde al eerder dat dit niet een heel gek bedrag is en volgens mij zit er ook nog een doorverkooppercentage bij. Denk wel dat je er meer uit had kunnen halen hoor, maar Feyenoord zelf wil vast ook doorpakken.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet waar is. Feyenoord is de action van voetballand als je niet minimaal 15 miljoen vast krijgt voor een jonge international die zich Europees al heeft bewezen.
Ah daar gaan we al.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Putten is helaas verleden tijd.
Op het 3e niveau.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit niet waar is. Feyenoord is de action van voetballand als je niet minimaal 15 miljoen vast krijgt voor een jonge international die zich Europees al heeft bewezen.
Waarom denken supporters het altijd beter te weten zonder de kennis van de inhoud van het contract, de markt etc? Zit je erbij of zo?quote:Op maandag 27 juni 2022 11:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Bullshit. Ook bij Oranje tegen Duitsland behoorde hij tot de betere. Dat soort wedstrijden tellen wel.quote:
Wat een goede ontwikkelingen de laatste dagen.quote:
Dal valt wel mee. Het telt als extra interland, dat sowieso, verder niet echt.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Bullshit. Ook bij Oranje tegen Duitsland behoorde hij tot de betere. Dat soort wedstrijden tellen wel.
hij heeft af en toe ook wel kortsluiting h่, tegen Wales, tegen Ajax oaquote:Op maandag 27 juni 2022 12:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Bullshit. Ook bij Oranje tegen Duitsland behoorde hij tot de betere. Dat soort wedstrijden tellen wel.
Nee hoor, het is letterlijk Europees het 3e niveau. CL, EL , CFL. Dat moet je niet overdrijven.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:14 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toch wel fijn hoe je eigen supporters de prestaties van de club zo de grond in kunnen boren. Je blijft ongeslagen tegen de nr 5 van DL, nr 2 van Frankrijk. De kampioen van Tjechie (die de afgelopen jaren heel goed presteerde in Europa) en het enige wat blijft hangen is het naampje van de competitie...quote:
Ik ben niet voor Feyenoord maar het is toch niet zo raar om te stellen dat clubs het niet zien als de CL of EL. Zonder verder de prestatie te willen bagatelliseren want de CFL was puur genot.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel fijn hoe je eigen supporters de prestaties van de club zo de grond in kunnen boren. Je blijft ongeslagen tegen de nr 5 van DL, nr 2 van Frankrijk. De kampioen van Tjechie (die de afgelopen jaren heel goed presteerde in Europa) en het enige wat blijft hangen is het naampje van de competitie...
Het gaat er dan ook om hoe zo'n prestatie telt voor een club als Lyon, niet wat de supporters vinden.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel fijn hoe je eigen supporters de prestaties van de club zo de grond in kunnen boren. Je blijft ongeslagen tegen de nr 5 van DL, nr 2 van Frankrijk. De kampioen van Tjechie (die de afgelopen jaren heel goed presteerde in Europa) en het enige wat blijft hangen is het naampje van de competitie...
Geen idee of clubs het zo zien. Maar als je een miljoenenbusiness leidt dan hoop ik dat je wat verder kijkt dan dit oppervlakkige gedoe.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord maar het is toch niet zo raar om te stellen dat clubs het niet zien als de CL of EL. Zonder verder de prestatie te willen bagatelliseren want de CFL was puur genot.
Tuurlijk heeft Malacia nog genoeg te bewijzen. Neem niet weg dat de som matig is. Gvardiol (20 jr, gaat voor 19 miljoen naar Leipzig). Kossounou voor 23 miljoen naar Leverkussen. Berge 23 miljoen naar Sheffield. En wij laten Malacia zijn hoofd gek maken door Lyon die al niet bekend staan om hun hoge transfersommen.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om hoe zo'n prestatie telt voor een club als Lyon, niet wat de supporters vinden.
Dat Malacia nog hoop te bewijzen heeft is gewoon een feit.
Ik denk dat Ligue 1 hem heel goed ligt. Veel fysiek en duels, weinig collectieve druk op de bal in balbezit. En hij zal een goed gesprek hebben gehad met Bosz en het vertrouwen dat ie daar gewoon basisspeler wordt. Dat is met oog op het WK zeker belangrijk.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zulke clubs kijken naar welk niveau het is, weinig oppervlakkigs aan.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee of clubs het zo zien. Maar als je een miljoenenbusiness leidt dan hoop ik dat je wat verder kijkt dan dit oppervlakkige gedoe.
helaas of misschien wel gelukkig zie je toch nog veel bord op schoot scouting, bij Liverpool en City zit er echt een idee achter wie ze halen maar bijvoorbeeld Madrid, PSG en Barcelona doen maar watquote:Op maandag 27 juni 2022 12:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee of clubs het zo zien. Maar als je een miljoenenbusiness leidt dan hoop ik dat je wat verder kijkt dan dit oppervlakkige gedoe.
Ik vind dat Madrid juist daarin veel beter is geworden de afgelopen tijd, veel prima transfers. Rest klopt wel, ja.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas of misschien wel gelukkig zie je toch nog veel bord op schoot scouting, bij Liverpool en City zit er echt een idee achter wie ze halen maar bijvoorbeeld Madrid, PSG en Barcelona doen maar wat
En het salaris, wat niemand nog opnoemt, zal natuurlijk ook een stuk beter zijn. Maar dat is ook niet moeilijkquote:Op maandag 27 juni 2022 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ligue 1 hem heel goed ligt. Veel fysiek en duels, weinig collectieve druk op de bal in balbezit. En hij zal een goed gesprek hebben gehad met Bosz en het vertrouwen dat ie daar gewoon basisspeler wordt. Dat is met oog op het WK zeker belangrijk.
En zoals al gezegd is kijken alle grote clubs naar Ligue 1 voor talenten, waarschijnlijk meer dan naar de Conference League
Tja als je het rijtje Celta, Panaithinaikos, Standard, Legia, Kopenhagen en Lyon, Schalke idd zoveel zwaarder vindt dan het rijtje van Feyenoord alleen maar omdat de ene Europa League en de ander Conference League heet dan zal dat wel zo zijn.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zulke clubs kijken naar welk niveau het is, weinig oppervlakkigs aan.
Dat ie een stap omhoog zou maken is een gegeven, dus het salaris lijkt me geen drijfveer voor specifiek Lyon.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En het salaris, wat niemand nog opnoemt, zal natuurlijk ook een stuk beter zijn. Maar dat is ook niet moeilijkIk snap het wel, Lyon is een toffe club.
Zo nou een Haller 34 miljoen, Man้ 37 miljoen. Hoevel is Haaland wel niet?quote:Op maandag 27 juni 2022 12:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Malacia nog genoeg te bewijzen. Neem niet weg dat de som matig is. Gvardiol (20 jr, gaat voor 19 miljoen naar Leipzig). Kossounou voor 23 miljoen naar Leverkussen. Berge 23 miljoen naar Sheffield.
Uiteindelijk blijft toch wel het meeste hangen dat het de Conference League was. Verder wel eens met je post hoor. Het waren echt niet alleen maar lullige tegenstanders, maar dat beweert ook niemand.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit zijn vergelijkingen van spelers die uit mindere competities op verdedigende posities zijn verkocht voor een veel hoger bedrag. Nee de tweelingbroer van Malacia is er niet dus exact vergelijken is niet mogelijk nee.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zo nou een Haller 34 miljoen, Man้ 37 miljoen. Hoevel is Haaland wel niet?
Dit zijn gewoon totaal irrelevante vergelijkingen, andere posities, andere competities, andere contracten.
Sinds wanneer zijn de Premier League en Bundesliga minder dan de Eredivisie?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit zijn vergelijkingen van spelers die uit mindere competities op verdedigende posities zijn verkocht voor een veel hoger bedrag. Nee de tweelingbroer van Malacia is er niet dus exact vergelijken is niet mogelijk nee.
Dat was ook het hele punt Sherlockquote:Op maandag 27 juni 2022 13:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
En die vergelijking van jou slaat nergens op. Mane is duurder en heeft nog maar een jaar contract en is 30+. Met dezelfde voorwaarden had Ajax natuurlijk nooit 34 mil gekregen.
Sinds wanneer spelen Genk (Berge), Kossounou (Brugge), Gvardiol (Zagreb) in de PL of Bundesliga 'Sherlock'?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de Premier League en Bundesliga minder dan de Eredivisie?
Het valt mij ook een beetje tegen want linksbacks zijn schaars dus 15 plus bonus had ik wel redelijker gevonden maar het hangt van veel factoren af, heeft Feyenoord de tijd of willen ze doorpakken, wat wil de speler en hoeveel andere clubs waren echt concreetquote:Op maandag 27 juni 2022 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijft toch wel het meeste hangen dat het de Conference League was. Verder wel eens met je post hoor. Het waren echt niet alleen maar lullige tegenstanders, maar dat beweert ook niemand.
O dacht ff waar ze nu spelen. Maar dan nog:quote:Op maandag 27 juni 2022 13:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer spelen Genk (Berge), Kossounou (Brugge), Gvardiol (Zagreb) in de PL of Bundesliga 'Sherlock'?
Bij Newcastle united en Manchester United komt Malacia ook wel in de basiself als ze hem halen Manchester heeft ook een Nederlandse trainer en Ik geloof niet dat Newcastle 22 miljoen gaat betalen en hem op de bank gaat zetten en in wedstrijden waar Newcastle de boven liggende partij is spelen ze ook het voetbal wat hem goed ligt kan die lekker rennen over die flanken daar.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ligue 1 hem heel goed ligt. Veel fysiek en duels, weinig collectieve druk op de bal in balbezit. En hij zal een goed gesprek hebben gehad met Bosz en het vertrouwen dat ie daar gewoon basisspeler wordt. Dat is met oog op het WK zeker belangrijk.
En zoals al gezegd is kijken alle grote clubs naar Ligue 1 voor talenten, waarschijnlijk meer dan naar de Conference League
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |