Zou gewoon even bellen naar andere tandarts in de buurt.. gewoon zeggen dat zeer doetquote:Op maandag 27 juni 2022 11:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hele praktijk is dicht. Dus als het echt lastig begint te worden dan ga ik maar naar tandartsenpost
Ah, en dan nog moet je 6 weken wachten? Hebben ze het dan zo drukquote:Op maandag 27 juni 2022 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is bij een praktijk waar 10 tandartsen zitten
Er is een tandartsenpost voor spoed. Maar ik kijk nog even of ik er last van heb. Het is nu ook niet gevoelig of pijnlijk. Voelt alleen beetje raar aan dat een stukje kies weg is.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou gewoon even bellen naar andere tandarts in de buurt.. gewoon zeggen dat zeer doet
ja ik zit al te kijken naar een kniestep om te huren.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hulpmiddelen-(...)dsfree-kniekruk.html
met zo'n unit rondwandelen?
niet? dus ik kan niet met 6 weken alweer gaan springenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
bewegen maar niet te veel
je moet het ook niet forceren
quote:Op maandag 27 juni 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, en dan nog moet je 6 weken wachten? Hebben ze het dan zo druk
Oh ok.. dat scheelt dan wel weer maar toch..quote:Op maandag 27 juni 2022 11:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is een tandartsenpost voor spoed. Maar ik kijk nog even of ik er last van heb. Het is nu ook niet gevoelig of pijnlijk. Voelt alleen beetje raar aan dat een stukje kies weg is.
Hier volgens mij ook, net als met huisartsquote:Op maandag 27 juni 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
hier worden patienten altijd overgenomen door een andere tandarts in de buurt
ja voor spoedgevallenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
hier worden patienten altijd overgenomen door een andere tandarts in de buurt
als je een afgebroken kies hebt kun je gewoon bellenquote:
ik heb een gespleten vulling wat bij de controle geconstateerd werd. geen gebroken kiesquote:Op maandag 27 juni 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een afgebroken kies hebt kun je gewoon bellen
als je een maand moet wachten kun je een dikke ontsteking krijgen
ook daar kun je een ontsteking van krijgenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een gespleten vulling wat bij de controle geconstateerd werd. geen gebroken kies
heb er ook geen last van verder
waar verdienen ze meer aanquote:Op maandag 27 juni 2022 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Als 't vliegende spoed was hadden ze heus wel een spoedslot geboekt methinks
Dat is wel irritantquote:Op maandag 27 juni 2022 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
Te veel lawaai aan de kant van kantoortje. Straat ligt al maandenlang open.
dat zal lekker smakenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
smakelijk eten
smakelijk drinken
hap hap hap
slok slok slok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |