Malle Babbe was ziijn grootste hit maar was door Lennaert Nijgh geschreven voor Boudewijn de Groot. Maar die had op dat moment succes met een ander nummer.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zag laatst ook het afscheidsconcert van Rob de Nijs....
Zou best kunnen.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zal dit jaar nog wel gaan gebeuren ben ik bang
Ja mooie muzikanten bij elkaar...quote:Op zondag 26 juni 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Malle Babbe was ziijn grootste hit maar was door Lennaert Nijgh geschreven voor Boudewijn de Groot. Maar die had op dat moment succes met een ander nummer.
Ik doe wat ik doe...quote:Op zondag 26 juni 2022 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja mooie muzikanten bij elkaar...
Lennaert had het nummer geschreven maar niemand durfde het te zingen. Toen zei zijn vrouw ik doe het wel.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zij was vorige week bij de laatste Even tot hier...geniaal!
Maar Guus.....je zal maar op dat podium staan en dat hele stadion zingt met je mee....quote:Op zondag 26 juni 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lennaert had het nummer geschreven maar niemand durfde het te zingen. Toen zei zijn vrouw ik doe het wel.![]()
Werd ook nog een aardige hit.
Dit is de 15e alweer, tis dat ik niet goed tegen deze drukte kan maar lijkt me zo gaaf om mee te makenquote:Op zondag 26 juni 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben in 2008 nog bij het PSV stadion concert van Guus geweest, episch concert was dat
Gaaf, ik vind zijn life versies ook beter dan de plaat zelf.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben in 2008 nog bij het PSV stadion concert van Guus geweest, episch concert was dat
Maar wat ik wil ben jij. Ander liedje en niet naar jou toe.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil je...blijf bij me.....hou van me.....ik word stapelgek....
Ik had toen net te horen gekregen dat ik geslaagd was voor mijn middelbare school en zou de maand erna verhuizen naar Eindhoven voor een paar maanden. Met een paar collega's die toen ook net klaar waren met de middelbare school erheen geweest.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit is de 15e alweer, tis dat ik niet goed tegen deze drukte kan maar lijkt me zo gaaf om mee te maken
Ha ha hij raakt wel hèquote:Op zondag 26 juni 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wat ik wil ben jij. Ander liedje en niet naar jou toe.
Eindhovuh de gekstuhquote:Op zondag 26 juni 2022 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had toen net te horen gekregen dat ik geslaagd was voor mijn middelbare school en zou de maand erna verhuizen naar Eindhoven voor een paar maanden. Met een paar collega's die toen ook net klaar waren met de middelbare school erheen geweest.
Flikker op met Eindhveh de gekste. Je moet mij eens live meemaken.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha hij raakt wel hè
[..]
Eindhovuh de gekstuh
quote:Op zondag 26 juni 2022 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op met Eindhveh de gekste. Je moet mij eens live meemaken.
Abquote:Op zondag 26 juni 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik morgen vroeg toch maar even ga bellen met de dierenarts.
Toen ik thuis kwam heb ik muis slapend en ruftend op de bank aangetroffen en een putlucht die echt niet gezond is
vol mest?quote:
lijkt me kriebelenquote:Op maandag 27 juni 2022 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, in de hooiberg met een boerendochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |