abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215356776
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:25 schreef Kanaroe het volgende:
Hij heeft 4 kinderen; die zullen het vast niet tof vinden dat hun vader zich als 'black stallion' profileerde en er ook nogal trots op was
En hoe vond je Saskia Noort dan vandaag met al haar ontboezemingen?
pi_215359244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 22:21 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
En hoe vond je Saskia Noort dan vandaag met al haar ontboezemingen?
Heb het niet heel goed gevolgd gisteren, maar Saskia's kinderen zijn volwassen
Vind ik van een andere orde eigenlijk
pi_215359394
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe Raven het doet maar blijkbaar vinden de gasten het bij hen makkelijk om over sex (problemen) te praten.
Waylon die vertelde dat ie 'm niet meer omhoog kreeg, Sanne Hans die vertelt dat ze nog een strakke kut heeft en een abortus heeft gehad, Edson di Gracia die vertelt dat hij op sexfeestjes oudere vrouwen neukte... zelfs Arnon Grunberg vertelde dat hij eigenlijk Gigolo wilde worden.

Kennelijk is er iets waardoor gasten zich bij Raven helemaal vrij voelen waardoor ze toch dingen vertellen waar ze achteraf mogelijk spijt van krijgen.
Grunberg koketteert daar graag mee. Hij schrijft er ook over.

Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en heb daar het gevoel aan overgehouden dat het programma inmiddels BN’ers trekt die er komen om een ontboezeming te doen. Sanne liep wel heel eenvoudig leeg. Ik vond haar onsympathiek. Donnie was prima, maar van hem kregen we weinig te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215359632
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 08:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste aflevering gezien en heb daar het gevoel aan overgehouden dat het programma inmiddels BN’ers trekt die er komen om een ontboezeming te doen. Sanne liep wel heel eenvoudig leeg. Ik vond haar onsympathiek. Donnie was prima, maar van hem kregen we weinig te zien.
Een soort "coming out" over iets controversieels.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 11:01:31 #230
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215360358
Dit zijn andere soorten gesprekken, en geen gasten die iets komen vertellen wat ze al op sociale media hebben gepost.
pi_215360417
Ben benieuwd, moet van gisteren nog terugkijken. Henry van Loon vind ik altijd wel grappig, al ben ik naar zijn laatste theatershow geweest en die vond ik echt matig. Maar zal wel aan mij liggen, naast mij zat een vrouw die zich daadwerkelijk bijna doodlachte.

En Saskia Noort mag ik niet, haar boeken vind ik voorspelbaar en slecht. Maar misschien gaan we een andere kant van haar zien en ga ik mijn vooroordeel bijstellen.
pi_215360486
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 11:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben benieuwd, moet van gisteren nog terugkijken. Henry van Loon vind ik altijd wel grappig, al ben ik naar zijn laatste theatershow geweest en die vond ik echt matig. Maar zal wel aan mij liggen, naast mij zat een vrouw die zich daadwerkelijk bijna doodlachte.

En Saskia Noort mag ik niet, haar boeken vind ik voorspelbaar en slecht. Maar misschien gaan we een andere kant van haar zien en ga ik mijn vooroordeel bijstellen.
Dat verhaal over hoe zij haar dochter tot het ziekelijke?/ongezonde aan toe wilde behoeden voor een verkrachting zal ze toch wel eerder hebben gedeeld in een ander tv-programma?
pi_215360498
Was dit de eerste keer dat we de tietjes van Raven te zien kregen of heeft ze dit vaker gedaan dit seizoen?
  donderdag 24 oktober 2024 @ 12:38:39 #234
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_215360984
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 08:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

In het eerste seizoen leek het er ook ngo op dat Raven echt op die boerderij woonde maar die is gewoon van een stichting en staat op het punt om afgebroken te worden.
Raven zit tijdens de opnames een paar weekenden in dat huis... met BN'ers dus.
Levert verder leuke TV op maar echt spontaan is het ook weer niet.

En met Nachtdieren is het eigenlijk hetzelfde, ook dat is gescript, mensen geven zichzelf op om mee te doen aan het programma ipv dat Raven ze spontaan in de nacht bezig ziet.

Als je dat wet zijn die programma's wel iets minder leuk.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:07:20 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215361591
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 13:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe Raven het doet maar blijkbaar vinden de gasten het bij hen makkelijk om over sex (problemen) te praten.
Waylon die vertelde dat ie 'm niet meer omhoog kreeg, Sanne Hans die vertelt dat ze nog een strakke kut heeft en een abortus heeft gehad, Edson di Gracia die vertelt dat hij op sexfeestjes oudere vrouwen neukte... zelfs Arnon Grunberg vertelde dat hij eigenlijk Gigolo wilde worden.

Kennelijk is er iets waardoor gasten zich bij Raven helemaal vrij voelen waardoor ze toch dingen vertellen waar ze achteraf mogelijk spijt van krijgen.
Dat van Edson had ie ook al eens in Ranking the Stars verteld, daar is ie niet heel gesloten over. Maar Raven heeft idd wel iets ontwapenends :Y vanwege oprechte interesse en vanwege recht voor z'n raap vragen en antwoorden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:08:41 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215361604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 16:25 schreef Kanaroe het volgende:

Freddy, aparte kerel, wel okee. Maar dat extreem sloom praten hoeft niet zo van mij.
Dat had ik bij Donnie ook.
Die twee leken finaal onder invloed van iets.
L'Amour menaçant:
  roze donderdag 24 oktober 2024 @ 14:11:28 #237
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215361628
quote:
11s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:38 schreef SiGNe het volgende:
In het eerste seizoen leek het er ook ngo op dat Raven echt op die boerderij woonde maar die is gewoon van een stichting en staat op het punt om afgebroken te worden.
Raven zit tijdens de opnames een paar weekenden in dat huis... met BN'ers dus.
Levert verder leuke TV op maar echt spontaan is het ook weer niet.
Dit is echt oud nieuws hoor. _O- Maakt voor mij het programma niet minder leuk om te kijken verder, de gesprekken zijn vaak goed met de gasten en daar kijk ik voor. Boerderij staat ergens in Apeldoorn dacht ik.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:13:27 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215361645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 18:31 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Nou, inderdaad, die racismekaart weer te pas en te onpas trekken
Ik heb de aflevering gezien maar die kaart niet voorbij zien komen. Toch typisch.

quote:
Ook de tegenstrijdigheid tussen het kinderprogramma 'Blootgewoon' en zijn verhaal over de seksclubs
Welke tegenstrijdigheid zit daar dan volgens jou in?

Een bloot lichaam tegelijk zien als iets wat niet per definitie seksueel is, en daarnaast je blote lichaam inzette voor seks, is toch niet tegenstrijdig? Dat is gewoon een andere functie van je naakte lijf. Kan naast elkaar bestaan. Een naakt lichaan HOEFT niet seksueel te zijn, maar KAN het wel zijn.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:14:15 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215361657
quote:
11s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 12:38 schreef SiGNe het volgende:

Als je dat wet zijn die programma's wel iets minder leuk.
Eens dat t iets van de charme er af haalt, maar dan nog steeds krijg je er met deze presentator zo veel voor terug.
L'Amour menaçant:
  donderdag 24 oktober 2024 @ 14:24:12 #240
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215361723
En degene die de muziekkeuze maakt, verdient ook een schouderklopje.
pi_215362341
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Eens dat t iets van de charme er af haalt, maar dan nog steeds krijg je er met deze presentator zo veel voor terug.
Mee eens. Raven doet het gewoon heel goed. Ik geloof ook wel dat samen iets doen andersoortige gesprekken losmaakt dan geïnterviewd worden aan tafel. Ik houd alleen niet van gasten die er komen om leeg te lopen en zo weer even aandacht te krijgen. Sanne wekte bij mij die indruk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 17:13:17 #242
45 SiGNe
pi_215362832
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:11 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit is echt oud nieuws hoor. _O- Maakt voor mij het programma niet minder leuk om te kijken verder, de gesprekken zijn vaak goed met de gasten en daar kijk ik voor. Boerderij staat ergens in Apeldoorn dacht ik.
Ik weet dat het al even bekend is allemaal maar toen het nog niet bekend was leek het alsof de BN'ers Raven ook echt hielpen met hun nieuwe huis.
Vond ikzelf wel een leuke opzet.

Niet dat het nu heel erg anders is bij het programma maar je vraagt je wel af wie er voor de geiten en kippen zorgt als de opnames afgelopen zijn.
  donderdag 24 oktober 2024 @ 17:17:42 #243
45 SiGNe
pi_215362865
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 15:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mee eens. Raven doet het gewoon heel goed. Ik geloof ook wel dat samen iets doen andersoortige gesprekken losmaakt dan geïnterviewd worden aan tafel. Ik houd alleen niet van gasten die er komen om leeg te lopen en zo weer even aandacht te krijgen. Sanne wekte bij mij die indruk.
Ik denk niet dat het een PR dingetje was, dan had ze beter de Linda kunnen vragen.
Kan de Linda er ook meteen een "taboe" doorbrekend item van maken.
pi_215363523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb de aflevering gezien maar die kaart niet voorbij zien komen. Toch typisch.
[..]
Welke tegenstrijdigheid zit daar dan volgens jou in?

Een bloot lichaam tegelijk zien als iets wat niet per definitie seksueel is, en daarnaast je blote lichaam inzette voor seks, is toch niet tegenstrijdig? Dat is gewoon een andere functie van je naakte lijf. Kan naast elkaar bestaan. Een naakt lichaan HOEFT niet seksueel te zijn, maar KAN het wel zijn.
Het is al even geleden dat ik de aflevering zag, ik kan niet heel genuanceerd meer reageren.
Ik vond Edson erg dubbel overkomen. Stoer doen over zijn 'zwarte hengst'-rol, daarna weer gekrenkt praten over het rascisme dat hij als jonge gast had meegemaakt. Zoiets.
Dat 'Blootgewoon' vond ik destijds een topprogramma trouwens.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:32:40 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215422876
Davina heeft geen blond haar meer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:38:19 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215422950
Schiffmacher heeft z'n volledige tatookit bij zich.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:52:58 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215423130
Raven in dat imkerpak in de auto. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 21:03:22 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215423239
Henk ziet in elk dier een lekker gerecht.
Ik ben niet de enige :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215423283
Ik wil nog steeds een keer zijn skull (logo) tattoo laten zetten.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 21:15:21 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215423379
"Henk, ben je al een keer gecanceld?" :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')