Lekker een boomstam eruit drukkenquote:
De kerstboom over een half jaar.quote:
Dat kan niet, die is kapotquote:Op zondag 26 juni 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kerstboom over een half jaar.
Oeh spannendquote:Op zondag 26 juni 2022 21:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Superbadeendje gaat DerRabbit versieren.....of andersom....
best bijzonder hequote:Op zondag 26 juni 2022 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Een badeend die een konijn gaat versieren
Niemand komt er tussen jou en mij.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Een badeend die een konijn gaat versieren
Blijkbaar welquote:Op zondag 26 juni 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand komt er tussen jou en mij.
Even overleggen.quote:
Moet ik haar nog onder mijn vleugeltjes nemen of overlaten aan hij wiens naam wij niet noemen?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben 3 dagen achter elkaar, 9 uur per dag bezig geweest met race autos en ik heb ergens zin om as ik thuis ben nog zelf even te racen op de sim.
Guus moet naar huus toe komen.quote:
Je wil haar datecht aan doen?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even overleggen.
[..]
Moet ik haar nog onder mijn vleugeltjes nemen of overlaten aan hij wiens naam wij niet noemen?
Ik wacht even, ze kan het nog goed maken.quote:
Met zijn trekker totaal los en zijn kop in het verband.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Guus is thuus in het psv stadion
Ik denk dat ze je morgenvroeg naast je bed staat op te wachten met een overheerlijk ontbijtje als goedmakertjequote:Op zondag 26 juni 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wacht even, ze kan het nog goed maken.
[..]
Met zijn trekker totaal los en zijn kop in het verband.
Dat is wel de minimum verwachting.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je morgenvroeg naast je bed staat op te wachten met een overheerlijk ontbijtje als goedmakertje
Huh wat voor beeld heb jij van Guus Meeuwis??quote:Op zondag 26 juni 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wacht even, ze kan het nog goed maken.
[..]
Met zijn trekker totaal los en zijn kop in het verband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |