Kom je de TT aanpassen?quote:
Ja, maar ik ga niet bij post 120+ de TT veranderen, we zijn al bijna op de helft!quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel instaat om de TT te veranderen?
Checkquote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou je de TT willen veranderen in "Feliciteer hier Moonlight"
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet bij post 120+ de TT veranderen, we zijn al bijna op de helft!
Barbaar!quote:
Ik neem aan dat je geen opstand in je paleis wilt?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Barbaar!![]()
Ga lekker rauwe aardappels vreten dan
Je bent alweer vergeten wat er met je voorganger is gebeurd?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen opstand in je paleis wilt?
Die zit toch op een zonnig eiland met Tupac, Elvis, Cobain, etc...quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent alweer vergeten wat er met je voorganger is gebeurd?
Die zit wel op een zonnig eilandje, maar op guantanamo bay zitten Elvis, Tupac en Cobain nietquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zit toch op een zonnig eiland met Tupac, Elvis, Cobain, etc...
Dat is flink balen..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zooi
Stukje kies afgebroken van zelfde kies twee jaar geleden. Mag weer de portemonnee trekken
Ellende is dat iddquote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zooi
Stukje kies afgebroken van zelfde kies twee jaar geleden. Mag weer de portemonnee trekken
Dat word al snel duur grapjequote:Op zaterdag 25 juni 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zooi
Verbeter het maar even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |