Je hebt ook nog outfit voorkeuren waar ze rekening mee kan houden?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel de minimum verwachting.
Alexander Curly niet kennen.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh wat voor beeld heb jij van Guus Meeuwis??
Neeh, als ze alleen haar oorbellen wil dragen is dat voor mij goed genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt ook nog outfit voorkeuren waar ze rekening mee kan houden?
Er zit ook iets van 25 jaar tussen ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet te vergelijken....Guus is gewoon onze Guus!
Guus = Guus, nananananaquote:Op zondag 26 juni 2022 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet te vergelijken....Guus is gewoon onze Guus!
Wie? Nog nooit van gehoord.quote:
Ssst ha ha, jammer van de reclameblokkenquote:Op zondag 26 juni 2022 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit ook iets van 25 jaar tussen ofzo.
Ben jij 13 ofzo?quote:
Ik ken m echt niet...quote:
Hij heeft wel meer leuke/goede liedjes gehad.quote:
Jaja, die ken ik wel ja.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer leuke/goede liedjes gehad.
Deze moet je ook wel bekent zijn:quote:
Ja, die ken ik ook wel ja. Heerlijke meelallers...quote:Op zondag 26 juni 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze moet je ook wel bekent zijn:
Wat een tijd....quote:
Toen werd er nog goede Nederlandstalige muziek gemaakt.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen werd er nog goede Nederlandstalige muziek gemaakt.
Ik vind het heerlijk om Ned. muziek uit die tijd te luisteren.quote:
Zag laatst ook het afscheidsconcert van Rob de Nijs....quote:Op zondag 26 juni 2022 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om Ned. muziek ui die tijd te luisteren.
Die zag ik ook veel voorbij komen op facebook.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zag laatst ook het afscheidsconcert van Rob de Nijs....
Zal dit jaar nog wel gaan gebeuren ben ik bangquote:Op zondag 26 juni 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zag ik ook veel voorbij komen op facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |