Raven was wel erg hysterisch met die bijen, Schiffmacher was zoals verwacht niet bang voor een prikjequote:
Die tatoos vertellen wel allemaal erg interessante verhalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:40 schreef derLudolf het volgende:
Die uien zijn veel te vroeg geoogst...
Die tatoeages van Henk (op z'n eigen lijf) zijn toch geen porum (meer?)
Die Davina is wel een toffe meid
Maar ze hebben er ook geen angel hekel aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:18 schreef SiGNe het volgende:
Wespen net zo, steken echt niet omdat ze het leuk vinden.
Wespen zijn er wel makkelijker in ja..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar ze hebben er ook geen angel hekel aan.
Ik wist dat Najib wat cosmetische ingrepen heeft gedaan maar wat zie die eruit!quote:Op woensdag 6 november 2024 20:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus met cabaretier Najib Amhali en zangeres Maan de Steenwinkel.
?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:16 schreef golfer het volgende:
Ik vond Najib al zo grappig maar dat was dus Francisquote:Op woensdag 6 november 2024 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Is vandaag dus Lieke Marsman en Francis van Broekhuizen.
Iets veranderd in de programmering?
Dikke lolquote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vond Najib al zo grappig maar dat was dus Francis![]()
Schrijf je vanuit the future?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:16 schreef golfer het volgende:
Stond dus verkeerd in de TV-gids.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:56 schreef spapaars het volgende:
Is vandaag dus Lieke Marsman en Francis van Broekhuizen.
Iets veranderd in de programmering?
Is ook leuk om te kijken. Gemoedelijk. Raven doet het goedquote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Blijft een mooi programma gewoon ergens in de buurt van Apeldoorn, en geen villa ergens ver over de grenzen.
Lieke zei het ook goed, Raven kan heel goed met zware onderwerpen omgaan en daarna een harde grap maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Blijft een mooi programma gewoon ergens in de buurt van Apeldoorn, en geen villa ergens ver over de grenzen.
Deed me een beetje denken aan de eekhoorn in The Masked Singerquote:Op donderdag 7 november 2024 00:36 schreef golfer het volgende:
Francis die even een stukje opera zingt in haar korte broek en hoody.
Goeie vraag! Waar is Rita?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:33 schreef Firuze60 het volgende:
Waar is dat hondje van Raven gebleven?
Wie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:24 schreef Hugo_Treger het volgende:
Die dikke heeft bij mij een slechte beurt gemaakt: stuitend egoïstisch.
Nou nou, hoppa, de handen uit de mouwen hoor!!quote:Op woensdag 6 november 2024 21:33 schreef SiGNe het volgende:
Wel heftig verhaal van Lieke Marsman.
En lullig van Raven dat ze haar uitgerekend de meeste klusjes laat doen
Francis is ook wel echt een druk giechelig stuiterend kindquote:Op woensdag 6 november 2024 21:12 schreef Kanaroe het volgende:
Francis is gewoon een beetje flieft op Raven
En Maan was nog maar have maan! Hele arm er af!quote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wist dat Najib wat cosmetische ingrepen heeft gedaan maar wat zie die eruit!
quote:Op vrijdag 8 november 2024 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Maan was nog maar have maan! Hele arm er af!
Ik vond vooral haar blooswangetjes richting Raven leuk om te zienquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Francis is ook wel echt een druk giechelig stuiterend kind
Heel leuk, maar de hele dag zou ik er gek van worden.
Qua programma's blijf ik het een heerlik onbevangen mens vinden (met de nodige achterliggende trauma's uit de kindertijd).
Dat wat ze zei over de Verraders was idd goed te zien in dat programma. Ze had t zwaar.
Je merkte heel erg dat de Verraders bondjes is, konkelen, fluisteren etc.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik vond vooral haar blooswangetjes richting Raven leuk om te zien![]()
De Verraders nooit gezien trouwens, maar ik snapte haar wel
Aha, bedankt voor de infoquote:Op maandag 11 november 2024 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je merkte heel erg dat de Verraders bondjes is, konkelen, fluisteren etc.
Kliekjes, groepjes.
En dat bracht een heel middelbare school gevoel naar boven.
Zo zie je maar weer eens wat pesten met iemand kan doen en hoeveel effect dat heeft op karakterontwikkeling tot ver in de toekomst soms.
Jammer dat het maar zo kort duurt.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:21 schreef Kanaroe het volgende:
Ik was aangenaam verrast door Dinand, lieve man met hart voor de tuin en de dieren.
Olcay vond ik zeer gefrustreerd overkomen, vooral in het begin met al haar vooroordelen over wat Raven wel niet van haar zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |