He he , Poetin is 70quote:Op maandag 27 juni 2022 11:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Johnson is ook niet in shape.
Maar een Zelensky (die mag je natuurlijk al helemaal niet eens in Poetins schaduw zetten, maar goed), een Macron, Trudeau zien er in mijn ogen bepaald beter uit dan Poetin
Ja of van het vele zalm met blote handen vangen en met beren vechten in snelstromende rivieren.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wss het resultaat van langdurige chemobehandelingen.
Dat zijn de echte helden die gestorven zijn voor hun land en gevochten hebben tegen een veel grotere invasiemacht die geleid is door dictator Putler.quote:
Pak een kaart van wat rus na de invasie had bezet.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Desondanks heeft Putler na 4 maanden oorlog nog niet echt veel land veroverd.
Hij is 70? Dat eindeloze speculeren over z'n gezondheid komt ook m'n strot uit. Er is letterlijk nul bewijs voor al die claims. Bovendien is speculeren over de gezondheid van een leider zo oud als de weg naar Rome. Het begint echt een beetje saai te worden.quote:
Nou, omdat je zo bozig bent zal ik mijn post even aanpassen:quote:Op maandag 27 juni 2022 11:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is 70? Dat eindeloze speculeren over z'n gezondheid komt ook m'n strot uit. Er is letterlijk nul bewijs voor al die claims. Bovendien is speculeren over de gezondheid van een leider zo oud als de weg naar Rome. Het begint echt een beetje saai te worden.
quote:Op maandag 27 juni 2022 11:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeldzaam mooie jas heeft deze geweldige leider aan.
Dat vind ik ook van alle westerse leiders, hebben ook genoeg op hun kerfstok.quote:Op maandag 27 juni 2022 06:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik weet niet wie « ons » is, maar ik hoor daar niet bij. Van mij mag deze man tot het einde der tijden branden in de diepste krochten van de hel, liefst vandaag nog te beginnen.
Wat probeer je nou te doen dan?quote:Op maandag 27 juni 2022 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, omdat je zo bozig bent zal ik mijn post even aanpassen:
Hij heeft letterlijk een prednison kop, hij trilt, hij loopt moeilijk, hij moet een tafel vasthouden om niet om te vallen.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is 70? Dat eindeloze speculeren over z'n gezondheid komt ook m'n strot uit. Er is letterlijk nul bewijs voor al die claims. Bovendien is speculeren over de gezondheid van een leider zo oud als de weg naar Rome. Het begint echt een beetje saai te worden.
Welk land is Rutte binnen gevallen terwijl ik op vakantie was?quote:Op maandag 27 juni 2022 11:58 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van alle westerse leiders, hebben ook genoeg op hun kerfstok.
Ik heb geen enkel bewijs daarvan gezien. Dus dat is gewoon speculeren en daar hebben we niet zo veel aan.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft letterlijk een prednison kop, hij trilt, hij loopt moeilijk, hij moet een tafel vasthouden om niet om te vallen.
Hij is gewoon ernstig ziek, dat staat buiten kijf.
Maar je hoeft hier te komen, of te posten.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:54 schreef Discombobulate het volgende:
Het begint echt een beetje saai te worden.
Met je ogen dicht zie je het inderdaad niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bewijs daarvan gezien. Dus dat is gewoon speculeren en daar hebben we niet zo veel aan.
Klopt.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:00 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb geen enkel bewijs daarvan gezien.
Houd het gewoon respectvol.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:00 schreef ExTec het volgende:
Maar je hoeft hier te komen, of te posten.
Er zijn heel veel subfora hier die ik ook saai vind.
Maar ik lees die dan ook niet, en wat ik ook niet doe is er posten dat ik het saai vind.
Dit is toch wel echt een roddelblad Story-niveau hoor, SHO is een hoekje verder. Hij heeft onlangs tijdens de IEF in st Petersburg een anderhalf uur speech gehouden, staand, zonder zichtbare problemen. Straks wordt er gezegd dat hij op een stoel zit en dus slecht ter been is.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met je ogen dicht zie je het inderdaad niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |