Zullen we hier niet gaan discriminerenquote:
Zeg dat lekker tegen TS, die discrimineert op basis van geslacht.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zullen we hier niet gaan discrimineren
Tegenwoordig staat het hebben van een baarmoeder toch los van geslacht?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen TS, die discrimineert op basis van geslacht.
"Ja maar, dat is God's wil"quote:Op maandag 27 juni 2022 08:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Of omdat mama misbruikt en verkracht is, of omdat het kind zelf anders ter wereld komt als een kasplant door meerdere chromosomale afwijkingen..
TS vindt omdat hij zelf ook niet geaborteerd is dat anderen met vergelijkbare omstandigheden dat dan ook niet mogenquote:Op maandag 27 juni 2022 08:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Of omdat mama misbruikt en verkracht is, of omdat het kind zelf anders ter wereld komt als een kasplant door meerdere chromosomale afwijkingen.. dat zijn de gevallen die misschien in jouw ogen de ‘minderheid’ zijn, maar juist voor deze gevallen is het recht op abortus zo belangrijk.
Je kan hetzelfde zeggen van vrouwen die mannen verkrachten gaan we dat nu ook gelijk behandelen vanwege dta minderheid?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Of omdat mama misbruikt en verkracht is, of omdat het kind zelf anders ter wereld komt als een kasplant door meerdere chromosomale afwijkingen.. dat zijn de gevallen die misschien in jouw ogen de ‘minderheid’ zijn, maar juist voor deze gevallen is het recht op abortus zo belangrijk.
Abortus is babymoord, of je het uitvoert en het goed/slecht vind is relatiefquote:Op maandag 27 juni 2022 07:55 schreef TitanicLover het volgende:
Abortus is tegen natuur en tegen Bijbel
Homo zijn is tegen Bijbel
Euthanasie is tegen Bijbel
Die mannen mogen van mij ook best een abortus plegen als ze daardoor zwanger zijn gewordenquote:Op maandag 27 juni 2022 08:27 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan hetzelfde zeggen van vrouwen die mannen verkrachten gaan we dat nu ook gelijk behandelen vanwege dta minderheid?
Dan moet je ook niet zeiken als ik vrouwen ga verkrachtenquote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef Selenophilia het volgende:
Als ware friends fan:
No uterus no opinion
Als die man daar zwanger van wordt zou ik het wel fair vinden voor die man dat hij dan zelf kan beslissen wat daarmee gebeurd, niet?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:27 schreef corehype het volgende:
[..]
Je kan hetzelfde zeggen van vrouwen die mannen verkrachten gaan we dat nu ook gelijk behandelen vanwege dta minderheid?
Godverdommequote:Op maandag 27 juni 2022 08:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
TS vindt omdat hij zelf ook niet geaborteerd is dat anderen met vergelijkbare omstandigheden dat dan ook niet mogen
Pff, wat een troll. Pleur dit topic maar dicht want dit kan niet serieus zijn.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Abortus is babymoord, of je het uitvoert en het goed/slecht vind is relatief
Homo zijn is een keuze net als tranny tegenwoordig, 1 groot psy op van de illuminatie
Kontneuken en apenpokken krijgen is soberso 100% eigen keuze
Euthanasie is gewoon pussy zijn en de leven niet kunnen handelen in de 1e wereld
fijn dat je dat ook gelijk erbij schrijftquote:Op maandag 27 juni 2022 08:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken als ik vrouwen ga verkrachten
Mijn zaad mijn keuze
Achterlijke redenering ook weer
Ik vind dat de kinderbescherming sommige vrouwen keihard moet aanpakken, a la ophangen zoals in de serie Handmaid's talequote:Op maandag 27 juni 2022 08:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Als die man daar zwanger van wordt zou ik het wel fair vinden voor die man dat hij dan zelf kan beslissen wat daarmee gebeurd, niet?
In klb laten we zo'n topic open om ts uit te kunnen lachenquote:Op maandag 27 juni 2022 08:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Pff, wat een troll. Pleur dit topic maar dicht want dit kan niet serieus zijn.
Heb je al een aantal dagen je Risperidon niet meer ingenomen jongenquote:Op maandag 27 juni 2022 08:31 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik vind dat de kinderbescherming sommige vrouwen keihard moet aanpakken, a la ophangen zoals in de serie Handmaid's tale
Dat zou zoveel kinderlevens redden
Deze incel patst graag met dames die hij zogenaamd heeft gedaan of hij maakt dit soort gristengekkie topics aanquote:Op maandag 27 juni 2022 08:29 schreef Herkauwer het volgende:
Pff, wat een troll. Pleur dit topic maar dicht want dit kan niet serieus zijn.
De enige juiste oplossing.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 08:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In klb laten we zo'n topic open om ts uit te kunnen lachen
Ik ben niet bekend met deze user, maar ik begin te begrijpen dat dat beter is. Beetje online rellen is zijn ding dus, helderquote:Op maandag 27 juni 2022 08:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Deze incel patst graag met dames die hij zogenaamd heeft gedaan of hij maakt dit soort gristengekkie topics aan
TS is compleet gefrustreerd omdat hij nooit een vrouw aanraaktquote:Op maandag 27 juni 2022 08:35 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet bekend met deze user, maar ik begin te begrijpen dat dat beter is. Beetje online rellen is zijn ding dus, helder
Jouw spelling en taalgebruik moet nog paar niveaus omhoog.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Homo zijn is een keuze net als tranny tegenwoordig, 1 groot psy op van de illuminatie
Euthanasie is gewoon pussy zijn en de leven niet kunnen handelen in de 1e wereld
Mongool zijn ook?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahomohahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef corehype het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2022 08:35 schreef Herkauwer het volgende:
Ik ben niet bekend met deze user, maar ik begin te begrijpen dat dat beter is. Beetje online rellen is zijn ding dus, helder
quote:Op maandag 27 juni 2022 09:03 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat het tegen de policy in als ik zeg "was abortus maar sociaal geaccepteerd toen de moeder van TS in verwachting van hem was"
quote:Op maandag 27 juni 2022 08:25 schreef Plompzakker het volgende:
TS vindt omdat hij zelf ook niet geaborteerd is dat anderen met vergelijkbare omstandigheden dat dan ook niet mogen
quote:
Ja, zijn moeder had beter een goeie handjob kunnen gegeven. Nu moest zo een retard geboren worden.quote:Op maandag 27 juni 2022 09:03 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat het tegen de policy in als ik zeg "was abortus maar sociaal geaccepteerd toen de moeder van TS in verwachting van hem was"
Als dat jouw maatstaaf is voor ethische vraagstukkenquote:Op maandag 27 juni 2022 07:46 schreef corehype het volgende:
Rot dan lekker op naar Afghanistan, zelfs daar is abortus toegestaan.
Er wordt geen baby verwijderd. Er wordt een foetus verwijderd. Als je een probleem hebt met niet bewuste levensvormen dood maken, pluk dan ook nooit meer een bloem, trap nooit meer op een insect en eet nooit meer.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef corehype het volgende:
Mensen beledigen en als minderwaardig behandelen vanwege hun geaardheid is een flinke keuze. Welke keuze maak jij?quote:Homo zijn is een keuze net als tranny tegenwoordig
Mijn zwager was een fantastische verhuizer tot hij kanker kreeg en langzaam maar zeker door zijn eigen lichaam opgevreten door die kanker. Na een aantal maanden was er alleen nog maar pijn pijn en nog eens pijn en koos hij voor euthanasie. Wat vind jij? Had hij nog een aantal maanden langer in permanente intense pijn uitzichtloos moeten leven?quote:Euthanasie is gewoon pussy zijn en de leven niet kunnen handelen in de 1e wereld
Jij vindt het helemaal geen probleem dat Nederland dat ook gaat invoeren, omdat de mogelijkheid tot abortus in buurlanden blijft bestaan?quote:Op maandag 27 juni 2022 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ben voor abortus, maar sommige mensen reageren wel erg dramatisch. Jongeren die wegvluchten, bedrijven die niet meer investeren. Alsof het oorlog of brexit is.
Er zijn genoeg alternatieven voor abortus en mocht je het echt nodig hebben, zijn er nog steeds mogelijkheden. Mensen vliegen de halve wereld rond voor een nose job in Turkije, maar kunnen niet naar een naburige staat voor een abortus?
Ik zeg dat ik geen tegenstander van abortus ben, maar mensen ook iets minder dramatisch kunnen reageren. En inderdaad, het is niet dat je nergens terecht kunt. Ze verschepen coronapatienten ook naar Duitsland, kun je daar ook naartoe voor een abortus.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:08 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Jij vindt het helemaal geen probleem dat Nederland dat ook gaat invoeren, omdat de mogelijkheid tot abortus in buurlanden blijft bestaan?
Goedkope cosmetische chirurgie vakanties vergelijken met (traumatische) medische ingreep?
Echt soms…
Internet moet je niet al te serieus nemen, maar het idee dat hier echte mensen achter zitten is toch echt te triest voor woorden.
denk je dat het topic al niet van bijster hoog niveau is komt deze frikandel ook nog even aangewaggeldquote:Op maandag 27 juni 2022 09:19 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Als dat jouw maatstaaf is voor ethische vraagstukken![]()
Maar abortus is gewoon moord en iedere moeder voelt dat het slecht is als ze dat doet zonder goede reden.
Ik geef in ieder geval nog wat inhoud dit is waar onze D66 3x mondkapjesdrager mee komtquote:Op maandag 27 juni 2022 10:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
denk je dat het topic al niet van bijster hoog niveau is komt deze frikandel ook nog even aangewaggeld
haha iemand is het niet met m'n kk domme geblaat eens dus dat moet wel een D66er zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 10:15 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ik geef in ieder geval nog wat inhoud dit is waar onze D66 3x mondkapjesdrager mee komt
preciesquote:Op maandag 27 juni 2022 10:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
haha iemand is het niet met m'n kk domme geblaat eens dus dat moet wel een D66er zijn
Als Nederland het gaat afschaffen dan gaat dat ook niet (terecht) in alle vrede gebeuren. En dat is wat jij niet snapt.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik geen tegenstander van abortus ben, maar mensen ook iets minder dramatisch kunnen reageren. En inderdaad, het is niet dat je nergens terecht kunt. Ze verschepen coronapatienten ook naar Duitsland, kun je daar ook naartoe voor een abortus.
De mogelijkheid moet blijven bestaan in Nederland, begrijp me niet verkeerd. Maar veel van die Amerikanen reageren alsof de wereld vergaat.
Daarom moet het ook gewoon blijven bestaan. Maar ik kom onlyfans dames tegen, vrouwen die abortus als voorbehoedsmiddel gebruiken en allerlei andere mafkezen die nu compleet in paniek zijn. Dan heb je het doel van abortus ook niet helemaal begrepen. En gaat ook niet veel goeds doen voor mensen die nu twijfelen. Zoals aan dit topic te zien is.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:19 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Als Nederland het gaat afschaffen dan gaat dat ook niet (terecht) in alle vrede gebeuren. En dat is wat jij niet snapt.
Gelukkig kan het wel in Nederland, maar misschien kan je toch nog in overleg met je 14 jarige dochter die verkracht is of je vrouw die in levensgevaar verkeert een leuke stedentrip aan vastplakken.
Yeah well met ‘dat soort vrouwen’ It take’s two to tango. 98% van de gevallen doen het dus ook al te graag met ‘dat soort vrouwen’ zonder bescherming.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom moet het ook gewoon blijven bestaan. Maar ik kom onlyfans dames tegen, vrouwen die abortus als voorbehoedsmiddel gebruiken en allerlei andere mafkezen die nu compleet in paniek zijn. Dan heb je het doel van abortus ook niet helemaal begrepen. En gaat ook niet veel goeds doen voor mensen die nu twijfelen. Zoals aan dit topic te zien is.
Nee maarja die piemel heeft een eigen wil ho kijk uit komt ie geen controle over zo bam in een poes en opeens een kind??quote:Op maandag 27 juni 2022 10:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Yeah well met ‘dat soort vrouwen’ It take’s two to tango. 98% van de gevallen doen het dus ook al te graag met ‘dat soort vrouwen’ zonder bescherming.
Achteraf dan maar niet irriteren aan al die protesterende ‘dat soort vrouwen’
Weet je moeder dat je dit soort dingen post?quote:Op maandag 27 juni 2022 10:51 schreef HansCojona het volgende:
Valt het je niet op dat eigenlijk al het gezeik tegenwoordig een directe link heeft met de toename van vrouwenrechten.
Gast..quote:Op maandag 27 juni 2022 10:51 schreef HansCojona het volgende:
Valt het je niet op dat eigenlijk al het gezeik tegenwoordig een directe link heeft met de toename van vrouwenrechten.
Klopt. Eén van de redenen dat ik geen onbeschermde seks heb met vrouwen die niet mijn partner zijn.quote:
Ok, dus mocht een abortus ECHT ECHT nodig zijn dan behoor jij dus tot de groep, boeie dat het niet in mijn eigen land mag. Dan gaan we ervoor reizen.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Eén van de redenen dat ik geen onbeschermde seks heb met vrouwen die niet mijn partner zijn.
Ben je echt pas 11?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Jep. Covid, de oorlog tussen Rusland en Oekraïne, massa immigratie en global warming hadden allemaal nooit plaatsgevonden als die wijven gewoon achter het aanrecht waren blijven staan.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:51 schreef HansCojona het volgende:
Als een bacterie wordt gevonden op Mars is er plots LEVEN en als een baby met een kloppend hart eruit wordt geschraapt is het " maar" een hoop cellen, mafketel argumentenquote:Op maandag 27 juni 2022 10:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Er wordt geen baby verwijderd. Er wordt een foetus verwijderd. Als je een probleem hebt met niet bewuste levensvormen dood maken, pluk dan ook nooit meer een bloem, trap nooit meer op een insect en eet nooit meer.
Dan had die wijf dr benen moeten sluiten of een tietjob moeten gevenquote:Op maandag 27 juni 2022 12:02 schreef H_T het volgende:
Ongewenste kinderen worden vast met alle liefde opgevoed en worden later modelburgers, ook als de moeder zich eigenlijk geen kind kan veroorloven of van zichzelf weet dat ze er niet goed voor kan zorgen
Deze uitspraken worden inderdaad door hetzelfde persoon gedaanquote:Op maandag 27 juni 2022 12:03 schreef corehype het volgende:
[..]
Als een bacterie wordt gevonden op Mars is er plots LEVEN en als een baby met een kloppend hart eruit wordt geschraapt is het " maar" een hoop cellen, mafketel argumenten
Kijk babymoord is wat het is, als het een downie is of handicap prima verwijder het maar.
Maar 9 van de 10 (ik durf zefs te zeggen 99 van de 100 keer) zijn het vrouwen die abortus als voorbehoedsmiddel gebruiken en allerlei andere mafkezen
Niet alles in het leven gaat naar wens. Met een voorbehoedsmiddel dat 99% betrouwbaar is zal het ook een paar keer mis gaan als er miljoenen gebruikers zijn.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Dan had die wijf dr benen moeten sluiten of een tietjob moeten geven
If you don't want to create deadbeat dads, then don't procreate with deadbeat dads
Dan maar zorgen voor het kind, zou ik ook doenquote:Op maandag 27 juni 2022 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet alles in het leven gaat naar wens. Met een voorbehoedsmiddel dat 99% betrouwbaar is zal het ook een paar keer mis gaan als er miljoenen gebruikers zijn.
Lees eens een boek ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:03 schreef corehype het volgende:
[..]
Als een bacterie wordt gevonden op Mars is er plots LEVEN en als een baby met een kloppend hart eruit wordt geschraapt is het " maar" een hoop cellen, mafketel argumenten
Kijk babymoord is wat het is, als het een downie is of handicap prima verwijder het maar.
Maar 9 van de 10 (ik durf zefs te zeggen 99 van de 100 keer) zijn het vrouwen die abortus als voorbehoedsmiddel gebruiken en allerlei andere mafkezen
Interessant. Kun je me die documentatie ergens laten zien waar dat uit blijkt?quote:Op maandag 27 juni 2022 12:03 schreef corehype het volgende:
Ik zal je een voorlezen:quote:
Welk punt probeer je te maken?quote:Op maandag 27 juni 2022 12:45 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik zal je een voorlezen:
Jane Roe, een alias voor Norma McCorvey,was een alleenstaande vrouw uit Dallas. Henry Wade was de openbare aanklager van Dallas County. De zaak kwam naar voren in maart 1970 op aansporen van Sarah Weddington, een jonge advocate uit Austin, die van oordeel was dat de toen geldende abortuswetgeving in Texas ongrondwettelijk was in de zin dat ze een aanslag betekende op de privacyrechten van de vrouw.
Toen het Hooggerechtshof McCorvey in 1973 gelijk gaf, was ze inmiddels echter reeds bevallen van haar kind, dat afgestaan was aan een kinderloos echtpaar in Dallas. Bij deze adoptie had niemand het nieuwe gezin ingelicht over de band met de nog lopende rechtszaak. Dit kind kwam daar pas achter toen haar werkelijke moeder McCorvey in 1989 verlangde herenigd te worden met haar kinderen.
bron:
https://www.washingtonpos(...)723a2becb_story.html
https://www.theatlantic.c(...)rma-mccorvey/620009/
https://nos.nl/artikel/23(...)de-doet-haar-verhaal
McCorvey (die bekend is onder haar pseudoniem Jane Roe) werd in de jaren 1990 een boegbeeld van de pro-life-beweging. De toen 43-jarige McCorvey was 'tot inkeer gekomen' na een documentaire over abortus. Ze had het licht gezien, naar eigen zeggen, en vriendschap gesloten met de evangelische dominee Philip Benham en haar verhouding met de 40-jarige Connie Gonzales verbroken. Sterker nog, ze deed actief mee in een betoging tegen abortus, euthanasie en het homohuwelijk.
Jane Roe verandert haar zienswijze ten opzichte van abortus
Dus iedereen die voor abortus is, is tegen de persoon die haar kind wilde zien.
Jullie verschillen niet veel anders dan 6 jarigen dwingen tot het veranderen van geslacht
Al die voorbeelden over losbandige meisjes die geen voorbehoedsmiddel gebruiken of meisjes die verkracht worden zijn (gelukkig) de uitzondering als je kijkt naar wie er daadwerkelijk in de abortuskliniek komen.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:19 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Als Nederland het gaat afschaffen dan gaat dat ook niet (terecht) in alle vrede gebeuren. En dat is wat jij niet snapt.
Gelukkig kan het wel in Nederland, maar misschien kan je toch nog in overleg met je 14 jarige dochter die verkracht is of je vrouw die in levensgevaar verkeert een leuke stedentrip aan vastplakken.
Bijbel is een sprookjesboek.quote:Op maandag 27 juni 2022 07:55 schreef TitanicLover het volgende:
Abortus is tegen natuur en tegen Bijbel
Homo zijn is tegen Bijbel
Euthanasie is tegen Bijbel
Ja, vind je dit een normale post? En zou dit ook zo gesteld worden als het ging over mannen?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat het hebben van een baarmoeder toch los van geslacht?
quote:Op maandag 27 juni 2022 07:46 schreef corehype het volgende:
Rot dan lekker op naar Afghanistan, zelfs daar is abortus toegestaan.
Van elk jankverhaal over een baby zonder organen die geaborteerd is zodat mama het kon overleven, zijn er 10 anderen waarvan mama gewoon lui is en geen pil / after heeft genomen en nu maar dnekt - het is toch al GRATIS, de belastingbetaler draait er voor op, dus boeien YOLO
Als kind hoor je in je meest veilige omgeving, de buik van mama, niet vermoord te worden.
'mijn lichaam mijn keuze' rot es effe op met dat argument, ik ben geen extensie van mijn moeder, noch is dat kin van jou. Je kiest er zelf voor om je benen te spreiden, je kon ook slikken (kreng) of een goeie handjob geven.
Dus ja van mij mogen ze ook hier invoeren, of laat de vrouwen maar lekker zelf voor babymoord opdraaien. Als ik mijn hont laat inslapen betaal ik het toch ook zelf?
tldr: terechte klagt
Ik heb denk ik genoeg in dit topic gezegd waaruit mag blijken dat ik vind dat TS niet helemaal 100 is.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, vind je dit een normale post? En zou dit ook zo gesteld worden als het ging over mannen?
[..]
Ik heb de rest van dit topic niet eens gelezen. Maar voel je je aangesproken of zo?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb denk ik genoeg in dit topic gezegd waaruit mag blijken dat ik vind dat TS niet helemaal 100 is.
Ik reageerde vooral op jou omdat er zonder enige reden kleur bijgehaald werd
Nee. Ik vond het nergens op slaan en dan wil ik daar wel eens op reagerenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb de rest van dit topic niet eens gelezen. Maar voel je je aangesproken of zo?
Ts is niet wit.quote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:08 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het nergens op slaan en dan wil ik daar wel eens op reageren
Niet zo racistisch, laatste waarschuwing.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb de rest van dit topic niet eens gelezen. Maar voel je je aangesproken of zo?
Wellicht de meest sneue user ooit gevonden. Hulde.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken als ik vrouwen ga verkrachten
Mijn zaad mijn keuze
Achterlijke redenering ook weer
Kan ik nog een crowdfunding starten voor je ouders? Zodat ze die droom abortus krijgen waar ze al die jaren over dromen?quote:Op maandag 27 juni 2022 08:28 schreef corehype het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van jequote:Op woensdag 29 juni 2022 11:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Kan ik nog een crowdfunding starten voor je ouders? Zodat ze die droom abortus krijgen waar ze al die jaren over dromen?
Het kan niet verder meer zakken iigquote:Op maandag 27 juni 2022 08:45 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Jouw spelling en taalgebruik moet nog paar niveaus omhoog.
"Ik beheers niet de Nederlandse taal zoals de gemiddelde FOK!ker!"quote:Op maandag 27 juni 2022 08:45 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Jouw spelling en taalgebruik moet nog paar niveaus omhoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |