als je een afgebroken kies hebt kun je gewoon bellenquote:
ik heb een gespleten vulling wat bij de controle geconstateerd werd. geen gebroken kiesquote:Op maandag 27 juni 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een afgebroken kies hebt kun je gewoon bellen
als je een maand moet wachten kun je een dikke ontsteking krijgen
ook daar kun je een ontsteking van krijgenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een gespleten vulling wat bij de controle geconstateerd werd. geen gebroken kies
heb er ook geen last van verder
waar verdienen ze meer aanquote:Op maandag 27 juni 2022 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Als 't vliegende spoed was hadden ze heus wel een spoedslot geboekt methinks
Dat is wel irritantquote:Op maandag 27 juni 2022 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
Te veel lawaai aan de kant van kantoortje. Straat ligt al maandenlang open.
dat zal lekker smakenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
smakelijk eten
smakelijk drinken
hap hap hap
slok slok slok
Dan kan ik lopend naar de Coopquote:Op maandag 27 juni 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
Gezellig buurtsupertje, leuk voor de 'oh shit ik heb nog at nodig' momenten
Het dondert ind e verte
Gips?quote:Op maandag 27 juni 2022 14:27 schreef dud0r het volgende:
vrijdag naar het ziekenhuis weer @:greysbones gipskamer en gesprek met de chirurg
als je even iets verder terug leest in het topic zie je precies waaromquote:
die hontquote:
Auw....klinkt pijnlijk.....sterkte!quote:Op maandag 27 juni 2022 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je even iets verder terug leest in het topic zie je precies waarom
Wachten duurt dan lang !quote:Op maandag 27 juni 2022 14:27 schreef dud0r het volgende:
vrijdag naar het ziekenhuis weer @:greysbones gipskamer en gesprek met de chirurg
Je was niet weggewoeid in Zeeland ?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hm een model wat ik vaker geprint heb wil ineens niet meer
weet ook niet waarom nietOok weinig zin om t 100% overnieuw te gaan tekenen
Recent een software update gehad?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
Heeft er even geen zin in blijkbaarquote:Op maandag 27 juni 2022 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |