Met jou kan ik praten badderen.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker weten hele bad vol met badeendjes
Ik had aardbeien gehaald maar vond dat ze nog een beetje moesten rijpen want een paar waren nog wat groenig.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een flinke lading fruit gekocht, hoop dat ik deze week wel op krijg
Fruitsalade makenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een flinke lading fruit gekocht, hoop dat ik deze week wel op krijg
Ik heb nu - hou je vast - 2 bakken blauwe bessen van 300g, 2 bakken bramen van 125g, bakje frambozen, 5 bananen en twee gele kiwi'squote:Op maandag 27 juni 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had aardbeien gehaald maar vond dat ze nog een beetje moesten rijpen want een paar waren nog wat groenig.
Waarschijnlijk hadden ze het koud want nu hebben ze een bontjasje aan.
daar kun je een hele lekkere smoothie van makenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nu - hou je vast - 2 bakken blauwe bessen van 300g, 2 bakken bramen van 125g, bakje frambozen, 5 bananen en twee gele kiwi's
Dat kunnen we van jou ook.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kun je een hele lekkere smoothie van maken
is dat allesquote:Op maandag 27 juni 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb nu - hou je vast - 2 bakken blauwe bessen van 300g, 2 bakken bramen van 125g, bakje frambozen, 5 bananen en twee gele kiwi's
Klimaatboer Frans Timmermans heeft weer een moetje voor Nederland. Gaaf hé.quote:
Denise Denise....quote:
Nice!quote:
echt dat er serieus nog mensen zijn die naar die man luisterenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Klimaatboer Frans Timmermans heeft weer een moetje voor Nederland. Gaaf hé.
Onderbroek wel verschoond?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb anderhalf uur geleden nog een vies harde, natte ruft gelaten om muis op passende manier te verwelkomen
Met een natte ruft heb je je er zelf mee.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb anderhalf uur geleden nog een vies harde, natte ruft gelaten om muis op passende manier te verwelkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |