abonnement Unibet Coolblue
pi_205157533
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Stel voor NAVO bestaat niet en ik noem maar iets China valt Europa binnen, ik noem maar wat..
En dan?
Dramalesje gehad?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 26 juni 2022 @ 21:37:59 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205157570
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dramalesje gehad?
Neuh, https://www.nato.int/nato-welcome/index_nl.html

NATO is dus schijnbaar evil, wat is het meest gemene wat de NATO heeft gedaan sinds de oprichting?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205157709
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:20 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dramalesje gehad?
Ja realiteit is natuurlijk dat oekraine de oorlog glorieus wint, wij alle olie en gas van Rusland gratis krijgen en iedereen een gratis russische poetsvrouw krijgt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 26 juni 2022 @ 22:04:51 #54
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205157844
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja realiteit is natuurlijk dat oekraine de oorlog glorieus wint, wij alle olie en gas van Rusland gratis krijgen en iedereen een gratis russische poetsvrouw krijgt.
Weer zo dramatisch. Moet vermoeiend zijn
  zondag 26 juni 2022 @ 22:14:06 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205157954
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja realiteit is natuurlijk dat oekraine de oorlog glorieus wint, wij alle olie en gas van Rusland gratis krijgen en iedereen een gratis russische poetsvrouw krijgt.
Want het moet natuurlijk 1 van die extremen zijn...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 26 juni 2022 @ 22:29:42 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205158150
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 21:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja realiteit is natuurlijk dat oekraine de oorlog glorieus wint, wij alle olie en gas van Rusland gratis krijgen en iedereen een gratis russische poetsvrouw krijgt.
En wat is het meest evil wat de NAVO heeft gedaan sinds oprichting?

Leuk dat je dat elke keer aanhaalt Oekraïne wint, ik geloof dat niemand hier dat ooit beweert heeft, alleen dat Rusland het heel lastig gemaakt word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205159059
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 22:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
En wat is het meest evil wat de NAVO heeft gedaan sinds oprichting?
Medeverantwoordelijk zijn voor deze oorlog vind ik al evil genoeg.

quote:
Leuk dat je dat elke keer aanhaalt Oekraïne wint, ik geloof dat niemand hier dat ooit beweert heeft, alleen dat Rusland het heel lastig gemaakt word.
Desondanks blijven we duizenden jonge oekrainse mannen de dood insturen...wetende dat ze toch niet zullen/kunnen winnen en uiteindelijk toch zullen moeten onderhandelen, wat evengoed in een vroeger stadium had kunnen gebeuren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205159070
quote:
Canada stuurt twee oorlogsschepen naar Baltische Zee

Canada heeft zondag twee oorlogsschepen ingezet in de Baltische Zee en in het noorden van de Atlantische Oceaan. Ze vervoegen twee fregatten die al aanwezig waren in de regio. Bedoeling is om de oostflank van het NAVO-bondgenootschap te versterken, als reactie op de Russische invasie in Oekraïne.

In oktober nemen de schepen deel aan oefeningen om mijnen te ruimen. Ze zullen een "hoog niveau van paraatheid" behouden, zodat ze "snel en efficiënt kunnen reageren ter ondersteuning van alle NAVO-operaties".

De NSCM Halifax en Montreal moeten in juli terugkeren van operatie 'Reassurance', die Rusland moet ontraden om actie te ondernemen in Centraal- en Oost-Europa. Het is de grootste operatie, qua militair personeel, van Canada in Europa in tien jaar.

https://www.hln.be/buiten(...)nonnenvoer~a0a31921/
Welke NAVO operaties zouden er gepland staan dan?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205159077
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Welke NAVO operaties zouden er gepland staan dan?
Het is de grootste operatie, qua militair personeel, van Canada in Europa in tien jaar. _O- _O-
pi_205159082
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Medeverantwoordelijk zijn voor deze oorlog vind ik al evil genoeg.
[..]
Desondanks blijven we duizenden jonge oekrainse mannen de dood insturen...wetende dat ze toch niet zullen/kunnen winnen en uiteindelijk toch zullen moeten onderhandelen, wat evengoed in een vroeger stadium had kunnen gebeuren.
Tot de laatste Oekrainier he... en dan kan het corrupte regime in Kiev haar biezen en miljoenen pakken en naar de USA of Canada gaan, hun land totaal berooid en in ellende achterlatend.

Je moet je toch gezegend voelen met zulke figuren als staatshoofd....
  maandag 27 juni 2022 @ 07:55:32 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205159149
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Medeverantwoordelijk zijn voor deze oorlog vind ik al evil genoeg.
[..]
Desondanks blijven we duizenden jonge oekrainse mannen de dood insturen...wetende dat ze toch niet zullen/kunnen winnen en uiteindelijk toch zullen moeten onderhandelen, wat evengoed in een vroeger stadium had kunnen gebeuren.
Wacht ff men is verantwoordelijk omdat Oekraïne bij het clubje wou voor veiligheid omdat men bang was dat het enorme buurland dreigde met binnen vallen, ze zitten niet bij het clubje en Rusland valt binnen..

Puur omdat men met elkaar gepraat heeft is men evil?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 27 juni 2022 @ 07:58:53 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205159163
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:32 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Tot de laatste Oekrainier he... en dan kan het corrupte regime in Kiev haar biezen en miljoenen pakken en naar de USA of Canada gaan, hun land totaal berooid en in ellende achterlatend.

Je moet je toch gezegend voelen met zulke figuren als staatshoofd....
De Oekraïners vechten tenminste voor zichzelf hun vrijheid van land en een betere toekomst.

Denk je dat het land nog iets mag als Rusland wint?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205159177

En uiteraard was die mongool van een W.Bush de kwade genius die zijn zin doorzette om de Oekraine bij NAVO te halen, ondanks zware protetsten van Frankrijk en Duitsland.

[ Bericht 11% gewijzigd door Schaamlap op 27-06-2022 08:11:19 ]
  maandag 27 juni 2022 @ 08:31:35 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205159322
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:02 schreef Schaamlap het volgende:

En uiteraard was die mongool van een W.Bush de kwade genius die zijn zin doorzette om de Oekraine bij NAVO te halen, ondanks zware protetsten van Frankrijk en Duitsland.
Mooi hè, wonen in een NAVO land en zeggen dat de NAVO evil is.

Probeer dat eens in Rusland, daar wonen en zeggen dat het land evil is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205159425
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:55 schreef theguyver het volgende:
Wacht ff men is verantwoordelijk omdat Oekraïne bij het clubje wou voor veiligheid omdat men bang was dat het enorme buurland dreigde met binnen vallen, ze zitten niet bij het clubje en Rusland valt binnen..

Puur omdat men met elkaar gepraat heeft is men evil?
NAVO/VS wist al jaaaren dat Oekraine bij de NAVO brengen een absolute rode lijn voor Rusland was.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 juni 2022 @ 08:50:37 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205159437
Wat is GW Bush jr een asshole voor..
Voor het binnen vallen van 2 soevereine naties, voor het beperken van de doorsnee Amerikaanse vrijheden..
Dat hij niet luisterde naar andere landen die hem waarschuwde dat er misschien een enorme terroristische aanval zou worden gepleegd in zijn land?

Nee allemaal fout.

Hij nodigde Oekraïne uit om eventueel bij de NATO te komen..

Een clubje wat nog nooit een ander land heeft aangevallen en over het algemeen met elkaar praat en oefeningen organiseert om samen te werken..
Mocht er ooit iets voorkomen wanneer een van de leden word aangevallen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205159460
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:31 schreef theguyver het volgende:
Mooi hè, wonen in een NAVO land en zeggen dat de NAVO evil is.
Sja er is ondertussen wel oorlog en gans Europa staat op instorten ..
quote:
Probeer dat eens in Rusland, daar wonen en zeggen dat het land evil is.
ok gaan we dan maar gans de wereld gaan bekeren ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 juni 2022 @ 08:54:42 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205159462
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
NAVO/VS wist al jaaaren dat Oekraine bij de NAVO brengen een absolute rode lijn voor Rusland was.
Ja want Rusland doet geen vlieg kwaad en het is niet dat het nodig is om jezelf te verdedigen als er al jaren een buurland naast je constant een leger naast de grens heeft lopen andere landen bedreigd en binnen valt...

Ja wat gek dat men dan samenwerking zoekt...


En waarvoor zijn de Russen überhaupt bang?
Behalve dat men ergens een financiële stekker uit trekt heeft de NATO nog nooit hard ingegrepen..

Als Rusland gewoon niet als een debiel gedraafd was dit ook allemaal niet nodig geweest.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205159466
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:50 schreef theguyver het volgende:
Wat is GW Bush jr een asshole voor..
Voor het binnen vallen van 2 soevereine naties, voor het beperken van de doorsnee Amerikaanse vrijheden..
Dat hij niet luisterde naar andere landen die hem waarschuwde dat er misschien een enorme terroristische aanval zou worden gepleegd in zijn land?

Nee allemaal fout.

Hij nodigde Oekraïne uit om eventueel bij de NATO te komen..

Een clubje wat nog nooit een ander land heeft aangevallen en over het algemeen met elkaar praat en oefeningen organiseert om samen te werken..
Mocht er ooit iets voorkomen wanneer een van de leden word aangevallen..
Wetende dat dit een overschrijding van Rusland absolute rode lijn is ... dat is :X
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 juni 2022 @ 08:59:43 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205159492
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
NAVO/VS wist al jaaaren dat Oekraine bij de NAVO brengen een absolute rode lijn voor Rusland was.
Jammer voor Rusland dan, die hebben daar niets over te zeggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205159504
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jammer voor Rusland dan, die hebben daar niets over te zeggen.
nope en dan krijg je dit :Y)

Mission accomplished :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205159511
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jammer voor Rusland dan, die hebben daar niets over te zeggen.
Ja ik vergeet soms dat enkel de VS regels mag opleggen :@
rest moet _O_
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 27 juni 2022 @ 09:03:34 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205159517
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
nope en dan krijg je dit :Y)

Mission accomplished :Y)
Ok, dus als jij iets doet wat je psychotische buurman niet bevalt en daardoor slaat hij je in elkaar is het eigenlijk jouw schuld en verantwoordelijkheid. Got it.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:04:17 #74
5428 crew  miss_sly
pi_205159522
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wetende dat dit een overschrijding van Rusland absolute rode lijn is ... dat is :X
Kun je als land van de rest van de wereld verwachten dat ze maar rekening houden met jouw moodswings en rode lijnen? Dat is toch gek? Rusland heeft toch niets te vertellen over wat oa Oekraïne wel of niet doet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:04:43 #75
5428 crew  miss_sly
pi_205159524
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ik vergeet soms dat enkel de VS regels mag opleggen :@
rest moet _O_
De VS mag dat ook niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 juni 2022 @ 09:05:02 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205159527
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ik vergeet soms dat enkel de VS regels mag opleggen :@
rest moet _O_
Dat heeft wederom niets met de VS te maken. Zinloos om die er weer bij te halen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205159532
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
NAVO/VS wist al jaaaren dat Oekraine bij de NAVO brengen een absolute rode lijn voor Rusland was.
Wat er in dit intervieuw goed naar voren komt is het zogenaamde kip en ei verhaal.

De NAVO WIST dat Oekraine en Georgie uitnodigen voor NAVO was een provocatie naar Rusland toe.
En ja je kan redeneren, zoals zovelen hier doen:"Maar deze landen hebben toch het recht om dat te doen?".
Yup, jazeker, maar als je je buurman dan woedend wenst te maken (buurman heeft een andere visie op het geheel), tot een punt dat hij je zelfs een klap kan geven, dan moet je gewoon lekker zo doorgaan.

Ik vergelijk het met een buurtje met tuintjes op het zuiden. Buurtjes A,B en C.
Buurtjes A hebben een mooie bomen rij in zijn tuin. Buurtje B zegt: dat wil ik ook wel.
Buurtje C zegt: Ja wacht ff buurman B, die bomen gaan mijn zon ontnemen. Liever niet aub."
Buurman A zegt: "Ach joh kan jouw buurman C verdommen, je mag toch met je tuin doen wat je wilt?"
Buurman B plant toch zijn bomen en vanaf die datum leven B en C als vijanden naast elkaar.
Moraal van dit verhaal: denk ff na voordat je wat doet wat jou buurman misschien tergt.

Oekraine had gewoon zijn neutrale status kunnen behouden, lid worden van de EU en normale relaties kunnen opbouwen met zowel Rusland als het Westen maar nee: onze ultra rechtse Neo nazi's moesten zo nodig hun programma uitvoeren (onder USA vleugels) en pleegden een coup, ontnamen de Russisch sprekende Oekrainiers allerlei rechten en toen die in verzet kwamen werd het leger er op af gestuurd.

Ziehier de 3 redenen waarom de Russen ingrepen na 8 jaar lang proberen te praten met die corrupte mafketels in Kiev.
pi_205159537
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jammer voor Rusland dan, die hebben daar niets over te zeggen.
Nee jammer voor de Oekraine bedoel je...
pi_205159544
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kun je als land van de rest van de wereld verwachten dat ze maar rekening houden met jouw moodswings en rode lijnen? Dat is toch gek? Rusland heeft toch niets te vertellen over wat oa Oekraïne wel of niet doet?
Als je met zn allen op deze aardbol wil doorleven dan moet je wel een beetje rekening met elkaar houden.

De Russen zien dingen anders dan wij, net als de Chinezen.
Maar wij hebben het standpunt: Hoe wij het zien is juist, de rest heeft het mis.
Arrogantie ten top!!!
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:09:43 #80
5428 crew  miss_sly
pi_205159546
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:05 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wat er in dit intervieuw goed naar voren komt is het zogenaamde kip en ei verhaal.

De NAVO WIST dat Oekraine en Georgie uitnodigen voor NAVO was een provocatie naar Rusland toe.
En ja je kan redeneren, zoals zovelen hier doen:"Maar deze landen hebben toch het recht om dat te doen?".
Yup, jazeker, maar als je je buurman dan woedend wenst te maken (buurman heeft een andere visie op het geheel), tot een punt dat hij je zelfs een klap kan geven, dan moet je gewoon lekker zo doorgaan.

Ik vergelijk het met een buurtje met tuintjes op het zuiden. Buurtjes A,B en C.
Buurtjes A hebben een mooie bomen rij in zijn tuin. Buurtje B zegt: dat wil ik ook wel.
Buurtje C zegt: Ja wacht ff buurman B, die bomen gaan mijn zon ontnemen. Liever niet aub."
Buurman A zegt: "Ach joh kan jouw buurman C verdommen, je mag toch met je tuin doen wat je wilt?"
Buurman B plant toch zijn bomen en vanaf die datum leven B en C als vijanden naast elkaar.
Moraal van dit verhaal: denk ff na voordat je wat doet wat jou buurman misschien tergt.

Oekraine had gewoon zijn neutrale status kunnen behouden, lid worden van de EU en normale relaties kunnen opbouwen met zowel Rusland als het Westen maar nee: onze ultra rechtse Neo nazi's moesten zo nodig hun programma uitvoeren (onder USA vleugels) en pleegden een coup, ontnamen de Russisch sprekende Oekrainiers allerlei rechten en toen die in verzet kwamen werd het leger er op af gestuurd.

Ziehier de 3 redenen waarom de Russen ingrepen na 8 jaar lang proberen te praten met die corrupte mafketels in Kiev.
Dan leven ze als vijanden naast elkaar. En dat is niet leuk, maar wel de realiteit.
Probleem wordt het als buurman C na het planten van de bomen de tuin van buurman B binnentrekt, de bomen omkapt en kamp opzet in de tuin om te voorkomen dat er nieuwe bomen worden geplant.. En de tuin van buurman B tot de zijne benoemt. Dat is de metafoor op de juiste manier doortrekken.

Rusland en Oekraïne kunnen prima als vijandelijke buren naast elkaar wonen. Ze mogen niet elkaars land binnentrekken om 'orde op zaken te stellen'.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205159549
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De VS mag dat ook niet.
Ze mogen het niet maar eigenlijk mogen ze wel O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:10:31 #82
5428 crew  miss_sly
pi_205159551
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als je met zn allen op deze aardbol wil doorleven dan moet je wel een beetje rekening met elkaar houden.

De Russen zien dingen anders dan wij, net als de Chinezen.
Maar wij hebben het standpunt: Hoe wij het zien is juist, de rest heeft het mis.
Arrogantie ten top!!!
Dat standpunt heeft Rusland toch net zo goed? En China idem. En dat standpunt mogen ze best hebben. Ze mogen alleen niet Oekraïne (of Taiwan) binnentrekken en hun standpunt daar opleggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:10:47 #83
5428 crew  miss_sly
pi_205159552
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ze mogen het niet maar eigenlijk mogen ze wel O-)
Vind je? Ik vind van niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205159559
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:04 schreef miss_sly het volgende:

Kun je als land van de rest van de wereld verwachten dat ze maar rekening houden met jouw moodswings en rode lijnen? Dat is toch gek? Rusland heeft toch niets te vertellen over wat oa Oekraïne wel of niet doet?
Sja je doet maar hé , wetende dat er consequenties aan zullen volgen.
Ik ga ervanuit dat je dat risico dan goed ingeschat hebt.
Koude oorlog was (eindelijk) zo goed als voorbij.
Waarom dan toch weer (bewust) kolen op het vuur gooien ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205159571
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Vind je? Ik vind van niet.
Zullen/hebben wij ze sancties opgelegd dan toen ze het midden-oosten gedestabiliseerd hebben ?
Maar dit gaat offtopic

Want VS heeft hier in deze oorlog niets te maken, yea right
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205159579
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan leven ze als vijanden naast elkaar. En dat is niet leuk, maar wel de realiteit.
Probleem wordt het als buurman C na het planten van de bomen de tuin van buurman B binnentrekt, de bomen omkapt en kamp opzet in de tuin om te voorkomen dat er nieuwe bomen worden geplant.. En de tuin van buurman B tot de zijne benoemt. Dat is de metafoor op de juiste manier doortrekken.

Rusland en Oekraïne kunnen prima als vijandelijke buren naast elkaar wonen. Ze mogen niet elkaars land binnentrekken om 'orde op zaken te stellen'.
Ach dus jij denkt dat het lekker wonen is als je als vijanden naast elkaar leeft????
En wie bepaalt dat?
Jij??
NAVO??
Of de Russen en de Chinezen??
Beetje simpel gedacht vindt je niet??
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:16:25 #87
5428 crew  miss_sly
pi_205159582
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja je doet maar hé , wetende dat er consequenties aan zullen volgen.
Ik ga ervanuit dat je dat risico dan goed ingeschat hebt.
Koude oorlog was (eindelijk) zo goed als voorbij.
Waarom dan toch weer (bewust) kolen op het vuur gooien ?
Maar hoever ga je daar dan in? Wat moeten landen dan allemaal maar doen om andere landen tevreden te houden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 juni 2022 @ 09:17:07 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205159586
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Als je met zn allen op deze aardbol wil doorleven dan moet je wel een beetje rekening met elkaar houden.

De Russen zien dingen anders dan wij, net als de Chinezen.
Maar wij hebben het standpunt: Hoe wij het zien is juist, de rest heeft het mis.
Arrogantie ten top!!!
Jij stelt dus ook de uitlokker verantwoordelijk, en niet de psychotische buurman? Beetje alsof je buurman je in elkaar komt slaan omdat je van plan bent lid te worden van de verkeerde voetbalclub.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205159589
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat standpunt heeft Rusland toch net zo goed? En China idem. En dat standpunt mogen ze best hebben. Ze mogen alleen niet Oekraïne (of Taiwan) binnentrekken en hun standpunt daar opleggen.
Ook als de Oekraine de Russisch sprekende bevolking afslacht die het niet eens is met die idiote coup van 2014?
Die moeten zich maar laten afslachten?
En de Russen mogen van ons maar toekijken?
Kom op zeg!
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:17:50 #90
5428 crew  miss_sly
pi_205159596
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:15 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ach dus jij denkt dat het lekker wonen is als je als vijanden naast elkaar leeft????
En wie bepaalt dat?
Jij??
NAVO??
Of de Russen en de Chinezen??
Beetje simpel gedacht vindt je niet??
Het zal vast niet lekker wonen, maar wel lekkerder dan in oorlog, met rondvliegende raketten, oorlog, dood en verderf, oorlogstuig, etc.

Wie bepaalt wat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:19:21 #91
5428 crew  miss_sly
pi_205159609
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ook als de Oekraine de Russisch sprekende bevolking afslacht die het niet eens is met die idiote coup van 2014?
Die moeten zich maar laten afslachten?
En de Russen mogen van ons maar toekijken?
Kom op zeg!
Van dat afslachten is mij niets bekend. Heb ik ook geen betrouwbare informatie over gezien.

Dat er problemen waren geloof ik zeker. En dat daar een oplossing voor gevonden moet worden ook. Een land binnenvallen en een oorlog starten is geen oplossing.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 juni 2022 @ 09:19:43 #92
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205159613
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja je doet maar hé , wetende dat er consequenties aan zullen volgen.
Ik ga ervanuit dat je dat risico dan goed ingeschat hebt.
Koude oorlog was (eindelijk) zo goed als voorbij.
Waarom dan toch weer (bewust) kolen op het vuur gooien ?
Nou dat zie je de afgelopen maanden, dat het achteraf gezien voor Ukraine best goed was geweest als ze onderdeel van een verdedigende unie waren geweest...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205159614
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jij stelt dus ook de uitlokker verantwoordelijk, en niet de psychotische buurman? Beetje alsof je buurman je in elkaar komt slaan omdat je van plan bent lid te worden van de verkeerde voetbalclub.
Er is geen psychotische buurman.
Er is een valse buurman A die buurman B ophitst en hem een worst van bescherming voor houdt, en nu de ellende losbarst zich afzijdig houdt maar af een toe een verbandtrommel toegooit. :Y
pi_205159620
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Van dat afslachten is mij niets bekend. Heb ik ook geen betrouwbare informatie over gezien.

Dat er problemen waren geloof ik zeker. En dat daar een oplossing voor gevonden moet worden ook. Een land binnenvallen en een oorlog starten is geen oplossing.
Kan je overal terug vinden als je maar je best doet.
Nu nog steeds gooit Oekraine de nieuw geleverde USA raketten op de burger bevolking van de Donbass met tientallen dodelijke slachtoffers...
  maandag 27 juni 2022 @ 09:21:40 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205159625
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ook als de Oekraine de Russisch sprekende bevolking afslacht die het niet eens is met die idiote coup van 2014?
Die moeten zich maar laten afslachten?
En de Russen mogen van ons maar toekijken?
Kom op zeg!
Volgens die redenatie hadden we al lang Rusland zelf binnen moeten vallen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 09:22:20 #96
5428 crew  miss_sly
pi_205159630
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:21 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Kan je overal terug vinden als je maar je best doet.
Nu nog steeds gooit Oekraine de nieuw geleverde USA raketten op de burger bevolking van de Donbass met tientallen dodelijke slachtoffers...
Dat is wat mij betreft zeker niet bewezen, dus daar ga ik niet in mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 juni 2022 @ 09:22:33 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_205159631
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:19 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Er is geen psychotische buurman.
Er is een valse buurman A die buurman B ophitst en hem een worst van bescherming voor houdt, en nu de ellende losbarst zich afzijdig houdt maar af een toe een verbandtrommel toegooit. :Y
Dat is ook een manier om het punt volledig te missen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_205159638
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nou dat zie je de afgelopen maanden, dat het achteraf gezien voor Ukraine best goed was geweest als ze onderdeel van een verdedigende unie waren geweest...
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is ook een manier om het punt volledig te missen...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205159678
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar hoever ga je daar dan in? Wat moeten landen dan allemaal maar doen om andere landen tevreden te houden?
Dus de VS had ook maar moeten zwijgen ten tijde van de Cuba crisis ?
Toch geen probleem maken van wat raketten aan je deur ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205159711
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus de VS had ook maar moeten zwijgen ten tijde van de Cuba crisis ?
Toch geen probleem maken van wat raketten aan je deur ?
De reactie hebben we gezien: dat was bijna WW3.
En dan vreemd opkijken dat de Russen bloednerveus worden als Oekraine lid van de NAVO wordt met een stelletje Neo nazi's in de Regering en het leger... 8)7 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')