hallo mevrouwtje de milfquote:
nou lekker lekker. ik ben weer aan het werk.quote:
hoe lang deze keer?quote:
lekker lekkerquote:
je gaat niet nog even weg?quote:
met een stralend witte slipquote:Op maandag 27 juni 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las leven als een zeeman in zeeland
kan ook natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las leven als een zeeman in zeeland
hallo mevrouwtje liefbaarquote:
ik acclimatiseer de komende weken met m'n been omhoogquote:
Wat heb je met je been?quote:Op maandag 27 juni 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik acclimatiseer de komende weken met m'n been omhoog
ben je iets te free runnerig geweest?quote:Op maandag 27 juni 2022 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik acclimatiseer de komende weken met m'n been omhoog
quote:
gisteren met een wall run m'n achillespees gescheurd. ding deed knap. dus nu in het gips. nog even een afspraak maken met de poli maar de hoorn ligt naast de haakquote:Op maandag 27 juni 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je iets te free runnerig geweest?
Au! Dat is niet fijn.. beterschapquote:Op maandag 27 juni 2022 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
gisteren met een wall run m'n achillespees gescheurd. ding deed knap. dus nu in het gips. nog even een afspraak maken met de poli maar de hoorn ligt naast de haak
straks nog maar even proberen
dank jequote:Op maandag 27 juni 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Au! Dat is niet fijn.. beterschap
quote:Op maandag 27 juni 2022 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
gisteren met een wall run m'n achillespees gescheurd. ding deed knap. dus nu in het gips. nog even een afspraak maken met de poli maar de hoorn ligt naast de haak
straks nog maar even proberen
dankjequote:
stomme vraag misschien, maar volledig of deels?quote:
geen idee. dat is me niet verteld. maar het deed niks meer. zat totaal geen spanning meer op. kon er ook geen gewicht meer op zetten.quote:Op maandag 27 juni 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
stomme vraag misschien, maar volledig of deels?
moeten ze dat dan niet weer aan elkaar maken???quote:Op maandag 27 juni 2022 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. dat is me niet verteld. maar het deed niks meer. zat totaal geen spanning meer op. kon er ook geen gewicht meer op zetten.
daarvoor moet ik dus de poli bellen. het gips is maar een tijdelijke oplossing. moet een afspraak maken met chirurgie en de gipskamer.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten ze dat dan niet weer aan elkaar maken???
hopelijk kun je snel terechtquote:Op maandag 27 juni 2022 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarvoor moet ik dus de poli bellen. het gips is maar een tijdelijke oplossing. moet een afspraak maken met chirurgie en de gipskamer.
als het goed is krijg ik de keuze tussen een operatie of dat het weer uit zichzelf aan elkaar groeit. ik wil geopereerd worden.
maar heb een terugbelverzoek nu kunnen indienen bij de poli dus even wachten
ik hoop deze week al. maar ja we gaan het wel merken.quote:
echt kak!quote:Op maandag 27 juni 2022 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik hoop deze week al. maar ja we gaan het wel merken.
ben er de komende zes maanden wel zoet mee
yup. maar ja het is niet andersquote:
nee preciesquote:
hoop met een week of 3 weer te kunnen lopen. als ik de schema's online een beetje moet geloven.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee precies
je moet er maar het beste van maken en hopen dat je weer snel rond kunt dartelen
bewegen maar niet te veelquote:Op maandag 27 juni 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoop met een week of 3 weer te kunnen lopen. als ik de schema's online een beetje moet geloven.
https://www.hulpmiddelen-(...)dsfree-kniekruk.htmlquote:Op maandag 27 juni 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoop met een week of 3 weer te kunnen lopen. als ik de schema's online een beetje moet geloven.
Is er geen andere tandarts die jou kan helpen?quote:Op maandag 27 juni 2022 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ja leuk hoor, tandarts maand op vakantie dus kan augustus pas
Lijkt me nog best lastig om met zo'n ding te lopenquote:Op maandag 27 juni 2022 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.hulpmiddelen-(...)dsfree-kniekruk.html
met zo'n unit rondwandelen?
wachttijden zijn bizar.. las gister een artikel over een schrijnend tandartsen tekort.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er geen andere tandarts die jou kan helpen?
Hele praktijk is dicht. Dus als het echt lastig begint te worden dan ga ik maar naar tandartsenpostquote:Op maandag 27 juni 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er geen andere tandarts die jou kan helpen?
er is toch wel iemand die zijn patienten overneemtquote:Op maandag 27 juni 2022 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ja leuk hoor, tandarts maand op vakantie dus kan augustus pas
Dat is ook best lang..quote:Op maandag 27 juni 2022 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wachttijden zijn bizar.. las gister een artikel over een schrijnend tandartsen tekort.
Ik moet ook 6 weken wachten om een gespleten vulling te laten vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |